Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nautin miesten huomiosta kun olen tyttöjen kanssa ulkona!

Vierailija
18.05.2011 |

Oma mies ei paljon piittaa miltä näytän, joten otan kaiken irti kun lähden ulos ilman miestä! Laitan itteni oikein nätiksi niin että saan paljon huomiota, lähden mukaan flirttiin, tanssin hitaita, joskus on pussattukin ja vaihdettu numeroita. Tähän asti kaikki on ihan viatonta, eikö? Voiko flirttailu karata lapasesta, mitä luulet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pussailee ja vaihda numeroita...

itse olen sitä mieltä että flirtti on aina tervetullut. Aina tuntuu hyvältä kun kävelen kadulla vaunujen kanssa ja joskus autot tööttä, tai miehet vain tuijottaa. (ei heitä edes vaunut hämää :)

On pyydetty kahville ja numeroita. Olen aina hymyillyt takaisin ja vähän flirttailut, mutta perheeni on etusijalla, joten aina olen kieltäytynyt.

Joitakin tapauksia olen jopa miehelleni kertonut, että nyt on muoris kahville kutsuttu :)

Vierailija
2/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi pussailisi ja vaihtaisi numeroita vieraan naisen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi se ei käykään juuri koskaan ulkona

Vierailija
4/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi se ei käykään juuri koskaan ulkona

Pienessä flirtissä ei ole mitään pahaa, mutta kyllähän sen sanoo järkikin, että pussailu ja numeroiden vaihtaminen menee vähän yli - ellei suhteessa ole erikseen sovittu, että sellainen on ok. Sinun miettisin, mikä kaikki omassa itsetunnossa on niin vialla, että sitä pitää tuollaisilla keinoilla buustata.

Vierailija
5/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten ikinä mene pussaamaan, vaihtamaan numeroita tai edes tanssimaan hitaita.

Mieheni on liian mustasukkainen tapaus joten vetäisi herneet nenään jo tanssimisesta. Siksi vedän oman rajani ihan silmäpeliin

Vierailija
6/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ihan ok.

Vierailija
7/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä koskaan pussaile ketään. Paitsi ystäviä ja se on meidän suhteessa ok. Ei ole tarvetta pussailla vieraita kun on oma ihana mies, ja vielä vähemmän vaihtaa numeroita. Miksi vaihdat numeroita? Eikö se kerro siitä että haluaisit jotain muutakin kun viatonta flirttiä?

Vierailija
8/8 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kunnon flirtti ja itseään huomattavasti nuorempien miesten huomio!