Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh! Miksi tälläisiä ihmisiä on OLEMASSA??

Vierailija
19.05.2011 |

Kyseessä on poikani "tyttöystävä", erittäin lapsellinen tapaus, vaikka kyseessä onkin jo kaksi aikuista.

Yksinkertainen ääliö, sellainen JUST ärsyttävä pikkulikka joka ei tajua hevonvittuakaan mistään.

Elää kuin omissa maailmoissaan, haaveilee kokoajan, näyttääkin 90% ajasta ihan idiootilta.

Luulee voivansa puhua kaikille ihmisille " sillai tiäks, tosi rennosti" ARGHHH, mulla nousee savu korvista jos joku puhuu mulle tuolla tavalla.

PUHUU LAPSILLE JA KOIRILLE SAMALLA TAVALLA! Ihan kuin kyseessä olisi kaksi samanarvoista olentoa!

Ja muka pitää lapsista.

Ei syö ikinä veitsellä ja haarukalla! ja jos syökin niin näyttää siltä ettei osaa.

Ei osaa kokata.

Ei osaa leipoa.

Ei saa mitään aikaiseksi.

ARGHHH järki lähtee tuon ihmisen kanssa. Poikani on siis 24, tyttö 18

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vasta 18v mutta mikä on sun tekosyys lapsellisuudelles?

Vierailija
2/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikasi on noin paljon nuoremman kanssa. Jos tyttö vielä vaikuttaa jälkeenjääneeltä?

Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa silläkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos poika yhtään tulee äitiinsä niin siinä onkin sietämistä...

Vierailija
4/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ap säkään et vaan huomannu miten lapsellinen oma kakarasi oli siinä iässä? Itsekin taidat olla vielä aika lapsen kengissä ja ikää sulla siis on...paljonko?

Vierailija
5/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootpa oikee unelma anoppi.just samanlainen kun mun anoppi.ollaankin eron partaalla mieheni kanssa.jatka vaan samaa rataa niin se sun kultamussukka poikas ei löydä ikinä ketään naista rinnalleen.MISTÄ NÄITÄ ÄITEJÄ OIKEEN SIKIÄÄ???

Vierailija
6/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on noin HIRVEÄ anoppikokelas.

Vierailija
7/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin aikuinen poikas on täys tollo, jos pikkulikan kanssa seukkaa, joka ei edes mistään tajua mitään... Eli miksi synnytit tuollaisen pojan?

Vierailija
8/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne suhteen joiden epäillään hajoavan ensimetreillä erilaisuuden takia kestää usein vuosia.

Eli ap:n kannattaa ottaa se oma viisas ymmärrys käteensä ja antaa ajan kulua. Eiköhän he jo ole sen ikäisiä että opettelevat ihan yhdessä sitä omaa elämään sen poikasi kanssa. Tiä vaikka tämä tyttö innostois yllättäen kokkaamisesta ja leipomisesta ja lähtis vaikka yliopistoonkiin. Toista kaltaistasihan et kuitenkaan pojalle tule löytmään vaikka tahtoisit.

Vierailija
9/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyky haaveilla ei varmaan ole pahaksi kenellekään. Pitäisikö tytön jännittää sinua ja puhua sinulle etäisen kunnioittavasti? Tytön näkökulmasta olet ehkä äitihahmo. Monet syövät kotioiloissa tai tutussa seurassa pelkällä haarukalla, jos se helposti käy. Mitäs se haittaa, jos tyttö puhuu lapsille ja koirille samalla tavalla, jos ystävällisesti puhuu? Itsekin pidän kokkaamisesta ja leipomisesta ja olen niissä aika hyvä. Opin kuitenkin vasta aikuisiällä, yli 18-vuotiaana näistä asioista enemmän, koska nuoruuteni kului suurelta osin lukiessa. Jokainen lukutaitoinen voi oppia kokkaamaan ja leipomaan, jos kädet toimivat ja haluaa oppia - sitten, kun näitä taitoja tarvitsee. Kaikki eivät juurikaan koskaan tarvitse. Ja vielä, käytätkö Ap useinkin tuollaista törkeää kieltä? Sellainen muotoilu saa sinut vaikuttamaan melko epämiellyttävältä. Tekstisi sisältö samoin saa sinut vaikuttamaan suvaitsemattomalta.

Vierailija
10/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tapasin nykyisen aviomieheni 18-vuotiaana ja paljon olen niistä ajoista muuttunut :) Nyt olen siis 29-vuotias kahden lapsen äiti, hyvässä ammatissa ja väitän osaavani käyttäytyä.

Vähän hävettääkin välillä ajatella, että tosiaan tuolloin 18-vuotiaana olen antanut itsestäni ensivaikutelman mieheni perheelle ja suvulle, mutta ilmeisesti minulla on sinua ymmärtäväisempi anoppi.

Vaikka 18-vuotias onkin virallisesti aikuinen, hän vasta opettelee aikuisen elämää. Ja nuo esimerkkisi... Miksi on niin kamalaa, jos joku ei osaa leipoa? Tunnen moniakin aikuisia, jotka eivät osaa leipoa, mutta osaavat kyllä vaikka mitä muuta. Otsikkosi perusteella luulin, että jotain paljon pahempaa olisi tapahtunut.

Vierailija
11/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykästynyt leipomiseen vasta kaksi vuotta sitten. Sitä ennen minua ei nähnyt leipomassa kuin kerran vuodessa pakosta. Nyt leivon parin kuukauden välein.

Vierailija
12/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt mitä poikasi hänessä erityisesti arvostaa ja rakastaa?

Ainahan voit pojallesi sanoa, että hei katsele vielä ympärillesi, muitakin tyttöjä on olemassa jos sinusta todella oikeasti tuntuu, ettei se tyttö tule kasvamaan täyspäiseksi aikuiseksi.

Vierailija
13/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh, ap. Puhut juuri täysi-ikäiseksi lain edessä täyttäneestä ihmisestä. Luulin "kaikkien" tietävän, että sen ikäiset harvemmin ovat aikuisen naisen tasolla tunneälyltään.

Mieti nyt itsekin: hän oli kolme vuotta sitten 15-vuotias ja peruskoulusta hän on päässyt pari-kolme vuotta sitten. Eihän hän VOI omata samanlaista elämänkokemusta kuin sinä tai poikasi.

Jos kokkaus ei häneltä luonnistu, kysäise, haluaisiko hän tulla avustamaan sinua joskus jonkun aterian valmistuksessa. Sama juttu leipomisen kanssa. Pääsisi näkemään alusta loppuun, mitä tapahtuu ja millainen lopputulos on.

Inspiroi häntä hieman omalla käytökselläsi mieluummin kuin teilaa. Ei sitä tiedä miten hyvin teillä vielä synkkaa...

Ota nyt iisisti ja rauhoitu, ap. Tuollainen kohkaaminen vaikuttaa vähän liioitellulta.

Vierailija
14/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla tässä asiassa kaikkein keskenkasvuisin. Ehkä 18v tyttö on ikätasolla, mutta sä olet pahasti jäljessä....

Vierailija
15/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua ärsyttää mun pojan tyttöystävä, joka tietää ja osaa kaiken. Hän tulee jopa neuvomaan tiskauksessa, miten se onnistuu paremmin. Koita siinä olla kohtelias. Osaa taatusti leipoa, laittaa ruokaa, pöytätavat ja vaikuttaa todella älykkäältä.

Vierailija
16/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean hirviöanopin on riesakseen saanut :(

Vierailija
17/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän puhuu lapsille ja koirille samalla tavalla? Näinkö: "Tseh, Murre, paikka! Istu! Kieri!"

En oikein osaa kuvitella tuota tilannetta lapsen kanssa.

Vierailija
18/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pelkoa että lapseni saisi sinunkaltaisesi anopin. Melko vouhkaamista kyllä, anna ihmisen olla mitä on, et taida itsekään olla mikään ruudinkeksijä ja varmastikaan et se unelma-anoppi.

Poikasihan hänen kanssaan seurustelee ja jos tytöstä tykkää niin mitä se sinulle kuuluu. Vai eikö elämässäsi ole muita ihmisiä kuin poikasi? Kastohan sinne omaan peiliin. Ja muistele millainen itse olit tuossa iässä. Et ole se ainoa oikea mallikappale tässä maailmassa jonka mukaan kaikki ihmiset pitäisi kloonata.

Vierailija
19/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttökaverinsa kanssa. Poia nätisti moneen otteeseen sanoi, että olisi kiva jos lähdet mukaan helsinkiin, mutta ei ole pakko, voit itse päättää. Toisessa päässä jäkätettiin, että ei kiinnosta koko paska jääkiekko jne. Poika rauhallisesti moneen otteeseen ihmetteli, että miksi me tästä jankataan, kun pakko ei ole lähteä, hän vain pyysi mukaan. Ilmeisesti tuleva av-mamma se pojan tyttökaveri ;)

Vierailija
20/31 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä saitillakin lukee kun miehen pitäisi työn lisäksi hoitaa koti kun emäntä on hoitovapaalla.

Olen opettanut pojistani kotitalousrobootteja mutta myös sitä ettei jää tossun alle, paskaa ei tartte kenenkään kestää. Mies saa lähteä siinä missä nainenkin.

Se on yhdentekevää osaako leipoa mutta pitääkö koiralle puhua eri tavalla kuin ihmiselle?

Ihminen kasvaa yleensä vanhetessaan. Sinäkin voisit kasvaa. Poikasi tyttöystävällä on sinua valoisammat tulevaisuuden näkymät, anteeksi vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan