G: päästäisitkö 9-vuotiaan lapsesi koulun kanssa
uimahalliin, jossa ei ole silloin saatavilla uimaopettajaa?
Mukana siis opettaja ja avustaja, lapsia n 25.
Kommentit (9)
Että siellä on mukana joku uimaopettaja?
ei kaksi ihmistä voi moista joukkoa vahtia, varsinkin jos siellä sattuu olemaan uimataidottomia joukossa. Juu, kaikkien lapset ei opi 3veenä uimaan, niinku av-mammojen (minä osasin tosin).
Joten en, mutta sellasen 10 oppilaan ryhmän mukaan päästäisin.
niin siksi kysyivät saako mennä nyt kun ei ole. =)
Että siellä on mukana joku uimaopettaja?
ja poikani luokalla on myös ollut, ainakin ekalla ja tokalla, joitakin kertoja.
En päästäisi, ei kaksi ihmistä voi moista joukkoa vahtia, varsinkin jos siellä sattuu olemaan uimataidottomia joukossa. Juu, kaikkien lapset ei opi 3veenä uimaan, niinku av-mammojen (minä osasin tosin).
Joten en, mutta sellasen 10 oppilaan ryhmän mukaan päästäisin.
onnettomuuksia tai opeta ketään hetkessä uimaan. paremminkin uimavalvoja pitää olla.
mutta onhan siellä uimahallissa VALVOJA, hengenpelastaja vai mikä lie viralliselta nimikkeeltään. Tottakait päästäisin, tai siis olen päästänyt kaikki lapseni ekaluokalta lähtien eikä ole tullut moinen mieleenkään.
En päästäisi, ei kaksi ihmistä voi moista joukkoa vahtia, varsinkin jos siellä sattuu olemaan uimataidottomia joukossa. Juu, kaikkien lapset ei opi 3veenä uimaan, niinku av-mammojen (minä osasin tosin). Joten en, mutta sellasen 10 oppilaan ryhmän mukaan päästäisin.
niin tuskin sekään voi noita 25 oppilasta valvoa, eikä se hänen vastuulleen kuulukaan.
Eihän äitikään saa mennä uimarannalle av-palstan mukaan kahden lapsen kanssa, aina pitää olla yksi silmäpari per lapsi, muistan näin viime kesältä ;)
koska osaa jo uida.