Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutaminen lapsille

Vierailija
21.05.2011 |

Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni tiedustella että huudatteko te muut äidit/isät lapsillenne kun hermot menee? Minä huudan! Ja olisi kivaa tietää vinkkejä miten siitä pääsisi eroon. En tosin sano että vihaan hetiä tai toivon heidän kuolemaa kuten toisessa ketjussa kerrottiin. Mutta haluaisin hillitä oman äänen käyttöä, tuntuu että nykyään lapsetkin huutaa ihan hirveesti, ja vielä ei olisi myöhäistä että kaikilta saatais se tapa pois :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät tottele, niin ääni kohoaa. Ja joskus muulloinkin.

Enpä usko, että pystyn oppimaan tavasta pois. Sen sijaan puhun (selitän) lapsille, kun tilanne on ohi. Pyydän anteeksi, jos siihen on syytä. Eivät enää hätkähdä huutoani.

Vierailija
2/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystythän muutenkin hillitsemään itseäsi etkä mene pitkin katuja mottailemassa ihmisä huonona päivänä.

Joka kerta, kun meinaat korottaa äänen, lasket kymmeneen. Sen osaat.

Laskeskelun aikana muistat päätöksesi olla huutamatta.

Helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tunteiden näyttämisen pitää olla sallittua. Välillä huudetaan, välillä halataan ja suukotetaan jne jne. Vai mennäänkö etelän tempperamenttisille sanomaan, että laske kuule kymmeneen ennen kuin avaat suusi..?

Vierailija
4/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että nykyään lapsetkin huutaa ihan hirveesti

Vierailija
5/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huutanut, koska en ole siihen tottunut lapsuuden perheessänikään. En myöskään huuda miehelleni, eikä hän minulle. Ei kai tuo huutaminen ketään vahingoita, mä en vaan ole siihen tottunut. Mut tosiaan, jos itse huutaa, niin ei voi vaatia lapsiakaan olemaan huutamatta..

Sanotaanhan, että haukkuva koira ei pure :)

Vierailija
6/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatiin lastensuojelusta kirjeen.. käytiin tapaamisissa.. en edes tajunnut, että olin niin kamala ollut...jos ei perkele muuten mene lapselle jakeluun niin olen ääntä korottanut..

siellä sanoin vaan, että parannan tapani ja, että en tosiaan ole tajunnut edes, että olen ollut niin kamala..

sen käynnin jälkeen en ole enää huutanut! välillä tetty menee hermo niin korotan ääntä, mutta säikähdin silloin niin paljon, että itkin varmaan sen pari viikkoa ennen tapaamista, että multa otetaan lapsi pois!

sitten vaan mietin, että miten peloissaa lapseni on ollut jos kerran ylemmältä tasolta kirje tullut :(

Vierailija
7/7 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhasta, niin tehtiin sopimus: jos jompi kumpi meinaa ruveta huutamaan asiattomasti, niin toinen sanoo "Muista!!!.....muuuista!!!" ja siinä vaiheessa yleensä sitten jo naurettiin molemmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan