Meille tuli töihin eräs jo vähän iäkkäämpi nainen.
jo haastattelussa oli tunkenut puhelinta näytille kun siinä oli lapsenlapsen kuva!! No tässäpä eräänä päivänä tunki kännykkää erään lapsensa menettäneen naisen nähtäville, oli lapsen äänikin tallennettu. Kysyipä vielä että, eikö tekis mieli tällaista? Eihän hän tietenkään voinut tietää toisen taustoja etenkään kun tämä lapsensa menettänyt ei huutele liiemmin asiasta. Mutta eikö vois noita hehkutuksia jättää työpaikan ulkopuolelle koska ei siellä muutkaan hirveästi perheasioista puhuta kaikkien kanssa.
Kommentit (22)
on lopettaa yhteiset kahvitauot ja keskittyä vaan kaikkien työntekemiseen, niin ei tuommoiset pääse häiritsemään.
pitäisi laittaa pois työelämästä. Eläkkeelle vaan pilaamasta hormonihöyryineen muiden työelämää. Ei ole koulutuskaan enää noilla ajantasalla...
Yli viiskymppiset akat on hirveintä mitä työpaikalla voi olla. Kadehtivat, kampittavat ja mustamaalaavat kaikin tavoin ihan kaikkia ja etenkin itseään nuorempia ja pätevämpiä naisia. Työajasta suurin osa kuluu ties missä sairauslomilla ja kuntoutuksissa, joka tapauksessa minimimäärä itse työnteossa. Vaihdevuosihuuruissaan saavat itku ja raivokohtauksia ja niiden vuoksi heille ei saa sanoa kukaan mitään, ei edes oma pomo voi opastaa työtehtävissä.
Jos tuo akkalauma pistettäs koteihinsa, vapautuisi paljon paikkoja nuorille, hyvin koulutetuille työntekijöille.
Ne vasta niitä lastensa kuvia esitteleekin ja mikä pahinta! Puhuvat lapsistansa ihan koko ajan ja niitten kanssa kesälomistakin on niin vaikea sopia kun aina ne on vaatimassa joustoa kun heidän lastensa päiväkoti on kiinni silloin ja silloin ja miehenkin kanssa pitäisi päästä yhtäaikaa lomalle!
Ja koko ajan niille saa etsiä tuuraajaa kun niiden lapset on koko ajan kipeinä ja korvatulehduskierteessä eikä ne tietenkään voi käyttää ulkopuolista hoitajaa vaan aina jäävät itse kotiin.
Mä sanon, et nuoret äidit ne vasta hankalia työpaikalla onkin!
pitäisi laittaa pois työelämästä. Eläkkeelle vaan pilaamasta hormonihöyryineen muiden työelämää. Ei ole koulutuskaan enää noilla ajantasalla...
Yli viiskymppiset akat on hirveintä mitä työpaikalla voi olla. Kadehtivat, kampittavat ja mustamaalaavat kaikin tavoin ihan kaikkia ja etenkin itseään nuorempia ja pätevämpiä naisia. Työajasta suurin osa kuluu ties missä sairauslomilla ja kuntoutuksissa, joka tapauksessa minimimäärä itse työnteossa. Vaihdevuosihuuruissaan saavat itku ja raivokohtauksia ja niiden vuoksi heille ei saa sanoa kukaan mitään, ei edes oma pomo voi opastaa työtehtävissä.
Jos tuo akkalauma pistettäs koteihinsa, vapautuisi paljon paikkoja nuorille, hyvin koulutetuille työntekijöille.
Ihan turhaa yleistämistä. On tuollaisiakin viisikymppisiä, mutta on ihan asiallisia, mukavia, hommansa hoitavia myös - ja ehkä sentään enemmistö.
Itse olen nelikymppinen, ja vaikka nämä minua vanhemmat toisinaan ottavat päähän - jotkut ovat hankkineet aikamoisen valta-aseman - niin kyllä vielä vähän enemmän rasittavat nuoret (alle kolmikymppiset) puolialastomina töihin tulevat, krapuloillansa leuhkivat henkisesti täysin keskenkasvuiset tytöt. Sitten parin vuoden päästä siirtyvät pitkille perhevapaille. Huoh.
viiskymppisten eläkkeen?
Oikeasti varmaan kyllä pian joudutkin jos tuollainen asennemaailma leviää. Ihmiset haluavat töistä pois heti 40 v täytettyään.
Olen menettänyt lapseni enkä itse halua mitään erikoishuomiota tai jotain erillaista käytöstä toisilta.
Ihan riittävästi elämässä ollut kun lapsi kuolee, puhumattakaan että ihmiset pitää minua sairaana tai olettaa että haluan jotain jotenkin tehtävän.
Jos jotain niin haluan että ihmiset ottaa minut vastaan ihmisenä, minusta on tavallista että näytetään kuvia lapsista. Se oli sitä ennenkö lapseni kuoli ja on sitä yhä. Ei siinä ole mitään pahaa!
Mitä jos minä toisin kuvia lapsestani teille katsottavaksi, elävänä tai kuolleena, saako tehdä niin?
miksi työnantajat karttelevat naisihmisten palkkaamista.
t. työnantajan edustaja
Yli viiskymppiset akat on hirveintä mitä työpaikalla voi olla. Kadehtivat, kampittavat ja mustamaalaavat kaikin tavoin ihan kaikkia ja etenkin itseään nuorempia ja pätevämpiä naisia. Työajasta suurin osa kuluu ties missä sairauslomilla ja kuntoutuksissa, joka tapauksessa minimimäärä itse työnteossa. Vaihdevuosihuuruissaan saavat itku ja raivokohtauksia ja niiden vuoksi heille ei saa sanoa kukaan mitään, ei edes oma pomo voi opastaa työtehtävissä. Jos tuo akkalauma pistettäs koteihinsa, vapautuisi paljon paikkoja nuorille, hyvin koulutetuille työntekijöille.
Pitäisi luoda laki, että KAIKKI 50 v täyttäneet NAISET poistuvat työelämästä. Ihan sama minne; eläkkeelle, vanhainkotiin, omille kesämökeilleen vaiko työttömyyskortistoon. Parempi olisi jos katukuvasta kokonaan, perustettiasi semmonen kunta jonne nämä vanhat akankääkkänät vietäisi isolla rekalla.
Sinne menisitte tekin, kun aikanaan tuon 50 v täytätte. Koska kaikki täyttää joskus sen 50 v. Sinne menisi teidän vanhempannekin, jos jo yli 50 v olisivat.
Mutta ap:n aloitukseen: se 50 v nainen ei ole voinut millään tietää, että paikalla on joku lapsensa menettänyt työkaveri, kun on just taloon tullut eikä kukaan ole valistanut.
Lapsensa menettänyt työkaveri joutuu kohtaamaan joka päivä lasten kuvia, ja lapsia.
50 v työkaveri on innoissaan työpaikasta, työkavereista ja siitä lapsesta jonka kuva on kännykässä ja haluaa jakaa asian työkavereiden kanssa. Hän kuvittelee olevansa ihminen siinä kuin te nuoremmatkin eikä ymmärrä, että intoilu ja iloisuus, onnellisuus ja siitä puhuminen ja sen näyttäminen on sallittu vain alle 35 vuotiaille.
Oppii varmaan kesän aikana teidän joukossanne.
Vanhat ja nuoret, sillä vanhojahan niistä nuoristakin kuitenkin tulee.
Saisivat miehet elää ihanassa paratiisissa keskenään.
enkä tunnista näistä itseäni. Työpaikat on täynnä korkeasti koulutettuja 50 vuotiaita hyvissä tehtävissä olevia naisia. Tuskimpa useatkaan ovat vielä mummoja kun yleensä minun piireissä lapset tehdään myöhään ja omatkin lapset käyvät pitkät koulutukset ennen kuin lapsia aletaan tekemään. Isekkin olen 50 juuri täyttänyt ja minulla on oma tyttö 6 vuotias enkä edes hänen kuviaan kahvitunnilla näyttele.. Olen hyvässä asemassa ja minua ei todellakaan voisi joku vastavalmistunut alle kolmekymppinen korvata..naurattaa ajatuskin. Eli siis ketä nämä mummot oikein ovat..kysyn vaan? Haloo..tulkaa nykyaikaan sieltä mökeistänne..nykyajan viisikymppiset eivät ole todellakaan mummoja ainakaan minun piireissä.
on ihan hirveimmät työkaverit. Nää kaikki on nähty. Jos tuosta kolmesta ryhmästä pitää valita, niin kaikista hirvein tapaus on seurustelusuhteessa oleva keski-ikäinen mustasukkainen homomies. Sellainen ei pysty minkäänlaiseen työntekoon.
on ihan hirveimmät työkaverit. Nää kaikki on nähty. Jos tuosta kolmesta ryhmästä pitää valita, niin kaikista hirvein tapaus on seurustelusuhteessa oleva keski-ikäinen mustasukkainen homomies. Sellainen ei pysty minkäänlaiseen työntekoon.
mutta se homo ei ole nainen, tai siis on, mutta ei ole. sillä on munat.
Vanhat ja nuoret, sillä vanhojahan niistä nuoristakin kuitenkin tulee. Saisivat miehet elää ihanassa paratiisissa keskenään.
viimeistään siinä vaiheessa kun ovat 25 v, sillä 30 vuotiaana on elämä loppu kuiteninkin.
Koska ne eivät osaa käyttäytyä. Tappelevat vaan keskenään, haukkuvat toisiaan ja juoruavat.
ja yleistät koskemaan kaikkia seurustelusuhteessa olevia keski-ikäisiä homomiehiä. Juuri niin kuuluu ihmisiä luokitella!!
Koska ne eivät osaa käyttäytyä. Tappelevat vaan keskenään, haukkuvat toisiaan ja juoruavat.
Ei niinkään sukupuoli ;). Tietyissä ammateissa on tietyntyyppisiä ihmisiä, toisaalla taas toisenlaisia. Ja joka ryhmään mahtuu poikkeuksia - parhaiten pärjäätte, kun avaatte suunne siellä työpaikalla eikä täällä av:lla.
Sanokaapa sille mummolle jossain kahden kesken, että mikä tilanne on - voipi olla hyvinkin pahoillaan siitä, ettei tullut ajatelleeksi..