Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan tilannut noita Glayla kenkiä? Ihania!!
16.05.2011 |
Näyttävät niin minun kengiltä, melkein kaikki mallit.
Ovatkohan koot ns. normaaleja?
Kommentit (2)
En mitenkään rakastunut ulkonäköön, mutta noi saattais olla just passelit työkengiksi. Eikä hintakaan ollut paha.
Missä kaupassa vois käydä testaamassa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja oli kivan kevyet, käytän 39 ja 39 1/3 oli hyvä koko mulle. menen huomenna katsomaan onko mun väri tullut..