Ovatko jääkiekkomestaruudesta seonneet mielestänne juntteja?
Kommentit (9)
Ainakin nuo Mantalle kiipelevät ja auton tööttiä huudattavat.
1) Kuinka Jääkiekkon MM2011 voitto edisti monikulttuurillisuutta Suomessa ?
2) Montako kiintiönaista oli Suomen joukueessa mukana ?
3) Montako kiintiöpakolaista oli Suomen joukkueessa mukana ?
4) Montako julkihomoa oli Suomen joukkueessa mukana ?
Ilmankos Halonen, Stubb, Thors ja moni muu on ihan hiljaa.
Pöh. Rasististen lihaa syövien heteroiden omat juhlat. Strong avoid. Pitäisi oikeastaan kieltää koko kisat.
Tuollainen meuhkaaminen urheilukilpailusta on junttia.
=) Ihan sama mulle. Itse en jaksa enää liikaa vouhottaa, vaikka hienoahan se on.
Lähinnä huvittaa se kuinka monella luki mm-kisojen alussa fb:ssä että ei Suomi mitään menesty ja turpiin tulee taas.
Nyt nämä samaiset ihmiset viljelee kaikki maholliset linkit voitosta sinne seinälle. Itse katoin ainoastaan tuon finaalin. Ja kyllä huusin ja iloitsin.
iloita vaikkapa noinkin turhasta kuin jääkiekko voitosta :) Löysätkää vannetta päänne ympärillä oi te sivistyneet ja kylttyrellit ihmiset ja tulkaa mukaan juhlimaan. Se tekee hyvää sielulle ja oikaise niitä silmien väliin muodostuneita raivoryppyjä :)
koska en tunne ketään joka olisi siitä seonnut. Iloitsevia ihmisiä kyllä tunnen ja olen onnellinen ja iloinen heidän kanssaan.
Junttius on yksi asia, elämään kyllästyminen toinen. Minä en ainakaan katso oikeudekseni pilata toisten iloa mäkättämällä tai paheksumalla vierestä.
Eri asia tietysti jos ruvetaan paikkoja hajoittamaan.
mukavaa vain kun iloitsevat. Ja onhan tuo mukavampi syy kuin bin Ladenin tappaminen, joka aiheutti riemujuhlan New Yorkissa.
Jos vielä viikkojen jälkeen hehkuttaa ja kyynelehtii, niin sitten voin miettiä, että kys. tyypillä on vähän kapea-alainen elmä. :)
1) Kuinka Jääkiekkon MM2011 voitto edisti monikulttuurillisuutta Suomessa ?
2) Montako kiintiönaista oli Suomen joukueessa mukana ?
3) Montako kiintiöpakolaista oli Suomen joukkueessa mukana ?
4) Montako julkihomoa oli Suomen joukkueessa mukana ?
Ilmankos Halonen, Stubb, Thors ja moni muu on ihan hiljaa.Pöh. Rasististen lihaa syövien heteroiden omat juhlat. Strong avoid. Pitäisi oikeastaan kieltää koko kisat.
Ei kukaan fiksu ihminen jaksa koheltaa tuollaisesta.