Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis MIKSI joku portugalipaketti on Soinille

Vierailija
19.05.2011 |

tärkeämpi kuin pienituloiset, vanhukset ja veteraanit???? mitä järkeä jättäytyä oppositioon jonkun Portugalin takia, kun oikeasti olisi voinut hallituksessa VAIKUTTAA esim. vanhusten ja veteraanien asemaan! ihan niinkuin ketään kiinnostaa joku sanojen takana seisominen jossain eu-asiassa. eikö Soini oikeasti välitäkään?? arvatkaa vaan äänestänkö enää koskaan persuja!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossu sen on tähänkin asti maksanut..

Vitun Soini.

pienet murheet.

Vierailija
42/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun Soini.

pienet murheet.

Itselleni. En jollekin portugalille. Ehkä sun mielestä mun murheet on pieniä, mutta ne on mun murheita. Edelleenkin: vitun Soini.

Vierailija
44/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun Soini.

pienet murheet.

Itselleni. En jollekin portugalille. Ehkä sun mielestä mun murheet on pieniä, mutta ne on mun murheita. Edelleenkin: vitun Soini.

Eihän lauseessasi ole yhtään mitään järkeä?

Eihän se Soini nimenomaan kannata Portugalin tukia, vaan Katainen. Menikö tuo ohi sinulta?

Soini on ainakin minulle sopiva edustaja, ajaa asioita haluamastani näkökulmasta.

Katainen olisi enemmänkin se jota sinun tulisi ihmetellä, häntä ei pienen ihmisen murheet kiinnosta.

Vierailija
45/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soinin porukka ei halunnut kantaa vastuuta vaikka sai mittavan vaalivoiton.

Turhaa koko äänestäminen.

nyt Soini sai käsiinsä nimenomaan argumentin kaikkia epäilijöitä vastaan; hänen ei tarvitse muutakuin seurata sivusta luhistuvaa EU:ta ja kansa näkee tuon tosiasian, eli Soini oli oikeassa.

Hän ei ole sellainen "kaikki mulle heti" (audin takapenkki, kaikki vaan hallitukseen ja pyörretään vaalilupaukset), vaan hän kantaa nimenomaan vastuuta tässä asiassa, pitkällä tähtäimellä.

Se on periksiantamattomuutta ja jämäkkyyttä, mikä puuttuu näiltä meidän muilta kansanedustajilta. Kakkua ei voi säästää ja syödä.

Ei yhtään mitenkään. Mitä iloa siitä on, että joku on oikeassa jos ei mahdollisuuden saatuaan lähde tekemään mitään asioiden muuttamiseksi.

Soini hannas, siitä on kyse.

Vierailija
46/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannannut.

Nyt kun hän ei itse ole laittamassa hanttiin vaan on oppositiossa, niin kansa saa itse nähdä mihin suuntaan asiat tulevat menemään ilman Soinia.

Eikä tuossa tarvitse paljoa arvailla miten tuossa Kataisen hallituksessa käy......?

Vierailija
47/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hannannut.

Nyt kun hän ei itse ole laittamassa hanttiin vaan on oppositiossa, niin kansa saa itse nähdä mihin suuntaan asiat tulevat menemään ilman Soinia.

Eikä tuossa tarvitse paljoa arvailla miten tuossa Kataisen hallituksessa käy......?

Etkö tajua? Äänestäjät halusivat, että asiat olisi laitettu kuntoon nyt eikä vaan huudeltu oppositiosta. Soini on tyhmä jos kuvittelee, että saa enää 4 vuoden päästä yhtä suuren kannatuksen.

Vierailija
48/48 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän on ollut julkista tietoa jo vuosia, että esimerkiksi Stubb kannattaa liittovaltiokehitystä. Itsekin olisin äänestänyt Stubbia, jos äänestäisin samassa vaalipiirissä.

T. Toinen federalisti

Tuo linkki...

<a href="http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/04/17/kriisi-vie-euromait…" alt="http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/04/17/kriisi-vie-euromait…">http://www.taloussanomat.fi/kansantalous/2011/04/17/kriisi-vie-euromait…;

...on yksi parhaimpia ja selkeimpiä!

Idea on se, että EU-maiden taloudet ajetaan tietoisesti kuralle jotta päästään lopulta EU-liittovaltioon!

Mm. KD:n MEP Sari Essayah on blogisaan varoittanut, että Brysselissä puhutaan EU-liittovaltiotavoitteesta ihan kiertelemättä ja avoimesti. Sen sijaan Meppejen kotimaihin päin puhutaan ja uutisoidaan ihan toista, etteivät ihmiset hermostuisi.

On järkeenkäypä suunnitelma ajaa taloudet kuralle, jolloin valtiot joutuvat pankkejen käskyläisiksi ja suostuvat helpommin luovuttamaan kaiken päätäntävallan EU:lle Brysseliin -> EU-liittovaltio.

Mitään muuta järkeä tässä ei olekaan jos tuo EU-liittovaltiotavoite ei olisi se POINTTI!

Ajatelkaa nyt itse: Kuka teistä ollessaan korviaan myöten veloissa, ottaisi lisää velkaa pankista, että pystyisi takaamaan naapurin vastaavan persaukisen velat!? Mikä pankki edes HYVÄKSYISI tuollaista takaajaa lainalle, jolla ei ole muuta kuin velkaa!!?

Mutta valtiotasolla miljardivelkainen Suomi takaa lainarahalla persaukisten maiden velkoja, maiden joista tiedetään että ne eivät pysty maksamaan. Siispä Suomi maksaa! Näin saadaan Suomen Portugaliin verrattuna vielä melko vahvakin talous kuralle ja Suomikin hattu kourassa Brysseliin!

Lyhyesti: katainen, Stubb, Kiviniemi, Rehn, Liikanen...OVAT MAANPETTUREITA!