Eroaisitko tässä tilanteessa?
Mies pettänyt ja jäänyt kiinni useampi vuosi sitten. Nyt on taas alkanut vaimonsa selän takana pitämään yhteyttä ja tapailemaan "vain kaverina" tämän saman toisen naisen kanssa, jonka kanssa aikoinaan vaimoa petti.
Perheessä on myös pieniä lapsia.
Mitä mieltä?
Kommentit (19)
silleen oikeen. Vaimo mäkeen ja uutta böönää miehelle alle.
Siis kuinka joku oikeasti voi olla noin empatia kyvytön, että ajattelee että on ihan oikein, että perheellinen mies vehtaa jonkun toisen naisen kanssa?
OMG
Rupeaisin järjestämään asioitani vaivihkaa niin että ero onnistuu mahdollisimman kivuttomasti sitten kun sen aika on. Pistäisin rahaa sivuun. Järjestelisin ja selvittäisin asioita.
Eroaisin kun aika olisi minulle sopiva.
ovatko "vain kavereita" jos kerta ovat aiemminkin sängyn jakaneet? Vähän kyllä epäilyttää toi kuvio...
miehet ei tapaile "vain kaverina" entisiä naisiaan, jonka kanssa vieläpä aikasemmin jäänyt kiinni pettämisestä.
Nyt nainen silmät auki ja itsekunnioitusta peliin.
Ja samaa mieltä aikasemman kanssa, Alat järkkäilee pikkuhiljaa sun ja lasten asioita niin että on kivuton lähteä kun aika on sopiva.
Alat ottaa jo miehen kanssa puheeksi mitä suunnittelet ja lapsille pitää ehdottomasti myös kertoa missä mennään.
He kyllä ymmärtävät, enemmän kuin arvaammekaan.
Oon tosi pahoillani et sulla tommonen petturi-äijä, mut usko pois, sä selviit ja sua odottaa paljon paljon parempi elämä lastesi kanssa. Ilman pettävää aviomiestä.
Tsemppiä!
jospa se nainen on korvia myöten rakastunut. ja siksi tapailevat vain kavereina ettei pahoita mieltään enempää kun mies on naimisissa... Mutta eivät pysty ilman toisiaankaan elämään. Itse päätät milloin ero Sinulle ap on oikea ratkaisu.
jospa se nainen on korvia myöten rakastunut. ja siksi tapailevat vain kavereina ettei pahoita mieltään enempää kun mies on naimisissa... Mutta eivät pysty ilman toisiaankaan elämään. Itse päätät milloin ero Sinulle ap on oikea ratkaisu.
Ei se miehen naimisissa oleminen ainakaan silloin muutama vuosi sitten tätä naikkosta estänyt harrastamasta seksiä miehen kanssa. Ja on ainakin ollut mieheen rakastunut, liekö vieläkin...
minä ainaski harkitsisin vakavasti eroa
Ala tekemään henkistä eroa nyt,laita parin kuukauden aikana rahaa sivuun niin paljon kuin pystyt ja ala etsimään asuntoa,sekä laita avioero paperit vireille. Sitten kun uusi asunto on, lätkäset eropaperit miehen eteen ja muuttomiehet paikalle.
jospa nainen on saanut itsetuntoaan kohotettua, eikä anna naimisissa olevan miehen enää käyttää itseään hyväksi. Mitä jos ihan rehellisesti keskustelisit miehen kanssa. Tiedän kyllä omasta kokemuksesta että näissä kuvioissa mies voi olla niin syyllisyyden tukahduttama ettei keskustelemalla saa mitään selkoa mitä mies haluaa ja tuntee ja keneltä haluaa. Ehkä siitä syystä nainenkin on tehnyt päätöksen olla vain kaveri. Joskus teot puhuvat puolestaan.
koska uskon, että se söisi minua niin pahasti sisältä päin ja veisi itsetunnon, että en voisi elää hyvää elämää tuolla tavalla. Mutta kallistuisin kyllä täällä muutaman ehdottaman hallitun eroprosessin kannalle, pidät huolen että sinulla on tarpeeksi rahaa lähteä ja järjestät muutenkin asiat mahdollisimman helpoksi itsesi ja lastenne kannalta. Tuossa tilanteessa ovat ikään kuin kaikki kortit pöydällä joten mitään dramaattisia äkkipäätöksiä ei tarvitse tehdä. Ne ovat raskaita ja koituvat yleensä myös taloudellisesti kalliiksi.
toisen puolison kunnioittaminen ja arvostaminen. Miksi vehkeillä selän takana? Miksi kaveerata ihmisen kanssa, jonka kanssa on jo aiemmin pettänyt puolisoa? Ei mies tätä suhdetta vaali vaimon tai avioliittonsa lujitamisen vuoksi.
Minä en aloittaisin erovalmistelut tässä kohti, kuten jo joku aiemmin asian ilamisi.
mies haluaisi kaveerata jonkun ex-hoitonsa kanssa? Oliko heidän silloinen suhteensa vain seksisuhde vai oliko tunteet pelissä? Jos oli seksisuhde niin samaa tekevät luultavasti nytkin, tuskin seksisuhteesta yhtäkkiä kaveruudeksi voi muuttua. Jos taas on ollut tunteita mukana, niin sitten todennäköisesti vanha suola janottaa. Jokin tässä toisessa naisessa kuitenkin vetää puoleensa.
Vaimona ottaisin asian puheeksi mieheni kanssa. Kertoisin, että yhteiselämän on mahdollista jatkua, jos a)mies pistää välit poikki tämän toisen naisen kanssa täysin ja b)lähtee parisuhdeterapiaan. Terapiassa olisi mielestäni hyvä käydä yhdessä sekä molempien yksin. Molemmilta pitäisi tietysti löytyä halukkuutta jatkaa avio-/avoliittoa. Pettämiskuviot ovat niin isoja juttuja, että niistä voi olla vaikea jatkaa yhdessä ilman ulkopuolista apua.
Täällä on ehdotettu elämän järjestelemistä siihen malliin, että on helppo muuttaa lasten kanssa. Hyvä on kuitenkin muistaa, ettei lasten osoitetta voi muuttaa ilman toisen vanhemman suostumusta. Vaimo voi siis muuttaa, mutta hänellä ei ole oikeutta muuttaa lasten osoitetta ilman lasten isän suostumusta. Onko vaimo siis valmis jättämään lapset miehelle ja lähtemään yksin? Vai antaako mies lapset vaimon mukaan? Poikkeuksena tietysti, jos äiti on yksinhuoltaja.
Mies ei kunnioita liittoa ja tuntisin itseni ihan pelleksi jos jäisin siihen.
että tapailevat taas ja vain kavereina? Mitä mies ja tää kaverinainen tekevät kun näkevät?
Vaimo mäkeen ja uutta böönää miehelle alle.