Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo pihtaa. Ehdotin, että sovimme pelisäännöt seksille.

Vierailija
19.05.2011 |

Vaimo on taas pihdannut 6 kk yhtäjaksoa.

Sanoin,. että käyn vieraissa työreissullani, jos tämä pihtaaminen ei lopu pysyvästi.

Hän on pihtaiullut viimeisten 10 vuoden aikana säännöllisesti - parhaimmillaan 1,5 vuotta yhtäjaksoisesti.

Esitin, että kerran viikossa jonkinlaista seksiä on annettava minullekin; on se sitten käsihoito, suuseksiä tai pillua peräti. Hän saa itse päättää millaista.

Ja kerran kuukaudessa peppuseksiä.

Vaimo totesi, että ei anna peppuseksiä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois niin ällö mies, että en haluaisi harrastaa sen kanssa seksiä, mutta olisi jostain syystä pakko asua saman katon alla niin tuollainen sanelu olisi ihan viimeinen pisara.

Ei sillä sun naisella ole helppoa sun kanssa muutenkaan.

Kysy siltä, että millaisen miehen kanssa hän haluaisi mennä sänkyyn niin saat tietää miksi et kelpaa.

Jos mies on hyvä, niin kyllä maistuu. Sellaista naista ei ole olemassa joka ei seksikkään ja ahkeran miehen kanssa halua sänkyyn, ellei ole liian puolikuollut töistä. Luultavasti et ole seksikästä miestä nähnytkään. Tuskin saat ilmaiseksi työmatkallakaan.

Vierailija
42/46 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole vain molemminpuolisesti yhteen sopiva pari. Suosittele vaimollesi itselleen sopivamman miehen etsimistä. Entä jos hän innostuisi seksisätä sinunkin kanssa, kun saisi jostain muualta sitä mieleisellään tavalla? Tai ehkä hän hyppää kokonaan uuteen junaan? Elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sopimista kun ap latelee ehdot. Käykää seksuaaliterapeutilla puhumassa jos solmu aukeis. Ite n50+ ja haluisin vaikka joka päivä mut en saa. Niin, elämä on.

Vierailija
44/46 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei saa ruokaa, silloin syödään ulkona

Vierailija
45/46 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona ei saa ruokaa, silloin syödään ulkona

Mutta jos kotona ei ole seksiä, ei ole rakkauttakaan, miehen ja naisen välistä. Joten ero on parempi ratkaisu. Tai jos haluaa kämppiksen, niin voi sopia avoimesta vaihtoehdosta. 

Vierailija
46/46 |
17.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuolevat loputkin tunteet ja seksi loppuu tyystin. Itse en antaisi tollaiselle miehelle enää ikinä, ja antaisin miehen huolehtia eronkin voimaan, en auttaisi missään. Enkä piittaisi ylipäätäänkään mistään enää.

Minä en antaisi pihtaavalle kumppanille mitään enää ikinä. AP yrittää pelastaa rikkinäisen suhteen epätoivoisella sopimuksella. Tuommoiset uhkaukset ovat lähinnä hassuja, koska pihtaaja on jo aikoja sitten lakannut välittämästa suhteestaan, sekä kumppanistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi