MIEHET! Millaisia naisia katsotte kadulla / kaupassa /baarissa kahdesti?
Kommentit (53)
On sinulla ikää! Ja vielä jaksat iskeä miehiä baarissa? :o Itse olen 29 vuotias ja onneksi vakiintunut...
Miksi te riitelette kivassa ketjussa? Ilkeilette toisillenne?
Tero vastasi tyhjentävästi. Case closed, turpeahuulet.
näköisiäsi vastasi mies. Muut miehet eivät sitten katsokaan :D
Olen urheilullinen, hoikka blondi. Kiharat pitkät hiukset, siniset silmät, pulleat huulet, naiselliset vaatteet, keskipituinen ja kaipa kasvot kokonaisuutena kauniit. Rinnat eivät ole kovin suuret, mutta ei minitkään, vyötärö tosi kapoinen ja peppu terhakka. Lisäksi olen iloinen ja älykäs.
Tästä huolimatta omassa rauhassani saan aina olla, mutta samapa tuo, en ole seuraa hakemassakaan, pääasia että omaa miestä miellyttää :)
Laihduta!
pulleat huulet
oli se juttu just.
Omien kokemusten mukaan miehet aina ylistävät luonnollisen kauniita ja fiksuja naisia, mutta kummasti alkavat suhteeseen jonkun todella maalatun ja epäluonnollisen näköisen sutturan kanssa joka ei ole mikään penaalin terävin kynä. AINA. En tiedä mikä niissä sellaisissa naisissa viehättää, mut mä oon luovuttanu. Elän mielummin yksin entä särjen itseäni jatkuvasti.
Kuvailemasi kaltainen nainen on juuri se jota useimmat miehet kutsuvat näyttäväksi. Monikaan ei tosiasiassa pidä saunanraikkaista naisista.. :) Ehkä sinuakin pitäisi piristää meikillä ja kauniilla, seksikkäillä vaatteilla, niin saisit sinäkin melaa mekkoosi.
En ole tyhmä, mutta minusta sinä vaikutat ennakkoluuloiselta. He ovat usein tyhmiä, sillä seksikkyys ja älykkyys eivät sulje toisiaan pois.
t: meikattu, turpeahuulinen äiti vm 83
Huomasitko sanan TODELLA maalattu ja EPÄLUONNOLLISEN näköinen? En mäkään nyt saunanraikkaana heilu muualla kuin kotona ja mökillä, kauniita vaatteita ja korkokenkiä joudun työnkin puolesta pitämään. Tarkoitin kommentillani sitä, että miehet puhuvat että haluavat luonnonkauniin (eli LUONNOSTAAN kauniin, ei suttuiseksi meikattua eikä saunaraikasta) ja fiksun tyypin (perusjärkevä ei välttämättä mikään akateemisesti koulutettu tms) mutta sitten ottavatkin jonkun seiskan tähtityttö-tyyppisen sutturan.. Tai mun kohdalla on käynyt monta kertaa noin. Ehkä mulla on vaan paska maku. Saan kyllä halutessani "melaa mekkooni" mutta suhdetta en.
En komppaa sua nyt yhtään.
Kyllähän meikkihirviö saa miehen itselleen luultavasti helpommalla viihteellä, muttei jää sitten pysyvästi haaviin!
Ei se ole olennaista meikkaako vai ei, vai meikkaako naturellin, tavallisen kevyen vai tosi hurjan maskin. Kyllä mukavuus on olennaisempaa suhteessa kuin se että meikkaa.
Pointti parisuhteessa on luonteet, ei enää niinkään ulkonäkö! Joten jos saat melaa mekkoon muttei mies jää rinnalle niin se "vika" on sitten päänsisälläsi, millainen olet henkilönä.
ja kaunis voi olla hyvin monella tavalla.
Lukeeks tätä palstaa joku mies????????
läpällä ja naureskellakseen typerille naisille.
Lukeeks tätä palstaa joku mies????????
Sen jälkeen kun otsikosta huolimatta tämä meni av-palstan ainaiseksi kissatappeluksi.
mieheni sanoi, että hän ainakin sinkkuna katellu et "keneltä heruu" :D ah...niin tyypillistä eikä mitenkään yllättävää
Sporttinen olemus ja pukeutuminen mut ei liian kuitenkaan. Ei paksu mut ei myöskään laihakaan. Tukan muotoilu ja kihartelu ja laajentelut ei mun silmää miellytä yhtään. Suorana, nutturalle, ponnariin tai ihan vapaana on jees. Tukan värjäyksestä, sininen tukan väri oksettaa, punainen sopii yhdelle sadasta. Muut räikeät värit kuten vihreät ja pinkit ym on ihan järkyttäviä. Liiallinen hajujen käyttö ja meikkaus menee kans oksettavan puolelle, näytä itseltäsi äläkä muokkaa itestäsi mitään barbia.. näistä emotytöistä en edes viitti sanoa mitään.... hipit ja muut kettutytöt rastoineen roskikseen. Poikatytöt ehdoton ei, pelityöt myös.. Ne ruutukauluspaidat tytöillä on ehkä maailman typerin keksintö. Sivistynyt pukeutumistyyli ei kans herätä.. revityt farkut ei... lyhyet hiukset ei.. treenaamaton perse harvoin on hyvännäkönen ja silti naisille jotenkin äärettömän tärkeetä saada esille perseensä vaatteilla, PERSE ON LIHASTA ja se tehdään treenaamalla. Lävistykset naamassa kuuluu ei kastiin. Jotkut hevibändi tai poikabändihupparit on ehdoton ei. Kun törmään naiseen tsekkaan muodot (reidet, perse, hartiat, kädet, vatsa jos vaan näkyy.. vatsassa on jopa suotavaa olla vähän rasvaa. Rinnoilla ei niin väliä ja sitten on silmät ja ne pitää olla pistävät, hiukset kasvot ym... kevyt rusketus!!! Tatuointeja saa olla mutta ne tekstitatskat on aika tyhmiä ja tylsiä.
Luonteena luonnonläheisyys on yks iso plussa. Sosiaalinen, puheliaskin saa olla, lojaali, vahva, hiukan tempperamenttinen, puolensa pitävyys on seksikästä ja se myös että pitää itseään hiukan vaikeana saatavana on kans aika seksikkään kiusottelevaa. Eli ei saa pitää itseään halpana ja antaa kenen tahansa viedä mukanaan.
Kaikkeen mainitsemaani voi itse vaikuttaa ja mahdottommia en vaadi mut ei ne naisetkaan silmiä hivele ellei ne tee töitä sen kroppansa eteen. Siellä meikkipöydän luona ei saa mitään mua kiinostavaa aikaseks. Ja toppaukset(ei rinnoissa) ja kehon muotoilu (kuten perseen korostus vaatteilla) on aika säälittävää.. Treenaan ja pidän huolta ulkonäöstäni joten suotavaa olis kumppaniltakin..
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusten mukaan miehet aina ylistävät luonnollisen kauniita ja fiksuja naisia, mutta kummasti alkavat suhteeseen jonkun todella maalatun ja epäluonnollisen näköisen sutturan kanssa joka ei ole mikään penaalin terävin kynä. AINA.
En tiedä mikä niissä sellaisissa naisissa viehättää, mut mä oon luovuttanu. Elän mielummin yksin entä särjen itseäni jatkuvasti.
ovat aloitteellisempia ja helpompia. Ei miehiä kiinnosta piirittää baarissa koko iltaa jääkuningattarta.
Sisäiset ominaisuudet ei katsomalla selviä, lähes kaikki joilla ulkoiset ominaispiirteet ovat kauniit, ovat sisältä täynnä hillittömyyttä ja riistoa! En viitsi sontasäkkiä katsella, vaikka päällepäin kauniille näyttäisikin! Näistä naisten tuijottelijoista tulee väkisinkin mieleen himojensa kourissa kiemurtelevat miehet, jolle vaikka jokainen nainen kelpaisi, vaikka vain hipaisisi ohi kulkiessaan. Säälittäviä ovat miehet nykyisin, ja naiset ovat halpoja nykyisin. Vain harva on kummastakaan sukupuolesta millään tavalla kelvollinen!
Sellaisia tätejä jotka ovat setiä tulee katsottua kahdesti .
Hoikat, urheilulliset, pitkäjalkaiset sinisilmäiset vaaleaveriköt herättää aina huomioni.
Hyvännäköisiä kahdesti. Suohirviöitä kolmasti tai enemmän, makaaberin kiinnostuksen johdattelemana.
Kuvailemasi kaltainen nainen on juuri se jota useimmat miehet kutsuvat näyttäväksi. Monikaan ei tosiasiassa pidä saunanraikkaista naisista.. :) Ehkä sinuakin pitäisi piristää meikillä ja kauniilla, seksikkäillä vaatteilla, niin saisit sinäkin melaa mekkoosi.
En ole tyhmä, mutta minusta sinä vaikutat ennakkoluuloiselta. He ovat usein tyhmiä, sillä seksikkyys ja älykkyys eivät sulje toisiaan pois.
t: meikattu, turpeahuulinen äiti vm 83