Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko hehkuttaa!!! (vauva-hössötystä)

Vierailija
18.05.2011 |

Meidän ensimmäiselle lapsellemme, pienelle pojalle, 4,5kk puhkesi tänään ensimmäinen hammas ?

Poika nappasi sormeni käteensä ja vei suuhunsa tavalliseen tapaansa ja oikein hätkähdin, kun yhtäkkiä siellä olikin jotain terävää!

Pakko sitä oli sitten oikein alkaa tutkimaan ja pienen pieni hampaan alkuhan sieltä pilkisti!

Poika oli viimeviikolla ensimmäistä kertaa flunssassakin joten en edes tajunnut että tämänpäiväinen kiukuttelu ja käninä saattoi johtua tuosta.

Pakko oli miehelle soittaa heti töihin ja itkuhan siinä tuli kun mun pieni poika kasvaa niin kauhean nopeasti.

Ei muuta. Mä olen niin onnellinen ?

(Siitä huolimatta että olen joutunut selkä hellänä hytkyttämään poikaa lähes koko päivän sylissä kun raukka on ollut niin itkuinen ja kiukkuinen kun ikeneen sattuu :( )

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkävaivat voivat olla pikemminkin perua koetusta raskaudesta kuin synnytyksestä (varsinkin kun sektio). Raskaushan muuttaa aika oleellisesti ruumiin painopisteitä ja lantion asentoa yms. Kiropraktikot, osteopaatit ja naprapaatit hoitavat, kukin niistä mieleisensä valitsee, ovat vähän erilaisia koulukunniltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä