Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä aiotte tänään tehdä?

Vierailija
22.05.2011 |

Itselläni hieman tylsää. Mies nukkuu ja lapset katsoo tv:tä ja mietin mitä sitä tekisi tänään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun kuopus on herännyt omilta uniltaan, lähdemme miehen ja lasten kanssa leikkipuistoon. Iltapäivästä voisimme ruoputella pihaa. Illalla neulon ja katson telkkaria.

Tänään ei jaksa enää grillailla tai saunoa, teimme sitä perjantaina ja lauantaina

Vierailija
2/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymme samalla kaupassa. Illalla tulee pari ystäväperhettä syömään, joten väliaika menee varmaan ruokaa laitellessa. Onneksi on hyvä ilma, niin lapset saa viilettää pitkin pihoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peitot ja tyynyt ulkona tuulettumassa, lakanat pesussa. Kohta pihatöihin. ei kerkeä arkena tehdä ja kiireisen työn+arjen vastapainoa. voisi sanoa että terapiaa.

Vierailija
4/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja vauva kotona. Vauva nukkuu, kunhan herää syödään ja lähdetään kirpan kautta sinne siivoilee

Vierailija
5/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaamaan 106€ ylimäärästä rahaa =/

Vierailija
6/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden maalaistalon huutokaupassa etsimässä löytöjä. Nurmikko pitäisi ajaa. Muuten ei suurempia suunnitelmia, pihanlaittoa varmaan.

Vierailija
7/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 14. Ennen sitä mennään tyttäreni kanssa powerwalkkaamaan, mä kävelen ja hän (7v) pyöräilee. Mies ampumaradalla, yksi teini töissä, yksi teini kirkossa, yksi teini nukkuu.

Vierailija
8/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona iltapäivään asti ja aion nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Juon kahvia ja syön jotain helppoa ja nopeaa. Kesken on yksi kirja ja pari neulomusta, boksilla tallessa muutama leffa, ulkona hyvä ilma... Saa nähdä mikä kiinnostaa eniten. Illallekaan ei ole suunnitelmia.

Vierailija
9/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut 9½v ja 8v läksivät tuossa 1h sitten ulos, mies menee kohta mukaan.

Alkuiltapäivästä saavat pelata pleikkakolmostansa, mies aikoo katsoa formulat.

Ruoanlaittoa, pyykit hoidan ja vain ollaan.

Illemmalla ehkä sauna lämpiämään.

Eilinen oli aika haipakkaa, mies ja lapset kävi katsomassa Rio-leffan kun minä kiersin vaatekauppoja, sitten käytiin kuopuksen urheiluharrastukseen ostamassa isompaa väineistöä ja ulkona syömässä.

Ja oltiin ulkoilemassa.

Vierailija
10/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakin simahti aamumaitonsa jälkeen. Söin äsken aamupalan ja otan omaa aikaa. Muutaman tunnin päästä vanhemmat tulee käymään. Iltapäivällä käydään jossain syömässä.

Vierailija
11/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus nolla. Ja väsyttää, koskee jalkaan ja käteen. Mutta vittusaatanaperkele.

Vierailija
12/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkukkia ajattelin istuttaa ja talo pitäisi siivota,petivaatteet on pesussa just.Jotenkin sunnuntai on mulla aina NIIN saamaton päivä että..

Vierailija
13/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyny, peitto, lakanat, yöpuku... Ja vauvaa hoidellessa menee loppu aika.

Vierailija
14/14 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelin pitää pyykkäys/ siivouspäivä. Se alkaa vasta, kun miehen lähtee. Siihen asti loikoillaan terassilla auringossa ja luetaan kirjoja. Lapset rakentelevat majaa ja pomppivat trampoliinilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän