Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Millaisia naisia katsotte kadulla / kaupassa /baarissa kahdesti?

Vierailija
19.05.2011 |

Mikä on se, mikä herättää kiinnostuksen?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallista, klassista vai playboy-tyyppistä? Vai kenties jotain sisältä kumpuavaa?

Vierailija
2/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien kokemusten mukaan miehet aina ylistävät luonnollisen kauniita ja fiksuja naisia, mutta kummasti alkavat suhteeseen jonkun todella maalatun ja epäluonnollisen näköisen sutturan kanssa joka ei ole mikään penaalin terävin kynä. AINA.

En tiedä mikä niissä sellaisissa naisissa viehättää, mut mä oon luovuttanu. Elän mielummin yksin entä särjen itseäni jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän mielummin yksin entä särjen itseäni jatkuvasti.

No jos omatuntosi on kiinni siitä, että katseleeko miehet naisia niin tuo on loistava valinta!!

Vierailija
4/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallista, klassista vai playboy-tyyppistä? Vai kenties jotain sisältä kumpuavaa?

Kaunis on kaunis. Kauneutta on monen sorttista. Toki minihame (ilman pitkiä kalsareita) kääntää katseen mutta yhtähyvin kaunis nainen business lookissa kääntää pään.

Vierailija
5/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa niin minua piiritti moni mies.

Olisi mukava tietää mikä se jokin oli minussa.

Olen 160cm ja painan n. 50kg. Rinnat ei ole kovin suuret. Hiukset puolipitkät ja luonnollisen vaaleat, raidoitettu.

Minulla oli farkut, paitapusero ja korkokengät.

Tanssin paljon ja meillä oli omalla tyttöporukalla tosi hauskaa, nauroimme paljon.

Ikää minulla on yli 40v.

Vierailija
6/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia pitkiä, ryhdikkäitä luonnonkauniita. Hyvä perse ja pisamat tuo plussaa. Tosin tulee herkuteltua joskus myös lyhyempien kanssa, itsetunto, kauneus, puhtaus ja herkkyys lisäksi. Tupakoivat huutavat leveäperseiset lyhytjalkaiset avmammat jätän muille.

Vierailija
7/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa moni mies piirittää kaikkea millä on pillu.

Hoikkuus on plussa...

Vierailija
8/53 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kysymykseen ole yksiselitteistä vastausta. Eri ihmisillä on erilaiset mieltymykset, kauneus on siis siinä mielessä kyllä katsojan silmässä. Joitain yleistyksiä voisi tietty varmaan tehdä, mutta aina on poikkeuksia.

Vierailija
9/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolassa niin minua piiritti moni mies. Olisi mukava tietää mikä se jokin oli minussa. Olen 160cm ja painan n. 50kg. Rinnat ei ole kovin suuret. Hiukset puolipitkät ja luonnollisen vaaleat, raidoitettu. Minulla oli farkut, paitapusero ja korkokengät. Tanssin paljon ja meillä oli omalla tyttöporukalla tosi hauskaa, nauroimme paljon. Ikää minulla on yli 40v.

että sähän kuulostat just täydelliseltä paketilta! :) Iloinen, vaaleat pitkät hiukset ja tyylikkään kuuloinen vaatetus. En ihmettele. :)

Vierailija
10/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on normaali tai hoikka, mutta ei siis ylimääräisiä kiloja. Näin kesällä lyhyehkö hame on kiva naisella, mutta tiukat farkut myös upeat. En tykkää isoista rinnoista vaan A, B.

Pitkähiuksiset ja siistit on mun mieleen.

Vierailija
11/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain joka kiinnittää huomion.

Tero

Vierailija
12/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain joka kiinnittää huomion. Tero

Taas _naisena_ ;) kommentoin, sori... Mutta itsekin saatan kiinnittää huomion johonkin yksittäiseen juttuun naisessa, joka saa huomioimaan sitten koko ihmisen (yleensä siis positiivisesti). Ja mietin, että tuo mun täytyy kopioida itsekin, kerran noin hyvin toimii. ;)

Ihan pikkujuttuja: vihreät riippuvat korvikset (vihreä on kuulemma muuten kesän trendiväri, en tiä, mutta kaunis se on!), siniset tennarit + samansävyinen paita (sporttilook on aina söpöö, ja vähän poikkeava väri toimii tennareissa), kiva, isohko kaulakoru, jännä tukkasysteemi tms...

Vierailija
13/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikkujuttuja: vihreät riippuvat korvikset (vihreä on kuulemma muuten kesän trendiväri, en tiä, mutta kaunis se on!), siniset tennarit + samansävyinen paita (sporttilook on aina söpöö, ja vähän poikkeava väri toimii tennareissa), kiva, isohko kaulakoru, jännä tukkasysteemi tms...

En ole kyllä koskaan kuullut miehen suusta, että ihastuin johonkin naiseen koska sillä oli esim. vihreät korvikset, joka sattuu olemaan muotiväri.

Meillä miehillä on yleensä kiinnostuksen herättäjänä perinteisemmät arvot: Kauniit kasvot ja/tai hyvä takapuoli.

Vierailija
14/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä flaksi käy silloin kun siihen ei ole varautunut. Eli silloin, kun mennään naisten kesken viettämään hauskaa iltaa ilman sen kummempaa halua tutustua miehiin. Tarkoitus on olla rennosti naisten kesken baarissa, joten ei olla erityisemmin tälläydytty eikä pukeuduttu. Silloin yleensä miehet kiinnostuvat.

Jos sitten laittautuu varta vasten sen takia, että tapaisi uuden miehen, niin kiinnostusta ei kuulemma löydykään.

Miehet myös yleensä katsovat kadulla kahdesti, jos heitä nainen itse ensin katsoo häntä silmiin tai tarkastelee. Olen joskus unohtunut katsomaan jonkun kasvoja, jolloin mieheltä on tullut vastakaikua.

Vierailija
15/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan kuullut miehen suusta, että ihastuin johonkin naiseen koska sillä oli esim. vihreät korvikset, joka sattuu olemaan muotiväri. Meillä miehillä on yleensä kiinnostuksen herättäjänä perinteisemmät arvot: Kauniit kasvot ja/tai hyvä takapuoli.

No mä heti postaukseni alkuun paljastinkin olevani nainen. Sou?

Vierailija
16/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinisilmäisiä herkkupeppublondeja. Ei mitään kuikeloita, vaan pyöreät kasvonpiirteet. Sopivasti itsevarmuutta ja sporttisuutta, niin jalat lähtee alta.

Vierailija
17/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä heti postaukseni alkuun paljastinkin olevani nainen. Sou?

So not, sitten sulta jäi huomaamatta ketjun otsikko: MIEHET! Millaisia naisia katsotte kadulla / kaupassa /baarissa kahdesti?

Naisten tiirailut toisiaan on epärelevantteja.

Vierailija
18/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

So not, sitten sulta jäi huomaamatta ketjun otsikko: MIEHET! Millaisia naisia katsotte kadulla / kaupassa /baarissa kahdesti? Naisten tiirailut toisiaan on epärelevantteja.

Kiinnitin huomioni MIEHET-sanan lisäksi siihen, ettei aloituksessa mitenkään kielletty naisia vastaamasta. Tästä syystä rohkenin naisena vastata ja ajattelin, ettei kukaan saisi siitä slaagia, kun kuitenkin heti alkuun ilmoitin mielipiteeni _naisena_.

Oisko tää nyt jo ok jopa sulle?

Ps. Oletko huomannut, että palstan nimi on VAUVA? Silti me molemmat kirjoittelemme?

Vierailija
19/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiinnittää mun huomion.

Vierailija
20/53 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomioni MIEHET-sanan lisäksi siihen, ettei aloituksessa mitenkään kielletty naisia vastaamasta. Tästä syystä rohkenin naisena vastata ja ajattelin, ettei kukaan saisi siitä slaagia, kun kuitenkin heti alkuun ilmoitin mielipiteeni _naisena_.

Oisko tää nyt jo ok jopa sulle?

Ps. Oletko huomannut, että palstan nimi on VAUVA? Silti me molemmat kirjoittelemme?

Palstan nimi on tosiaan Vauva, mutta miten se on relevanttia? Vauvahan voi olla tyttö tai poika, ja vauvalla on isä ja äiti. Mutta otsikossa pyydettiin miehen mielipide, joten sukupuoli oli relevantti.

Mutta koska olen Suuri Ihminen(tm), annan sinulle anteeksi virheesi. Mene rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi