Mitäs mieltä olette tästä?
Itse olen kolmatta päivää tosi sairaana (yli 39 asteen kuume yms.) En jaksa kunnolla edes sängystä nousta, kuun huimaa ja pyöryttää. Mies meni tänään normaalisti töihin ja minulle jäi kotiin leikki-ikäinen lapsi ja täysimetyksessä oleva vauva. Ihan tuskaa yrittää selvitä lasten kanssa. Olin koko viikonlopun itse sängyssä ja mies oli antanu leikki-ikäisen vapaasti leikkiä. Nyt miellä joka huone on täynnä rojuja, leluja, vaatteita yms., niitten mahdu kulkemaan. Nyt mies ilmoitti että illtapäivällä tulee vuokranantaja jonkun porukan kanssa katsomaan jotain sähköasioita. Itse mies ei kuulemma ehdi kotia ennen sitä. Miten joku luulee, että siivoan täällä, kun en jaksa sängystä nousta, hyvä että imettää vauvaa...miehestä ei kuulemma haittaa, vaikka kämppä näytää pyöremyrkyn kokeneelta. Miten te muut suhtaudutte, jos mies tekisi samalla tavalla?
Kommentit (2)
eli mitä väliä miltä näyttää, olen kipeä ja tenavat ovat saaneet huiskia liian itsekseen, ihan normaalia.
ettei hän voi ihan joka tilanteessa kutsua vieraita kysymättä ensin multa. Mä pistäisin peruuttamaan vierailun, sun sairastelu on ihan hyvä syy.