Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin miehelle Animenuken ja se suuttui

Vierailija
17.05.2011 |

Tilasin mun miehelle äitienpäiväksi tällaisen Animeseksinuken, kun ajattelin jotenkin ilahduttaa sitäkin, kun musta äitienpäivä on niin sukupuoliroolikeskeinen juhla. Ja voitteko kuvitella mieheni suuttui tästä, ja sen mielestä pilasin koko romanttisen äitienpäivän, eikä meillä ole ollut seksiä sen jälkeen ollenkaan.

Oisko kellään parempia lahjaideoita. Tämä ei siis ainakaan toiminut:

http://www.ostaanonyymisti.com/ProductDetails.aspx?Kishimoto%20Serika%2…

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps mitä tuotekuvauksia :D

Nalle Puh -hiiri

"Tosi hieno Nalle Puh -hiiri.

Pyylevä mutta leppoisa, kuten lihavat yleensä. Kuitenkin pienten ja isojen käsien kaveri. Olihan kyse hiirestä?"

Kirahvikuviollinen biletoppi

"Haluatko näyttää joltakin muulta eläimeltä kuin porsaalta?

PS. sotanorsu ei ole oikea eläin."

:D

LÄSKIEN VAATTEET - kategoria :D

Hyvinkäältä löytyy selvästi huumorimiehiä :)

Vierailija
22/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mies kuin mies haluaa saada itselleen seksinuken. Jokainen mies suorastaan haaveilee päästä sekstaamaan rantapallon kanssa.

Tuon kun saa, niin ei tarvitse arvailla, että kannattaako edes yrittää vongata. Enää ei tarvitse vaimon keksiä tekosyitä, voi sanoa, että kumisen tyttöystävän kimppuun vaan, minä nukun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ostaa enää seksinukkeja, kun fleshlightit on keksitty?

Vierailija
24/28 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös suuttunut - ja täydellisesti. Uskomattoman typerä idea. Mitä oikein ajattelit? Että miehesi voisi mieluummin naida nukkea kuin sinua? Eiko mieleesi juolahtanut, että miehesi saattoi kuvitella, että rakastelu olisi sinun kanssasi muutakin kuin runkkaamista ja, että hän saattoi ajatella myös sinun haluavan rakastella nimenomaan hänen kanssaan.

Ole onnellinen, jos saat jotenkin miehesi antamaan sinulle anteeksi. Minun vaimoni täytyisi tuollaisen loukkauksen jälkeen olla melkoinen fakiiri, jos saisi minua koskaan unohtamaan tuollaista loukkausta.

Ajattele nyt ensin, mitä oikein mahdoitkaan tarkoittaa. Ja sitten sitä, voiko sitä loukkaamatta enempää kertoa miehellesi. Jos kyse oli täydellisestä ajattelemattomuudesta niin kerro se hänelle ja pyydä anteeksi niin aidosti kuin ikinä pystyt, niin sinulla on jotain mahdollisuuksia saada suhteeenne vielä edes lähelle sitä, mitä se oli ennen idioottimaista tekoasi.

Vierailija
25/28 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies suorastaan haaveilee päästä sekstaamaan rantapallon kanssa. Tuon kun saa, niin ei tarvitse arvailla, että kannattaako edes yrittää vongata.

Vierailija
26/28 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moittisin kylläkin arvostelukyvyn puutetta ja päänupin sisältöä. Huonosti siis tuntisi minut kaikkien näiden vuosien jälkeen. Tuollakin rahalla saisi jo melko hyvän single malt -viskipullon.

Vierailija
27/28 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

videon nukke ei näyttänyt kauheen muoviselta tai kevyeltä.

Vierailija
28/28 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä jos mies ei oo mikää joka reikään tökkijä ja koki tollasen muovireiän jotenkin ihmisyyttä loukkaavana! itse ainakin pitäisin tuollaista muovinukkea nussivaa miestä aika säälittävänä... senkus on dildot ja nyrkkikyllikit mut aika alhaista panna nukkea :D:D