Lue keskustelun säännöt.
jos olet ylipainoinen (runsas ylipaino) -
17.05.2011 |
niin mikä on SINUN syy miksi et saa laihdutettua? Kaikkiahn tietää todennäköisesti terveysriskit ym, ja tiedän että kukaan ei oikeesti viihdy isossa kehossa. Koska olen itse painanut 95 kiloa 1,5 vuotta sitten. Oli kauhea olo. Nyt on 15 saatu pois ja vielä haluan 5 pois. Omalla kohdallani oli kyllä ajanpuute oikeesti, 4 lasta ja vuorotyö. Kun kuopus meni eskariin hankin salikortin ja sen jälkeen treenaan 4-5 kertaa viikossa enkä syö herkkuja juuri ollenkaan. Toki myönnän myös sen että liian paljon jätskiä syön edelleen. On vaikeaa jättää pois. Mikä on sun ajatus, sun ongelma ja sun suunnitelma? Uskotko että on omasta päättäväisyydestä kiinni tai mistä? Tsempataan.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ongelmanani oli väsymys ja ajanpuute.
Hakeuduin kuitenkin terveydenhoitajan juttusille ja sain sieltä kautta apua paino-ongelmaani ennen kuin se meni mahdottomaksi.
Painonhallinan olen huomannut sittemmin olevan helpompaa helpossa elämänvaiheessa.
Silloin kun lapset sairastaa viikkotolkulla, itsekin sairastelee eikä saa nukuttua, on painonhallinta hankalaa asiantuntevan ja hyvän tuenkin kanssa.