Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei saa yhdynnässä

Vierailija
17.05.2011 |

Meillä on sellanen säälittävä tilanne, että vuosi on paneskeltu ja mies ei oo kertaakaan saanu yhdynnässä.

Aluksi ongelma oli liian kireä esinahka, minkä takia seksi aluksi sattui mieheen. Sitä sitten on tässä venytelty eikä enää vissiin satu. Mutta ei tulekkaan. Kuulemma joskus tuntuu ihan hyvältä, mutta ei se mihinkään etene. Parhaillaan sitä melkein tunti on jyystetty menemään ja asentoja kokeiltu jos jonkinmoisia, mutta jossain vaiheessa aina luovutetaan.

Tosi raivostuttavaa. Mulla on ollut aiemmin yksi pitkäaikainen kumppani, mutta miehelle mä olen ollut ensimmäinen ja ainoa.

Jätin tässä just pillerit pois. Ihan täysillä ei vielä vauvaa yritetä, mutta jos tulee niin tulee. Mikähän ois todennäköisyys, että tällä meidän tyylillä, eli käytännössä touhutipoilla, tulis raskaaksi? Ja ennen kaikkea: mitä hemmettiä tässä voi tehdä? Tällainen seksielämä on todella epätyydyttävää ja vaikuttaa meidän suhteeseen aika lailla.

Ja sitten kun ihan tosissaan haluais sitä vauvaa yrittää, niin olishan se nyt kiva, että ne siittiöt sais sinne matkallensa ihan luonnollisilla menetelmillä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusien kommenttien toivossa.

ap

Vierailija
2/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla kummassa päässä tahansa tai molemmissa. Apua saa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esinahka ei liiku oikein ja kivutta niin lääkäriin on tietenkin syytä mennä.

Lapsen saa alulle kyllä helposti, hoidat miehelle orgasmin käsin ja suulla ja kun lasti lähtee tulemaan niin ohjaatte sen vain sinne lasten alkuunsaattmisalueelle.

Vierailija
4/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen linkki

Vierailija
5/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut koskaan tullut kenenkään muunkaan kanssa yhdynnässä... käsipelillä/suihin ottamalla tuli. Oli kyllä tosi turhauttavaa. Luulen, että sillä oli joku blokki korvien välissä.

Vierailija
6/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mies käsin?

Auttaisiko esim penisrengas?

Vierailija
7/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan yhtälailla raskaaksi. Riitää siis että mies kiihottuu jonkun verran. Näin sanoi kuuluisa gynekologi Anneli Kivijärvi. Sanoi myös että on turhaa enää lopuksi laittaa kondomia/tai ottaa ulos jos on hetkenkin ollut ilman, on aivan turhaa koska sitten on jo tullut raskaaksi jos on tullakseen.

Muuten toki kuulosta oudolta teidän tilanne. Onko sulla treenatut lihakset?

Vierailija
8/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ei nykyään osata edes köyriä.

t. av-pappa

Vierailija
9/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan kyllä nuolemalla tulemaan kanssa. Meillä molemmilla on aika voimakas libido, mutta alkaa syömään haluja tuo, kun ei toimi. Mulla siis tuntuu ihan hyvältä, mutta ei se motivoi kun toisesta ei tunnu miltään.

Penisrengasta ei oo tullu mieleenkään kokeilla, voisinpa ehdottaa miehelle sitä. Kaikki hyvät vinkit tervetulleita!

ap

Vierailija
10/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerta käsipelin ja suulla tulee, vai onko vika vitussasi?

Vierailija
11/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan yhtälailla raskaaksi. Riitää siis että mies kiihottuu jonkun verran. Näin sanoi kuuluisa gynekologi Anneli Kivijärvi.

puhunut puuta heinää. Tai ainakin vanhentunutta tietoa.

"Likipitäen kaikissa seksuaalisuutta käsittelevissä kirjossa väitetään, että jo touhutipassa saattaa olla siittiöitä ja touhutipasta voi tulla raskaaksi. Kukaan ei tiedä, mistä moinen väite on alkujaan peräsin ja kuka sen on ensimmäisenä tuonut julki. On hyvin luultavaa, että kyseessä on vanha väittämä ajoilta, jolloin ehkäisy on ollut vielä lapsenkengissä. Varmaa on, että sen on lausunut syvällä rintaäänellä joku merkittävä henkilö, jolloin asia on hyväksytty totena ilman vastaväitteitä. Väittämä on sitten siirtynyt yleisenä totuutena sukupolvelta toiselle.

Israelilaiset tutkijat Zvi Zukerman, David B. Weiss ja Raoul Orvieto päättivät vihdoin tutkia, onko moisessa väitteessä mitään perää, koska yhtään tutkimusta aiheen tiimoilta ei ole koskaan tehty. ... Tutkimuksessa analysoitiin kiihottumisen aikana erittämä neste, eikä mikään niistä sisältänyt siittiöitä!

Edellä mainittujen tutkijoiden mukaan syy siihen, miksi jotkut saattavat tulla raskaaksi keskeytetyn yhdynnän seurauksena johtuu siitä, että penis vedetään ejakulaation kynnyksellä liian myöhään pois emättimestä. Mies on siis ollut jo saamassa siemensyksyn, kun hän on vetänyt siittimen ulos emättimestä. Ei tarvita kuin muutama siimahäntä uiskentelemaan emättimen suuaukolle, niin raskaus on mahdollinen."

Lähde: Zvi Zukerman, David B. Weiss and Raoul Orvieto (2003). Does Preejaculatory Penile Secretion Originating from Cowper's Gland Contain Sperm? Journal of Assisted Reproduction and Genetics.

Vierailija
12/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan yhtälailla raskaaksi. Riitää siis että mies kiihottuu jonkun verran. Näin sanoi kuuluisa gynekologi Anneli Kivijärvi. Sanoi myös että on turhaa enää lopuksi laittaa kondomia/tai ottaa ulos jos on hetkenkin ollut ilman, on aivan turhaa koska sitten on jo tullut raskaaksi jos on tullakseen.

Muuten toki kuulosta oudolta teidän tilanne. Onko sulla treenatut lihakset?

Ei varmaan oo niin treenatut, kun vois olla parhaimmillaan. Mutta se ainakin alkuaikoina lisäsi miehellä sitä kipua, jos jännitin lantionpohjan lihaksia. Viime aikoina ei ole kommentoinut sitä mitenkään.

Ja tiedän, kummalta kuulostaa. Eipä tästä kehtaa kenellekkään puhua. Ja musta tuntuu aika kamalalta, koska muistan kyllä miltä se exän kanssa tuntui. Koitan vaan olla ajattelematta asiaa...

ap

Vierailija
13/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan yhtälailla raskaaksi. Riitää siis että mies kiihottuu jonkun verran. Näin sanoi kuuluisa gynekologi Anneli Kivijärvi. Sanoi myös että on turhaa enää lopuksi laittaa kondomia/tai ottaa ulos jos on hetkenkin ollut ilman, on aivan turhaa koska sitten on jo tullut raskaaksi jos on tullakseen. Muuten toki kuulosta oudolta teidän tilanne. Onko sulla treenatut lihakset?

Tuolla periaatteella minulla olisi jo lukuisia lapsia.

Vierailija
14/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies on siis tehnyt käsipelillä niin, ettei esinahka ole mennyt niin taakse kuin se yhdynnässä menee. On siis ihan teinipojasta asti ihan menestyksekkäästi saanut mällit lentämään, mutta se esinahan taakse vetäminen jostain syystä on tuottanut kipua ja ahdistusta. Ja sitä en minä osaa sanoa, miksei hän ole asiaan aiemmin törmännyt. Kipu on siis vähentynyt, joten jotain edistystä asiassa on tapahtunut, mutta vaikea sanoa onko tässä vielä jotain rakenteellista ongelmaa.

ap

Vierailija
16/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi on käynyt lääkärissä??? Tuolle asialle kun voi tehdä jotain...

Itse en ehkä jaksaisi moista ongelmaa omassa parisuhteessa.

Vierailija
17/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alkaisin etsiä vikaa itsestäni, jos mieheni tulee muuten muttei yhdynnässä kanssani :/

Vierailija
18/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi on käynyt lääkärissä??? Tuolle asialle kun voi tehdä jotain...

Itse en ehkä jaksaisi moista ongelmaa omassa parisuhteessa.

mutta halusi yrittää venyttää sitä esinahkaa ihan itse. Mutta kun homma ei vieläkään toimi, kai se on jostain muustakin kiinni. Ymmärrän kyllä, että tää on kamalan noloa. Ihan sitä lapsentekoakin ajatellen olis kiva jos asiat menis normaalisti. Olis musta jotain tragikoomista saada yhteinen vauva ilman, että sitä on ihan normimeiningillä pantu alulle.

ap

Vierailija
19/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä alkaisin etsiä vikaa itsestäni, jos mieheni tulee muuten muttei yhdynnässä kanssani :/

susta löydän ainakin yhden vian heti etsimättä...

Vierailija
20/44 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ejakulaatio sentään onnistuu, jos sen sperman kerää mukiin ja sellaisella puhtaalla muoviruoskulla (millä annetaan lapsille antibiootteja) laittaisi siemenet oikealla ajalla menemään. Keskustele miehesi kanssa asiasta. En usko, että niistä touhutipoista lapsi lähtee alulle kovin helposti. Jos muuten tilanne ok, ja ette tahdo lähteä lääkärin pakeille, vois tuo koti-inseminaatio olla hyvä. Samalla tavalla varmaan tekisivät inseminaation klinikallakin, ainakin periaatteessa. Voihan sitä itse rakenteellista vikaa lähteä tietysti lääkärille selvittelemään, mutta meneehän siinä aikaa. Eli jos tahdotte vauvan heti nyt, niin purkkiin siementä ja muulla keinolla oviksen aikaan kohdunsuulle. Todellakaan itse en ole näin tehnyt.