Juotko kuohuviinisi makeana? Tilaatko pihvisi kypsänä?
Kommentit (35)
varmaan juntti, mutta pihvi on aina medium ja kuohari puolikuivaa.
ja hyvin harvasta valkoviinistä, koska ne tuppaa olemaan liian makeita kaikki. Pihivin tykkään syödä mieluummin kypsänä kun raa'ahkona. Olenko puolijuntti?
harvoin syön pihviä, mutta kun syön, pyydän sen mediumina. Juntti olen silti, syön vain sitä mikä maistuu suussani parhaalta.
yleensäkin ovat juntteja, ihan sama onko kypsä vai raaka vai mikä.
en todellakaan. Minulla on toimiva makuaisti.
Kuohari kuivana, ei pihviä. Lihansyönti on junttia.
Mutta kuoharia kuivana tai puolikuivana ja pihvi voi olla medium
ei ole minkäänlaisia valtuuksia nimitellä muita junteiksi. Taidatkin olla itse sellainen, kaikesta päätellen.
Minulle on ihan sama jos joku syö pihvinsä kypsänä. Itselle se pitää olla valmistettu 'a point' koska silloin lihan maku on parhaimmillaan.
Ja kuohuviiniä en juo. Vain aitoa shamppanjaa.
Juntteus syntyy ihan muista asioista kun tuommoisesta ja yksi junttiuden peruspiirre on toisten arvosteleminen etenkin vaikka itsellä ei minkäänlaista makua (kuten että juoda nyt kuoharia jos kerran shamppanjakin on keksitty).
Pihvi on makkara.
Ihan sama mikä aste.
Olen siis intelligentsia.
Ai jaa, että erilaiset makumieltymyksetkin tekevät ihmisen juntiksi? Täytyypä muistaa. ;)
No mutta...pihvini syön puolikypsänä (junttia, en edes äkkiseltään saa oikeaa termiä nyhdettyä muististani) ja kuohuviiniä en edes juo, paitsi jos nyt tarjotaan.
Pidän erilaisista kuohuviineistä rutikuivista hyvin makeisiin. Ravintolassa en tilaa pihviä koskaan, kotona paistellessa kypsyys on medium plus.
mieleen, että pihvin tilaaminen ravintolassa on kyllä yksi junteimmista asioista mitä olla voi...
ja puolikypsänä.
t. puolijuntti puoliksi maaseudulta ;-)
kyllä - kyllä
Kuivat viinit närästävät mua, vaikka niiden mausta pitäisin kyllä enemmän... Olenko siis refluksi-juntti vai mikä?
Medium-pihvistä jäi trauma kun verta tirskahti kerran mediumpihviä leikatessa, sen jälkeen olen aina tilannut "welldonena".
Aeva sama. Kaikista junteinta on arvostella muita junteiksi joidenkin pienten yksityiskohtien perusteella ;)
Sori, juntti olet sinäkin.
Mulle kelpaa raaka pihvi, mutta makea kuohujuoma.