Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa, kuin että mies jäi kiinni lähes itse teossa?

Vierailija
17.05.2011 |

Mies kävi aamulla lenkillä,kun me vielälasten kanssa nukuttiin. Aamukahvipöydässä mies kaivoi suustaan alapääkarvan, joka ei selvästikään ollut minun. Väitti, että olen pistänyt sen hänen kahvikuppiinsa. Jätti sen siihen pöydälle katseltavaksi ja lopulta puhalsi karvan päälleni. Joo, huonostihan meillä on mennyt pidemmän aikaa. Onko mitään muuta realistista mahdollisuutta asialle kuin, että mies "aamulenkillä" kävi jonkun pillua nuolemassa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko miehes karvaton versio?

Vierailija
2/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita vaihtoehtoja vaikka ja mitä. Voihan se olla miehen omakin karva. Tai vaikka sängystä suuhum pölissy karva.

Tai sitten tosiaan se on käynyt aamutuimaan lenkkeilemässä jonku toisen vaossa. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästäisin kyllä sen karvan ja hankkisin DNA-analyysin.

Vierailija
4/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä mitään muuta vaihtoehtoa, kuin että mies jäi kiinni lähes itse teossa?

Ei ketään tarvitse rysän päältä käräyttää. Tämä on vapaa maa, voit nostaa kytkintä ilmankin.

Vierailija
5/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mies vielä esitteli karvaa aamukahvipöydässä, hehe. Varmaan joo esittelisi, jos olisi vieraissa käynyt.

Vierailija
6/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo karva ei kuulu kenellekään perheessämme. Ap

Vierailija
7/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

analyysiä. Ap

Vierailija
8/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mies vielä esitteli karvaa aamukahvipöydässä, hehe. Varmaan joo esittelisi, jos olisi vieraissa käynyt.

Vierailija
9/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi siis karvan vielä sen jälkeen suuhunsa ja puhalsi päällesi, kun se oli ollut pöydällä katseltavana?

Hulvattoman hassu kahvihetki teillä :D

Vierailija
10/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi siis karvan vielä sen jälkeen suuhunsa ja puhalsi päällesi, kun se oli ollut pöydällä katseltavana? Hulvattoman hassu kahvihetki teillä :D

Siinähän miehellä on myös hulvattoman hauskaa, kun saa mulle talosta puolet maksaa kun jätän sen (jota olen jo kauemman aikaa suunnitellut).

Vierailija
11/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi kakonut karvansa kurkusta itsekseen sulle sitä esittelemättä.

Vierailija
12/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt vain etsiä syytä miehen jättämiselle, jos olet sitä pitkään suunnitellut.

Vai millä ihmeellä te kaikki karvat erotatte?

Vierailija
13/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ny olis sulle sitä häppärikarvaa esitelly jos olis aamulenkillä käyny jotain böönää lipasees ? Rauhotu nyt hyvä nainen !

Vierailija
14/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi kakonut karvansa kurkusta itsekseen sulle sitä esittelemättä.

Ajattelee että tuollaisella saa vaimolle epävarman olon ja riidan päälle (ihan oikeasti moni hakee tahallaan riitatilanteita jotta voi sanoa olevansa oikeutettu johonkin, esim häipymään kotoa epämääräiseksi ajaksi) mutta on niin hullu tilanne ettei vaimo voi sanoa sitä varmaksi.

Hyvinkin ymmärrettävää tuollainen ärsyttäminen, riidasta on usein hyötyä toiselle osapuolista. Ottamatta sitten kantaa oliko käynyt vieraissa vai vaan ärsyttänyt.

Vierailija
15/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah vai selvä tapaus. Joopa joo, mies käynyt aamulenkillä nuolemassa toosaa aivan varmasti.

Järki käteen noiden epäilyjen kanssa. Raapinut säkkejään ja karva tarttunut kouraan tahi vastaavaa, ei mitään ihmeellistä.

"OMG karva joo nyt se ukko pettää"

Vierailija
16/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin hauska :)

Vierailija
17/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu aikoihin :D :D

Mutta taitaa miehelläskin olla jotain hampaan kolossa sua kohtaan, kun epäilee että tahallaan laitat karvoja sen aamukahviin! :D

Luulen kyllä et se karva oli sun ikioma, kun galluppien mukaan niillä ketkä antaa nuolla pannua aamulenkillä on sileä poisliini viiva etupyllynä :D

Vierailija
18/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen tempaus on niin kreisiä, ettei tämä voi olla provo.

Vierailija
19/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilemään myös ja tuulettaa ajatuksiaan. Liika palstailu sumentaa aivosolut, olet tyyppiesimerkki tästä.

Vierailija
20/20 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkeilemään myös ja tuulettaa ajatuksiaan. Liika palstailu sumentaa aivosolut, olet tyyppiesimerkki tästä.