Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kuukautisten siirtämisestä?? ov

Vierailija
22.05.2011 |

Paska juttu, vuoto alkoikin tässä kierrossa 3vrk etuajassa mikä tarkoittaa sitä että seur alkavat niin että jos en siirrä niitä niin vuodan kesäheinäkuun vaihteessa alkavan lomamatkan vikat 2-3vrk kuin seula://

Enkä todellakaan halua viettää +35 asteen helteessä aikaani niin etten pääse esim altaisiin ja mereen ja olen ihan turvoksissa ja kipeä:(

Miten siirto tapahtuu ja miten kauan pilsuja syön?

En käytä hormoneja muutenkaan joten ihan pihalla ja inhottaa ajatus sorkkia kiertoa mutta pakko kai sen nyt on...

Resepti olis Prmolutille tms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seur vuodon alkamisajankohta olis 19.6 jos kierto tasan sen 28vrk mikä mulla useimmiten onkin.

Ja matkalle lähtö on 4.7 josta kotiudumme 18.7

Eli jos en siirrä niin vuoto alkais siellä tokavikana päivänä tai aiemminkin riippuen säännöllisyydestä ja sitä en oikein haluaisi:/

Siispä miten toimittava? alanko popsimaan vaikkapa 15.6 siirtopillereitä ja syönkö kuinka kauan? alkaako vuoto miten äkkiä kun pilsuja ei enää ota?

ap

Vierailija
2/2 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko mun kuitenkin antaa noiden n.19.6 alkavien kuukautisten vana tulla ja sitten siirtää niitä vatsa niitä matkalla alkavia eli popsis siirtopilsuja about 13.7 alkaen..??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla