Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin kotona raskaana. Kaksi viikkoa häistä ja mies tapasi toisen naisen. Lopulta tein itsarin!

Vierailija
18.05.2011 |

Näin kävi. Olin raskaana kotona ja kaksi viikkoa häiden jälkeen mies tapasi toisen naisen. Jälkeenpäin olen saanut tietää, että mieheni ei kuitenkaan ryhtynyt seksisuhteeseen tämän naisen kanssa. Mieheni käytti väärää nimeä tämän naisen kanssa ollessaan.

Tiedän että nainen oli aivan ymmällä tilanteesta. Jotenkin hän jopa sairastui, koska olisi halunnut enemmän, mutta ei ymmärtänyt mistä asia kiikasti.

Noissa piireissä ei vielä kukaan ollut siihen aikaan naimisissa.

Eräänä päivänä nainen näki meidät. Olimme parkkeeranneet automme oven eteen ja pakkasimme sitä. Mieheni nosti vauvan kantokassin auton takapenkille. Menimme autoon.

Nainen tuli auton luokse ja kysyi mieheltä, että mitä tämä oikein on. Siihen mies reagoi lähtemällä ajamaan autoa kamalaa vauhtia. Nainen oli jäädä auton alle. Tilanne oli tosi vaarallinen.

Vähän tämän jälkeen nainen kertoi miehelle lähtevänsä pois Suomesta. Silloin miehelle tuli kiire ja hän laittoi eropaperit vetämään aivan välittömästi ja muutimme eri osoitteisiin. Ero tuli.

Mies alkoi dokata ja näyttämölle ilmestyi kaikenlaisia naisia. Arvaatte mitä naisia? Ja dokaus sen kuin jatkui. Alkosta tuli ongelma!

Tuon naisen kanssa ei sitten mitään ollut tullakseen eikä häntä enää tavannut, kunnes eräänä päivänä törmäsi häneen taas Kaivarissa. Siitä seurasi matkustusrumba ulkomaille naisen luokse ja kirjeenvaihtoa.

Minä voin niin huonosti, että tein itsemurhan. Naisesta mies oli koko ajan kertonut minulle "kaiken". Nainen oli iloinen, että ei ollut koskaan ryhtynyt miehen kanssa seksisuhteeseen ja ei siis ollut rikkonut avioliittoamme. Jos hän olisi tiennyt miehen olevan naimisissa niin hän olisi jättänyt tämän välittömästi. Nainen piti minuakin upeana naisena.

Eräänä päivänä en kestänyt kuitenkaan enempää. Voin niin huonosti tästä, että tein itsemurhan.

Kun olin tehnyt itsemurhan ja kuollut, niin mies kosi tätä rakkauttaan. Mutta nyt hän pyysi, että nainen myös adoptoisi hänen lapsensa.

Mutta juttu oli jo sellaisessa jamassa, että saatte arvata mitä kosittu nainen vastasi ja saatte itse kirjoittaa tekstin koko lopun.

Tämä on tositarina.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava tietää

Vierailija
2/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on kyllä tyhmä,etenkin jos jättää lapsen tuollaiselle possulle kasvatettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä harvemmin vain puhutaan. Nainen, joka jätetään raskaana on erittäin vaarallisessa tilanteessa kun tulee tuolloin hylätyksi ja ehkä rakastaa miestään.

Vierailija
4/4 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mainio ketju, jos tuon itsarin olisi jättänyt pois, niin tässä jo 50 vastausta ja tiukkaa analyysiä ja osa porukasta naureskelisi että olipa mahtiprovo.