Kunnon mieskin pettää, jos tilaisuus tulisi!
Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(
Kommentit (114)
Sä olet törmännyt nyt tuollaisiin. Mä olen kyllä varma, ettäm nyt ja tässä oma mieheni ei pettäisi. Tilanne voi joskus olla toinen jos suhteemme vaikka jotenkin muuttuu.
Se kuka muuta väittää, voi ihan rauhassa niin tehdä ja haukkua minua naiiviksi sinisilmäksi. Mä tunnen ja tiedän mieheni.
Minä myös tunnen ja tiedän perheen isiä jotka käyvät huorissa, ei se tarkoita, että kaikki kävisivät vaikka tilaisuus tulisi.
tulee haukkumista ja huoriin vertailua,
vaikka juuri kerroin että kunhan tanssimme ja pidimme hauskaa:) Ja, missään nimessä en omaa miestäni pettäisi enkä petä!
Omalla miehellä on lupa kuksia sun kaltasia helppoja..
Tämä on tyypillinen epävarman naisen vastaus :)
Kyllä mäki pidän hauskaa mielummin uskollisten ukkomiesten kanssa ku limasten yhden illan jutun hakijoiden. Itse en tosin mihinkään hotellihuoneeseen edes menisi. Baarissa voin tanssia, lyöttäytyä samaan pöytään, jutella ja pitää hauskaa.
Ei juhli ravintolassa pikkutunneille vieraiden naisten kanssa ja mene jatkoille hotellihuoneeseen, eli eivät olleet kunnonmiehiä, ehkä vain menestyviä.
Mitähän sitten on ne vähemmän kunnolliset sinusta :D
Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(
jos uskoo 110% sesti että "ei tapahdu meille". Oli meilläkin xmiehen kanssa sellainen superhyvä liitto ja olin sinisilmäinen joo. Ja sitten se tapahtui, hän petti. Joten tänään - 14v myöhemmin - TIEDÄN että voi tapahtua kenelle vain, koska vain ja miten vain jos on ns väärä tilanne ja väärä fiilis. Vaikka sanon myös nykyisessä liitossani että en pettäisi, ja näin sanoo mieskin (ja uskon häntä), tiedän että silti voi sattua meillekkin, minä voin pettää ja mies voi pettää jos on just se väärä / oikea hetki. Eli en enää luota niin kuin ennen tein, kaikki on niin erittäin pienestä kiinni, ja se riittää....valiettavasti. Olen myös oppinut sen että toista ei voi vahtia millään, joten nyt en ole lainkaan mustis eikä oo miehenikään. Luotetaan ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin mutta varmuutta ei voida ikinä saada koska takeita ei yksinkertaisesti ole.
minusta nämä "kaikki pettää" jutut ovat kateellisten ja pettyneiden naisten provoilua.
Se on kyllä totta että joidenkin naisten on todella vaikea löytää uskollista miestä itselleen.
minusta nämä "kaikki pettää" jutut ovat kateellisten ja pettyneiden naisten provoilua.
Se on kyllä totta että joidenkin naisten on todella vaikea löytää uskollista miestä itselleen.
paikalliseen yökerhoon ja varaa niiden kanssa huoneen sieltä. Tahtoo jatkoille jonkun tyrkyn ja panee sitä. Sitten palstamamma huutaa, että jokainen mies pettää. Niin teki hänen superhyvä kunnonmiehensäkin, kenestä ei olisi ikinä uskonut.
Hassua kun en itse tunne yhtään miestä, kenen pitäisi mennä vielä perheellisenä kavereiden kanssa hotelliin yöksi ja bilettämään. Ja minä tiedän montakin vaimolleen uskollista miestä.
menee yöllä 4-aikaan miesten huoneeseen! Ihmettelen et pöksyt pysy jalassa!
ei se minulta ole pois kunhan ei tuo sukupuolitautia ja kunhan se tunnustaa intiimit yksityisskohdat minulle. Minä suorastaan himoitsen mieheni kuulumisia kun sillä joskus harvoin on käynyt flaxi.
Kummasti siltä kuitenkin on menot vähentyneet viimeaikoina. Taitaa olla vähän yli-ikäinen :(
niin ei todellakaan lähde hotellihuoneeseen jatkoille. Valitettavasti voisin kuvitella itse lähteväni ;D Voipi olla että jossain vaiheessa ehdotankin miehelle sopimusta että tuollaiset sallittaisiin. Nyt ei aika vielä ole otollinen, on sen verran liian kunnollinen :(
Hän ei koskaan käy missään baareissa hillumassa. Hän viettää vapaa-aikansa urheillen ja perheen kanssa. Työpaikan pikkujouluihin yms. hän ei osallistu. Ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta muita naisia kohtaan. En ymmärrä, miksi pitäisi ajatella, että kaikki pettävät. En minäkään miestäni pettäisi, vaikka mikä tilaisuus tulisi.
Kun taitava pelimies iskee naisen niin nainen ei edes huomaa että hänet on isketty. Ihme että loppusilaus jäi puuttumaan.
n. 2x vuodessa, ja tulee yleensä kotiin aina ennen valomerkkiä, koska ilta oli ollut tylsä ja kaverit liian kännissä...
Työmatkoilla joutuu menemään hotellihuoneeseen yöksi, enkä silloin tietenkään tiedä mitä tapahtuu. Jotenkin kuitenkin pidän hyvin epätodennäköisenä, että mieheni raahaisi jonkun naikkosen huoneeseensa...
defenssiä. Kun itselle on käynyt huonosti, halutaan muillekin käyvän.
En ole koskaan ajatellut, pettääkö mieheni vai ei. Se ei ole minusta mitenkään tärkein asia elämässäni. Mutta tunnen todella monta vaimolleen uskollista miestä ja en todellakaan usko heidän pettävän tulevaisuudessakaan.
Vaikka niin moni petetty nainen yrittäisi heitä iskeäkin hoitaakseen omaa pahaa oloaan......
Hän ei koskaan käy missään baareissa hillumassa. Hän viettää vapaa-aikansa urheillen ja perheen kanssa. Työpaikan pikkujouluihin yms. hän ei osallistu. Ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta muita naisia kohtaan. En ymmärrä, miksi pitäisi ajatella, että kaikki pettävät. En minäkään miestäni pettäisi, vaikka mikä tilaisuus tulisi.
Jossain oli tutkimus, että 30 % miehistä on pettänyt nykyisessä suhteessaan. Tämä tarkoittaa sitä, että 70 % ei siis ole pettänyt.
vaan se niin on, että pahimpia pettäjiä ovat juuri ne "meidän kunnollinen mies ei koskaan juhli, eikä petä yms"- miehet. voi voi, kuinka paljon vaimot ovat pimennossa.
Omalla miehellä on lupa kuksia sun kaltasia helppoja..