Ongelmana naapurin lapsi...
Meillä on 4 vuotias poika joka leikkii naapurin 6 vuotiaan kanssa.Ei siinä mitään, ihan kiva kun on pojalla kaveri... Vai niinköhän...
Nämä kaksi on ihan erillaisia luonteeltaan, he eivät näytä keksivän yhtään leikkiä josta molemmat voisivat tykätä. Koska meidän lapsi on se nuorempi niin aina kun he leikkivät niin me joudumme niitä vahtimaan, naapurin poika tulee meille ja siinä sitä sitten joutuu katsomaan kahta lasta.. Mulle on sanottu että on helpompaa kun lapsella on kaveri ja vahtiminen on siten helpompaa...Väärin! Siinä joutuu jatkuvasti olemaan erotuomarina kun he ovat niin erillaisia.
Ja kun tämä naapurin poika meille tulee niin ei hänestä pääse eroon vaikka oltais mitä suunniteltu tekevämme. Hänen vanhempansa luottavat siihen että kyllä me hoidetaan.. Reilua? Monesti käynyt niin että ollaan sanottu että voi vähäksi aikaa tulla leikkimään ja kun olis tarkoitus että lähdettäis vaikka kyläilemään niin se ei onnistu koska naapurissa ei olla kotona ja joudumme katsomaan heidän lastaan vaikka toisin on sovittu..Kyläilyt jää tekemättä tai sitten joudumme ottaa naapurin lapsen mukaan mikä minusta ei ole sopivaa..
Olen väsynyt tähän järjestelyyn. Mitä voisin tehdä? puhuminen naapurille ei ole muuttanut tilannetta..
Kommentit (22)
palais vati niin totaalisesti että se naapurin mamma tosiaan tajuis asian, puhuisin pojan parhaasta. itse sovin aina jonkun ajan en mitään epämääräistä. esim. jos mun 9vee menee kaverilleen niin on aina kotiintuloaika ja viesti että aiemminkin voi laittaa kotiin jos haluaa.
Meillä ainakin eri vuosina syntyneet lapset säilytetään eri huoneissa. Ne päästetään leikkimään sieltä vaan omina ikävuosinaan syntyneitten kaverien kanssa.