Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tummentuneet vaatteet

Vierailija
20.05.2011 |

Tilasin lapselle netistä käytettyjä vaatteita ja osa näistä vaatteista olikin harmillisen tummentuneita ja harmaantuneita. Valkoisten kanssa ei olisi mitään ongelmaa, mutta uskallanko laittaa "valkaisuun" myös vaaleankeltaisen puuvilla-asun? Käytän siis dr.beckmanin valkaisijaa. Paketissa sanotaan, että soveltuu myös värinpitävälle kirjopyykille...värinpitävä?? Ei vaaleankeltainen ainakaan valkoista ole koskaan värjännyt, niin onko se nyt sitten värinpitävä? Entäpä valkoinen paita jossa on liiloja painatuksia? Mitenköhän niiden käy tän valkaisijan kanssa?

Ketään "kokenutta" linjoilla? Olen juurikin nyt laittamassa konetta pyöriin :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin lapselle netistä käytettyjä vaatteita ja osa näistä vaatteista olikin harmillisen tummentuneita ja harmaantuneita. Valkoisten kanssa ei olisi mitään ongelmaa, mutta uskallanko laittaa "valkaisuun" myös vaaleankeltaisen puuvilla-asun? Käytän siis dr.beckmanin valkaisijaa. Paketissa sanotaan, että soveltuu myös värinpitävälle kirjopyykille...värinpitävä?? Ei vaaleankeltainen ainakaan valkoista ole koskaan värjännyt, niin onko se nyt sitten värinpitävä? Entäpä valkoinen paita jossa on liiloja painatuksia? Mitenköhän niiden käy tän valkaisijan kanssa?

Ketään "kokenutta" linjoilla? Olen juurikin nyt laittamassa konetta pyöriin :)

Ei sit vissiin kellään kokemusta...no mulla on kohta :) katotaan miten käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla