Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

luottamuksesta..

Vierailija
28.06.2011 |

Saako parisuhteessa oleva mielestänne kertoa toisen osapuolen sanomisia ja parisuhteesta ns. arkaluontoisia asioita esim. omille ystävilleen tai vanhemmilleen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Miten itse reagoisitte jos omassa parisuhteessasi toinen osapuoli tekisi näin?

AP

Vierailija
2/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mieheni on hyvin avoin muille miehille ja välistä saan sen kuvan, että hän käyttää ison osan muiden miesten (jopa puolituttujen) kanssa viettämästään ajasta keskustellen parisuhteen ja perhe-elämän haasteista. Tämä on minusta kiusallista, mutta en ole puuttunut siihen koska a.) ihmisellä pitää olla jokin purkautumistie ja on niitä hullumpiakin ja b.) pohjimmiltaan on kyse itsetunnostani, eli ehkä voin kestää sen, että minusta ja perhe-elämästämme saavat ulkopuolisetkin inhimillisen, ei kiiltokuvamaisen kuvan. Ajattelen myös sitä, että puhumalla avoimesti mieheni voi auttaa ehkä miehiä ympärillään avautumaan ja työstämään tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaatui aikoinaan siihen, että miehelläni oli 2 ERITTÄIN tärkeää ystävää, joille hän kertoi KAIKEN. Ei siinä muuten mitään, mutta kumpikaan heistä ei voinut sietää minua, eikä ollut tarviskaan, mutta he puhuivat minusta pahaa ja kuulin asiasta. Sanoin tästä miehelleni, ja hän ei tietenkään uskonut minua vaan teki minusta kauhean syntipukin kun en tahtonut olla heidän kanssaan tekemisissä, MISSÄÄN vaiheessa en miestäni kieltänyt heitä tapaamasta.