Vaimo pihtaa. Ehdotin, että sovimme pelisäännöt seksille.
Vaimo on taas pihdannut 6 kk yhtäjaksoa.
Sanoin,. että käyn vieraissa työreissullani, jos tämä pihtaaminen ei lopu pysyvästi.
Hän on pihtaiullut viimeisten 10 vuoden aikana säännöllisesti - parhaimmillaan 1,5 vuotta yhtäjaksoisesti.
Esitin, että kerran viikossa jonkinlaista seksiä on annettava minullekin; on se sitten käsihoito, suuseksiä tai pillua peräti. Hän saa itse päättää millaista.
Ja kerran kuukaudessa peppuseksiä.
Vaimo totesi, että ei anna peppuseksiä.
Kommentit (46)
Maailman sivu naisia ja miehiä täynnä. Varmast löytyy sopiva että halut kohtaa.
Meillä nainen on tehnyt seksistä vaihtokauppaa. Aina valittaa että jotain paikkaa särkee ja pitäis hieroa ennenkuin pystyy mitään tekemään, siis harrastamaan seksiä ja helposti jaksaa treenata ja jumppailla vaikka 5 tuntia viikossa mutta sängyssä hyvä jos jaksaa kerra pari kuussa ottaa suihin tai ylipäätään muuta kuin itse ottaa sormi/suuhoitoa ja makailla ja naattia. Sitten pitäis "esileikkinä" hieroa ensin hartiat ja jalat ja vaikka mitä ennenkuin kiinnostuu.
Kyllä suoraan sanottuna vituttaa. Jos en jaksa tehdä niin sitten heru pilluakaan. Kenenkään on edes turha puhua mistään kotitöistä, olen osani tehnyt ja kohta loppuu niiden teki täysin. Sanon etten jaksa kun olen niin puutteessa ettei saa nukuttua kunnolla ja kädetkin niin väsyneet runkkaamisesta etten jaksa tehdä yhtään mitään.
Tuntuu menevän parhaat kolmekymppis vuodet hukkaan tommosen pihtarin kanssa. Sanoo vaan ettei huvita ja olen elämäni parhaimmassa kunnossa. Treenaan ihan sikana ja hoidan perhettä minkä kerkeän ja toinen elää jotain horrosvuosia.
Aiempina vuosina tehtiin helposti 4-5 kertaa viikossa ja nyt 5 vuoden sisällä tippunut 1-2 kertaan ja varmaan jos en itse ehdottaisi niin pari kertaa kuussa. Hassua on että vaimon laskujen mukaan harrastetaan 2-3 kertaa viikossa kun hänen tekee sen verran mieli. Yrittää puutteessa olevaa vielä kusettaa tai sitte kyllä aivan muun kanssa.
No monelle tuo kerta viikkoon on paljon mutta aktiiviselle se on yhtä tyhjän kanssa, varsinkin jos toinen ei ole aktiivinen ja suihinottokin on usein että "ai kun on niska niin jäykkä, pitäis hieroa" joojoo, sekin pieni hetki toiselle kun suodaan niin vihjaillaan että pitäis tehdä vastapalvelusta.
Onkohan tää kuinka yleistä avioliitoissa, tai tuskinpa tänne tommoset vaimot uskaltaa tunnustaa ja kertoa miksi ihmeessä yrittävät viedä viimisetkin halut mieheltä vai onko tuo ihan tahatonta?
puoliso selibaattiin pitkiksi ajoiksi ilman mitään kunnon syytä kuten sairaus tai vaikka synnytys.
Ja mun mielestä ap:n ehdotus oli kohtuullinen paitsi tuo peppuseksi.
Se on sitten toinen juttu että mistä pihtaaminen johtuu, ja mitä muita ongelmia parisuhteessa kenties on jotka aiheuttavat tuota pihtaamista. Ja jos on, niille pitäisi tehdä jotain.
JOka tapauksessa, parisuhteeseen kuuluu myös seksi, jonkinlaisena velvollisuutena sitten vaikka, niinkuin muukin kumppanin huomioon ottaminen. Ei parisuhteessa voi elellä itsekkäästi vain ja ainoastaan omien tarpeiden ja mielihalujen mukaan.
Seksin käyttäminen kauppatavarana parisuhteessa, sillä kiristäminen, pettämisellä uhkaaminen, pihtaaminen jne on todella lapsellista eikä tuota mitään muuta kuin onnettomia ihmisiä tähän maailmaan.
Kiinnostaa myös, miksi niin monet vastaajista ovat niin hirveän ilkeitä ap:tä kohtaan. Heidän mielestä on siis ilmeisesti ihan ok että puoliso kieltäytyy 1,5 vuotta seksistä eikä siinä ajassa tee mitään asian korjaamiseksi. Puolisot eivät ole kuin sisaruksia eikä selibaatti kuulu parisuhteeseen kuin poikkeustapauksissa.
Ei käy kateeksi.
Mutta se ei minulle selvinnyt, että mitä sinä toisit pöytään tällä ratkaisulla.
Olet ehkä syyllistynyt siihen virheeseen aikaisemmin? Tai sitten vaimosi ei vaan jostain muusta syystä halua.
Minusta jokaisella, myös naimisissa olevalla, on oikeus hallita omaa kehoaan eikä seksiin tai muuhunkaan tarvitse suostua jos ei halua.
Ja jos ei vaan halua, niin sitten kannattaa ehkä miettiä onko asialle mitään tehtävissä vai olisiko parempi erota (jos toinen kerran haluaa). Ei avioero ole niin paha ettei siitä selviäisi.
yhteiselämä täytyy olla kunnossa, kuten joku mainitsikin. Minulla ja miehelläni ei ole ja siksi minä en halua seksiä kovin usein. Täytyisi olla enemmän yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Mies ajattelee munalla, nainen tunteella...
Mutta että puoli tai puolitoista vuotta yhteen menoon (jos ei ole kyse sairaus, raskaus jne)!
Ap:n ja hänen vaimonsa suhde on tietysti kanttuvei kun tuollaista tapahtuu, eikä sitä mitkään seksisopimukset paranna. Mutta kuka jaksaa olla noin pitkiä aikoja ilman seksiä, ilkeyskö siinä on moottorina, alistamisenhalu, kostonhimo vai mikä? Ei onnistuisi multa. :)
Olet ehkä syyllistynyt siihen virheeseen aikaisemmin? Tai sitten vaimosi ei vaan jostain muusta syystä halua.
Minusta jokaisella, myös naimisissa olevalla, on oikeus hallita omaa kehoaan eikä seksiin tai muuhunkaan tarvitse suostua jos ei halua.
Ja jos ei vaan halua, niin sitten kannattaa ehkä miettiä onko asialle mitään tehtävissä vai olisiko parempi erota (jos toinen kerran haluaa). Ei avioero ole niin paha ettei siitä selviäisi.
antaminen vain pahentaa tilannetta.
Vaimollesi seksi ei jostain syystä nyt maistu, eikä hän millään ukaaseilla tai uhkailulla halujaan takaisin tuo.
Parhaiten siihen auttaisi parisuhteen piristyminen muilla osa-alueilla :)
tuommoinen pelisääntöjenantaminen vain pahentaa tilannetta.
Vaimollesi seksi ei jostain syystä nyt maistu, eikä hän millään ukaaseilla tai uhkailulla halujaan takaisin tuo.
Parhaiten siihen auttaisi parisuhteen piristyminen muilla osa-alueilla :)
Ota ero, ei ole mitään järkeä elättää naista joka ei omasta halustaan anna pillua. Eihän se edes tunnu hyvältä panna naista joka antaa vain kiristämällä/säälistä/velvollisuudesta tms.
Olen ihan samaa mieltä. Akka vaihtoon. Kattelin hellyyden ja seksin pihtaamista puoli vuotta ja sitten kohtasin kiihkeän, vapaan sinkun. Olemme nyt onnellisesti naimisissa. Vaihtamalla parani ja sängyssä menee hyvin.
Maailman on täynnä ihania sinkkunaisia, jotka ei pihtaa ja etsivät suhdetta. Laitan pihtari vaihtoon. Vaihtamalla paranee. Miettiköön sitten rauhassa, että olisko kannattanut antaa..
Olen ihan samaa mieltä. Akka vaihtoon. Kattelin hellyyden ja seksin pihtaamista puoli vuotta ja sitten kohtasin kiihkeän, vapaan sinkun. Olemme nyt onnellisesti naimisissa. Vaihtamalla parani ja sängyssä menee hyvin.
Siis tuo että jos vaimo ei halua seksiä, saat hakea sitä muualta. MUTTA sen pitäisi olla molempien tahto, ei uhkailun tulos!
AP, taisit juuri tappaa viimeisetkin mahdollisuute molempia tyydyttävään seksielämään ja siten aloittaa täyden tunteiden kuihduttamisen väliltänne.
Lahjonta, kiristys, uhkailu...
Hän kun olettaa, että seksi on jotain mitä MIES SAA ja NAINEN ANTAA. Wrong!! Pieleen meni jo aluksi!
Erotkaa suosiolla. Nainen kuumenee kyllä oikeissa käsissä ja ap löytää varmasti jostain toisen vaimon, joka jaksaa häntä taas pari vuotta.
eli ainakin vaimosi elämänlaatu paranee.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2011 klo 11:15"]"kakkosen" kieltämisen ymmärrän, mutta muuta en. Olen nainen ja sitä mieltä että ehtosi ovat ihan siedettävät. Jos vaimoa ei huvita niin kyllä jotenkin täytyy saada. Ihan samoin ajattelisin jos mieheni pihtaisi.
Käytännössä kannattaa varmaan erota, jos tosiaan pihtausta saattaa kestää 1,5 vuottakin. Ei tuo ole mikään avioliitto enää :-(.
Uskoisin että ap kuitenkin on mies joka huomioi vaimoaan. Jos ei huomioisi niin varmaan itsekin tajuaisi korjata käytöstään. Ja miten ihmeessä joku siivous liittyy avioseksiin????
[/quote]
Meillä sama. Ilmoitin että alan muihin suhteisiin. Säälittää kaikkien puolesta.
Miksi tässä on paljon tekstejä joissa jätetään paljon suuria välejä? Sama kirjoittaja keskustelee itsensä kanssa. Sama hölmö joka eilen kirjoitti miljoona viestiä itsensä kanssa keskustellen siitä kuinka Afrikka ei pärjää.
Itse saan 2 kertaa päivässä. Kummatkin tykkää seksistä ja halut kohtaavat.
M20
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä on paljon tekstejä joissa jätetään paljon suuria välejä? Sama kirjoittaja keskustelee itsensä kanssa. Sama hölmö joka eilen kirjoitti miljoona viestiä itsensä kanssa keskustellen siitä kuinka Afrikka ei pärjää.
Tämä ketju on vuodelta 2011. Jos et ole tiennyt niin palsta on uudistunut sen jälkeen monesti ja kaikki vanhat ketjut näkyy näin.
takia moista naista vielä katsot? lähde menemään ja hanki OIKEA nainen!!
minä en ikinä pihtais, tarpeet ne on mullakin.