Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein HM:lle tilausta

Vierailija
18.05.2011 |

ja taas puolet tuotteista olis tullut joskus kesän aikana. Mä olen kyllästynyt siihen että yksittäisiä pikkupaketteja putoilee pitkin kesää joten poistin ostoslistasta kaikki tuotteet joita ei ollut varastossa.

Ja periferiassa asutaan joten pakko on käyttää nettishoppeja

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

greenstreet.fi löytyy kohtuuhintaista sporttisempaankin ekologista naistenvaatetta.

Kiva ois olla just niin ekologinen, mutta 70 euroa hupparista on noin tuplat siitä, mitä olisin valmis maksamaan. :/

79 euroa. Juueikiitos!

ap

Vierailija
22/27 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

greenstreet.fi löytyy kohtuuhintaista sporttisempaankin ekologista naistenvaatetta.

Kiva ois olla just niin ekologinen, mutta 70 euroa hupparista on noin tuplat siitä, mitä olisin valmis maksamaan. :/

osta hupparia just, siellä paitoja ihan 11 e lähtien, farkutkin vain vähän kalliimpia kuin H&M ja laatu ja tekijät ihan eri luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotain ehdottaa niin heti etsitään joku kallein tuote ja purnataan siitä vaikka löytyisi paljon edullisiakin tuotteita, ainakin vain vähän kalliimpia kuin h&m, mut ilmeisesti täällä ei niin välitetä missä vaatteet tehdään ja kuka ne tekee.

Heippa!

Vierailija
24/27 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotain ehdottaa niin heti etsitään joku kallein tuote ja purnataan siitä vaikka löytyisi paljon edullisiakin tuotteita, ainakin vain vähän kalliimpia kuin h&m, mut ilmeisesti täällä ei niin välitetä missä vaatteet tehdään ja kuka ne tekee. Heippa!

Mielenkiintoinen linkkihän tuo on, ja tässä kypsyttelen ajatusta, että vaikka sitten vähän enemmän maksaakin, niin voisi sitä paremmalla mielellä pitää päällään... Huppari vaan ekana sattui silmään, kun sellaista olen katsellut. Eipä tuo 70 loppujen lopuksi NIIN kallis ole, varmaan laatu on tosiaan ihan eriä kuin parinkympin Henkkamaukat.

Aion ehdottomasti tutustua tuohon tarkemmin, ihan uusi tuttavuus mulle, ja 11 euron paita kuulostaa jo unelmalta. :)

nro 21

Vierailija
25/27 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm:n nettikaupasta ei kannata tilata mitään ! omat vaatteeni tilasin 8.6.-11 ja nyt sivusto näyttää että vaatteeni tulevat 18.-22.7.-11 !! yli kuukauden odotan erästäkin mekkoa jota tarvitsisin serkkuni häihin, ja sitä oli varastossa. serkkuni häät vietetään 9.7, ei taida mekko ehtiä ! ja minulla ei paljon muita äitiysmekkoja ole !

Vierailija
26/27 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hm:n nettikaupasta ei kannata tilata mitään ! omat vaatteeni tilasin 8.6.-11 ja nyt sivusto näyttää että vaatteeni tulevat 18.-22.7.-11 !! yli kuukauden odotan erästäkin mekkoa jota tarvitsisin serkkuni häihin, ja sitä oli varastossa. serkkuni häät vietetään 9.7, ei taida mekko ehtiä ! ja minulla ei paljon muita äitiysmekkoja ole !

että se hm ehdottaa tuota toimituspäivää, että saisi lähetettyä enempi kerrallaan. Pääset kuitenkin klikkaamaan sitä toimituspäivää aikaisemmaksi niiden tuotteiden osalta, jotka ovat nyt varastossa.

Vierailija
27/27 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useista nettikaupoista kokoon 146/152 asti. Oma tyttöni on tokalla ja näistä löytyy ainakin isoille tytöille sopivia kuoseja. Eivät ole liian lapsellisia. Nytkin löysin www.mistine.fi hyviä ole löytöjä edullisesti