Meille tuli töihin eräs jo vähän iäkkäämpi nainen.
jo haastattelussa oli tunkenut puhelinta näytille kun siinä oli lapsenlapsen kuva!! No tässäpä eräänä päivänä tunki kännykkää erään lapsensa menettäneen naisen nähtäville, oli lapsen äänikin tallennettu. Kysyipä vielä että, eikö tekis mieli tällaista? Eihän hän tietenkään voinut tietää toisen taustoja etenkään kun tämä lapsensa menettänyt ei huutele liiemmin asiasta. Mutta eikö vois noita hehkutuksia jättää työpaikan ulkopuolelle koska ei siellä muutkaan hirveästi perheasioista puhuta kaikkien kanssa.
Kommentit (22)
Lukisitko viestini?
Et sinä voi sanoa että tiedät miten lapsensa menettäneen kanssa ollaan! Se on jokanen ihminen omanlaisensa ja jokasella on omat ongelmansa, ette te voi vaan tajuta ettei lapsensa menettänyt ole mikään tautinen joka ei enää koskaan kykene katsomaan kuvia lapsista, moni hankkii uusia lapsia vaikka lapsi kuolee.
Antakaa nyt ihmisten olla. Jos ei halua katsoa kuvia niin ei katso. Kyllä aikuinen osaa sanoa ettei niitä katsoisi. Minä katson mielelläni toisten lapsien kuvia, se jos joku on kamalaa että SINÄ joku vieras päätät ettet jaa elämääsi minulle koska SINUSTA tuntuu että MINUSTA tuntuu jollekin!!!!
Ei se mene niin, johan te ihmiset minulle lapseni menettäneelle sanotte "elämä jatkuu" niin olkaa sitten sillä lauseella itsekin! Kuin että alatte kohtelemaan toisia jotenkin erilailla.
9
Naurattaa ajatus, että joku olisi sitä mieltä, että mut pitäisi kärrätä pois työmarkkinoilta. Vielä tässä mietin koko ajan, mitähän sitä opiskelisi ja vaihtaisiko työtä johonkin mielekkäämpään. Vaihdevuosioireet ei vaivaa enkä lapsistani kuvia esittele, eikä lapsenlapsiakaan ole vielä aikoihin, kun omat lapset on vasta alakoulussa.
Yleiselläkin tasolla huvittaa, kun ystäväpiiri alkaa olla jo tällä 50 paremmalla puolella, eikä kukaan ole taatusti tuollainen!