Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kokoomuslaisen yksityistämisvimman lopullinen tavoite?

Vierailija
21.05.2011 |

Sekö että kaikki mahdollinen toiminta ihmisen elämässä ostetaan yksityisiltä firmoilta eikä mitään yhteistä/kunnallista/valtiollista enää ole?

Miten tavallinen ihminen hyötyy tällaisesta tilanteesta?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrityksessä töissä. Vanhuspuolella siis. Mummot saa olla hoidossa tasan niin kauan kuin rahat riittää. Eli n. 4000e kuussa. Jos ja kun rahat loppuu niin eikun ulos vaan. Yrityksen voitto kerätään henkilökunnan selkänahasta. Yhtään enempää ei ole hoitajia, itseasiassa luulen että kunnallisessa on paremmin henkilökuntaa. 14 mummoa ja 2 hoitajaa aamussa ja kaksi illassa. Kaksi hoitaa siis vuodepesut, suihkut, vaipanvaihdot ja vessattamiset. Firma kehuu laadulla mutta se on ihan paskapuhetta. Sairaanhoitajia on 125:lla mummolla neljä, loput lähäreitä ja niiden taso tosi kirjava. Pomoja on niin paljon että seaan ei mahdu, muhkeilla palkoilla tietenkin. Lähäreitten palkka palkkaluokkaa huonompi kuin kunnallisella. Lääkärinpalvelut mummot ostaa itse jos eivät kykyne terveysasemalle menemään. Lääkäripalvelut siis eivät kuulu hintaan toisin kuin kunnallisella. Niin että en todellakaan kaipaa tälläistä "yrittämisen" tukemista.

Toi on oikeasti aivan sairasta meininkiä, miten joku kokoomus sitten haluaa tätä? Ei kiitos.

kunnon liksat. Mutta koittaa se vanhuus kokkareillekin, eikä silloin riitä rahat kaikilla kokkareillakaan.

Vierailija
62/65 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen hoitaa ne helpot keissit, mutta vähänkin haastavammat tapaukset työnnetään julkiselle puolelle. Eipä yksityiset paljoa tee liuotushoitoja tai muutakaan erikoissairaanhoitoa vaativaa. Yksityiset hoivalaitokset vedättävät vanhuksia ja heidän omaisiaan minkä ehtivät. Hoitopaikka maksaa hoidon tasosta riippuen 4000-5000 euroa kuukaudessa eikä tähän sisälly lääkäripalveluja eikä lääkkeitä. Lääkärin ja hoidot mummot saavat sieltä OMALTA TERVEYSASEMALTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen tietää, ei niitä vaan kiinnosta. Tässä on nyt sellainen hankaluus, että tässä ketjussa yritetään vedota kokoomuslaisten moraaliin, etiikkaan ja inhimillisyyteen, mutta kun niitä ei kokoomuslaisilla ole. Ei kokkareita kiinnosta, kuoleeko joku tuntematon ihminen kadulle, kunhan itsellä vaan on kaikki hyvin. Pitkin hampain joutuvat sanomaan, että kannattavat hyvinvointivaltiota, vaikka oikeasti toivoisivat, että tarpeeksi rikkaat saisivat pitää muita ilmaisina orjina.

te kokoomus-pellet kuvittelette, että kaikilla on yhtä hyvät lähtökohdat elämässään, kuin teillä itsellänne? Mä en todellakaan tiedä, missä olisin ilman Suomen sosiaali- ja terveyspalveluja, en tässä ainakaan höpöttämässä teille.

Mitähän mun olis pitänyt 5-vuotiaana tehdä teidän kokoomus-valtiossanne, kun äiti tuli hulluksi ja isä oli viikkojen ryyppyreissuilla? Lähteä pikkuveli kainalossa kerjäämään?

Mitä olisin tehnyt, kun tuli masennus? Miten olisin muut sairaudet hoitanut?

Mitä olisin tehnyt, kun puoliso kuoli ja ei ollut rahaa + kaksi pientä lasta?

Olisiko mun pitänyt koko elämäni kadulla asua?

Vierailija
64/65 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö että kaikki mahdollinen toiminta ihmisen elämässä ostetaan yksityisiltä firmoilta eikä mitään yhteistä/kunnallista/valtiollista enää ole? Miten tavallinen ihminen hyötyy tällaisesta tilanteesta?

kerätä kaikki rahat omaan taskuun. Ei siinä sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
65/65 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt sellainen hankaluus, että tässä ketjussa yritetään vedota kokoomuslaisten moraaliin, etiikkaan ja inhimillisyyteen, mutta kun niitä ei kokoomuslaisilla ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme