" Bugaboo-äiti" vastailee kysymyksiinne. Olkaapa hyvä.
Kommentit (28)
[/quote]
Emmaljungan rattaat ovat meille liian painavat, liian isot meidän hissiin, epäkätevät meidän lähikaupan pienillä käytävillä, hankalat laittaa pieneen tilaan ja säilyttää pienissä tiloissa. Bugat on ihan tukevat ja turvalliset.
[/quote]
Onko se vain se HINTA, mitä kalliimpi sen parempi? On olemassa HALVEMPIAKIN ketteriä kärryjä.
Vierailija:
Mitkäs ne sellaiset kaksirattaiset kammotukset on? Eihän ne pysy itsekseen edes pystyssä?!?
Olen todella tyytyväinen ollut hankintaan.
Kaksipyöräisellä tarkoitti varmaan sit kun nuo rattaiden pienemmät renkaat saa pois käytöstä ja voi vetää rattaita perässään isommilla pyörillä vain (suunniteltu ilmeisesti Hollannin hiekkarannoille tuo ominaisuus, en ole tarvinnut kaupungissa).
t. STBÄ
Vierailija:
Onko se vain se HINTA, mitä kalliimpi sen parempi? On olemassa HALVEMPIAKIN ketteriä kärryjä.
Silloin kun etsimme rattaita ei löydetty ketteriä kärryjä, matkarattailla ei katsottu että pärjätään vastasyntyneestä asti.
t. STBÄ
" Minua häiritsisi kovin jos elämäni ylpeydenaiheet tulisivat jostain lastenrattaista, joita käytetään liikkumiseen pienen vauvan/lapsen kanssa"
Siis bukapootko eivät ole lastenrattaat?
Vierailija:
" Minua häiritsisi kovin jos elämäni ylpeydenaiheet tulisivat jostain lastenrattaista, joita käytetään liikkumiseen pienen vauvan/lapsen kanssa"Siis bukapootko eivät ole lastenrattaat?
Ihan hienot vaunut!! Harmi kun kerkesin jo ostaan " Normaalit" vaunut :(
Uudet mallit ei ole tulleet kai vielä Suomeen, mutta se riisuttu malli (Gecko?) on halvempi ja Cameleon kalliimpi kuin Frog.
Vierailija: