Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin miehen puhelimen viestihistoriaa, järkytyin

Vierailija
19.05.2011 |

Selasin sattumalta miehen viestihistoriaa ja järkytyin nähtyäni joitakin lähettämiään tekstiviestejä. Esimerkiksi eräälle nuorehkolle naiskollegalleen oli lähettänyt useita vain näennäisesti työhön liittyviä viestejä ja lisännyt x-kirjaimia perään. WTF? Millaisiahan ne viestit lienivätkään, jotka hän on jo ehtinyt poistaa?

Nyt en tiedä mitä ajatella, tyhmä ja tuupertunut olo. Olen loukkaantunut ja niin pirun vihainen. Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi tämä liiton kuvatus on jo pitkään tuntunut niin surkealta. Mies on jatkuvasti poissa, joko fyysisesti tai henkisesti, työmatkojen pituudetkin tuntuvat venyneen vuosi vuodelta.

"Työasioiden" vuoksi ja työkavereiden kanssa mies jaksaa kyllä riekkua aamuyölle asti ja kitata alkoholia, mutta kotona ei jaksa edes sen vertaa valvoa, että ehdittäis joskus keskenämme puhua. Minkäänlaista läheisyyttä tai fyysisyyttä ei ole ollut miehen poissaolevuuden ja kroonisen väsymyksen vuoksi rehellisesti sanottuna enää vuosikausiin. Mies nukahtaa kotona ollessaan jo alkuillasta (jos ei siis ole työasioita hoidettavanaan), minä valvon yksin omien ajatusteni kanssa.

Mitä tässä voi tehdä? Olen ilmeisesti ollut liian ymmärtäväinen ja odottanut muutoksen tapahtuvan itsestään... :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on valinnut itselleen niin TYHMÄN miehen, joka ei osaa poistaa niitä lähettämiään tekstiviestejä, niin onko tuollainen pösilö sen arvoinen että kannattaa aikaansa häneen enää haaskata?

Tero

mene pois

Vierailija
22/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, ettei se jätä kännyään hetkeksikään. Ei edes vessassa käydessään.

Ottakaa tämä tieto tytöt onkeenne, jos ja kun alatte jotain epäilemään.

Nimim. Kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän