Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnon mieskin pettää, jos tilaisuus tulisi!

Vierailija
16.05.2011 |

Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kunnon mies ei kerran petä niin miksi puhut kunnon miehistä samassa tarinassa jossa ovat valmiina panemaan urakalla kimpassa naisia jossain hotellihuoneessa. Tuossa puhutaan ihan puhtaasti pelimiehistä jotka harrastaneet ikänsä naisien kaatamista. Jos luonne on tuommoinen niin ei vaimot ja lapset sitä muuta. Menestyville uraohjuksille ei yleensä riitä mikään vaan on pakko saada lisää ja eivät ole henkisesti niin tasapainossa noiden asioiden suhteen vaan onnellisuutta yritetään pitää "heti mulle kaikki tänne" asenteella.

En lähde mitenkään puolustelemaan noita miehiä, meitä on moneen lähtöön. Omasta puolestani ja ammatinvarjolla omisin voinut kaataa naisia urakalla ja pettää luultavasti helposti ilman kiinnijäämistä mutta minulle riittää mainiosti oma vaimo. Ei kaikki peilaa oman elämän onnistumista sillä kuinka monen ihmisen kanssa on yhtynyt. Ei voisi oikeastaan olla vähempää merkitystä ja suoraan myönnän että olen todella aktiivinen ja lähes pervo jonkun mittakaavan mukaan sänkypuuhissa mutta ne ilot jää oman vaimon ja minun iloksi. Niin ja kuulu kirkkoonkaan jos joku haluaa jotain lessukommenttia heittää.

Olen kyllä tyrmistynyt teidän "kunnollisten" vaimojen käytöksestä. Illanvietossa kaverien kanssa ja tanssimisessa ei ole mitään vikaa mutta itsellä ylittyy selkeästi rajat jos sinkkumiehenä (tai varattuna pelimiehenä) nainen tulee hotellihuoneeseen viettämään aikaa. Aika iso vihje että nyt saattaisi kiinnostaa perustanssien lisäksi vaakamambo ja aivan turha väittää etteikö huoneeseen meno ole selkeä vihje.

Jos joku väittää muuta niin nyt teille kaikki naiset jotka tämän lukee niin KYLLÄ jos menette miehen huoneeseen, hyttiin tai kutsutte hänet omaanne niin hän 99% varmuudella odottaa että nyt saa pesää. Ihan sama selitättekö että vain yömyssyille tai että nukutaan vain. Se yksi prosentti voi sitten olla tosissaan mutta siitäkin prosentista 99% toivoo että saisi sittenkin pesää.

Jos olette varattuja niin pitäkää hauskaa mutta oikeassa tilanteessa ja sopivasti jos kaverit (todistajat) lähteneet niin teistäkin löytyy näitä uskollisia vaimoja jotka muuttuukin yhtäkkiä pelinaisiksi.

Kuten kaikessa niin turha yleistää ja poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
22/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menette hotellihuoneeseen kanssa. Mielestäni kunnon naiset tai miehet ei tee niin. En ylipäänsä usko, että kunnon naisilla on tarve testata markkinaarvoaan tuolla lailla; se on alentavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en moisia tunne, enkä ole nähnyt. Tosin ei mulla ole ollut mitään tarvetta millekään markkina-arvotutkimuksillekaan.

Vierailija
24/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et voi oikeasti tietää ovatko kunnon isejä. Eihän se yksi baari-ilta mitään kerro.

Vierailija
25/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vanhainkodilla huomaat, että ihan oikeasti olikin sellaisia miehiä, jotka ei pettäneet vaimoaan, toisin kuin sinun miehesi.

Puolustushan se on tuokin oman miehen käytökselle ja sille, että itse siedät miehesi pettämistä.

Olen nimittäin hoitanut elämänsä loppuvaiheessa eläviä miehiä ja he ovat muistelleet elämäänsä ja kertoneet, kuinka olivat uskollisia Elmalleen tai Almalleen. Mahtaa sinua harmittaa kun kovasti haluttaisi rikkoa muidenkin liitot ja kaikki ei lähdekään sun matkaan.

vaan se niin on, että pahimpia pettäjiä ovat juuri ne "meidän kunnollinen mies ei koskaan juhli, eikä petä yms"- miehet. voi voi, kuinka paljon vaimot ovat pimennossa.

Vierailija
26/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli monesti sinkkuaikoina toisena naisena. Kun vihdoin meni naimisiin, ei hänen miehensä pettänytkään vaan hän itse petti.

Vähän säälittävä tyyppi ja tällä hetkellä elää katkerana ja kadehtii muiden parisuhteita. Kieltämättä vanhaa on vielä jäljellä, että yrittää jokaista kaverinsa miestä todistaakseen, että kyllä ne pettää. Ei vain oikein onnistu ja siksipä onkin niin katkera.

Vierailija
27/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi nyt ap, "pikkuvaimo", mutta mitä hittoa sinä tiedät kunnollisuudesta? Ihminen joka lähtee baari-illan jälkeen testailemaan markkinarakoaan miesten kanssa hotelliin? Mitäs miehesi tuosta tykkäsi?

Vierailija
28/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöksestä oli kyllä kunnollisuus ja arvokkuus kaukana. En voisi tuollaisen jälkeen katsoa viattoman lapseni tai mieheni silmiin, siis jos ajatukset ja käytös on tuolla tasolla...

Vierailija
29/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrkyttää tavaraa kaikille (varsinkin kavereidensa miehille) todistaakseen, että kaikki pettää. Aika moni sitä tavaraa kyllä on jyystänyt, mulla kaikille se ei ole kelvannut ja siitäpä tämä nainen katkera onkin.

t.28

anteeksi nyt ap, "pikkuvaimo", mutta mitä hittoa sinä tiedät kunnollisuudesta? Ihminen joka lähtee baari-illan jälkeen testailemaan markkinarakoaan miesten kanssa hotelliin? Mitäs miehesi tuosta tykkäsi?

Vierailija
30/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua juhlia ilman minua, ei ole poikien huoneessa yötä, ei johkaannu em. kaltaisiin tilanteisiin, ei harrasta yökerhoja.

Hän on aikuinen ihminen, aviomies ja isä ja on valinnut elää näin, itsensä takia, varmaan myös minun takiani.

Vierailija
31/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan ei ole läheskään kaikki. Jokunen tietty pettää, kun ihmiset on erilaisia (aivan kuin teistä naisistakin joku pettää joku ei), mutta iso osa ei.

Vierailija
32/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin halausiin uskoa, että mieheni on 100%:n uskollinen, mutta taitaa olla naivi luulo :(

Vierailija
33/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mieskin pettää, jos tilaisuus tulisi!

Tosin epäilen että provoilet aikasi kuluksi.

Vierailija
34/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee haukkumista ja huoriin vertailua, vaikka juuri kerroin että kunhan tanssimme ja pidimme hauskaa:) Ja, missään nimessä en omaa miestäni pettäisi enkä petä!

"kunnon" nainenkin voi ilmeisesti pettää. Itse tosin tuntisin jo pettäni tanssiessani ja keimaillessani vieraille ukkeieliila, onneksi saan omaltani tarpeeksi kaikkea, ei tarvetta moiseen "kunnolliseen" käyttäytymiseen :>

Vierailija
35/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta nämä "kaikki pettää" jutut ovat kateellisten ja pettyneiden naisten provoilua.

Se on kyllä totta että joidenkin naisten on todella vaikea löytää uskollista miestä itselleen.

Ja minä tiedän montakin vaimolleen uskollista miestä.

Olet siis omin silmin todistanut 24/7 että nuo miehet ovat olleet uskollisia? Vai luotatko vaimojen kertomuksiin?

Vierailija
36/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä se on? Omasta mielestäni kunnon mies tai nainen, varsinkin perheellinen ei lähde hotellihuoneeseen jatkoille, vaan menee kotiin. Ja jos työreissusta on kyse, niin kunnon mies ei silti mene sokeasti kaveriporukan mukana mihin vaan.

Valitettavan monella suomalaisella miehellä on todella heikko itsetunto. He oikeasti kokevat syyllisyyttä, jos eivät osallistu jokaiseen työpaikan pikkutunti-ilotteluun. Heille miehuus on sitä, että naiset ei määrää.

Kunnollinen mies, hyvällä itsetunnolla varustettu mies tietää, että nainen ei määrää hänen tekemisiään, mutta hän itse voi valita hyvän ja huonon välillä. Suomessa kotikasvatus on sitä, että tosimies ei itke, tosimies ei anna naisen ohjailla, tosimies tekee mitä haluaa. Unohdetaan sitten kannustaa tekemään järkeviä valintoja.

Voi olla, että monikin mies pettäisi tilaisuuden tullen. Itsekin uskon niin ja se syö uskoa vastakkaiseen sukupuoleen. Haluaisin silti uskoa, että tuolla jossain on myös niitä viisaita miehiä, jotka osaavat hakea seksuaaliset nautinnot sieltä missä se ei riko ihmissuhteita.

Vierailija
37/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties mitä sikoja ovat kotona, ei se että on parisuhteessa ja on lapsia ja käy töissä, tarkoita automaattisesti sitä että on kunnon mies! Kyllä siihen nyt vaaditaan hiukka enemmän..

Vierailija
38/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä jatkoilla hotellissa.

Joten noi ei olleet kunnon miehiä. Kunnon mies / nainen tulee illanistujaisista ajoissa kotiin, eikä edes saata itseään tilenteeseen jossa arvostelukyky voisi pettää.

Vierailija
39/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä siis kunnon miehen kriteerit on parisuhteessa eläminen ja lapset. Aika naiivia.

Vierailija
40/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli tutkimus, että 30 % miehistä on pettänyt nykyisessä suhteessaan. Tämä tarkoittaa sitä, että 70 % ei siis ole pettänyt.

Usean tutkimuksen mukaan reilusti yli 50% molemmista sukupuolista pettää ainakin kerran elämässään. Av-mammojen miehistä toki vain sellaiset 5%, koska av-mammojen Samipetterit sattuvat olevaan niitä "kunnollisia":)

Kyllä minä miehenä tiedän paljon pettämisiä, joissa se puoliso ei epäile mitään ja toistelee, että kun se "meidän Villesaku on niin yhden naisen mies ja rehti ja uskollinen".

Tosiasiassa moni Samipetteri ja Villesaku koulutustasosta huolimatta on varsinainen veijari jo parin tuopin jälkeen. Puhee kääntyy "viinaan ja pilluun" ihan perusinsinöörillä tai terveyskeskuslääkärillä ja ai kun on "äijillä" hauskaa! Baarissa ruvetaan tsekkailemaan paikan tarjontaa ja älykäs keskustelu etenee tyyliin: Samipetteri: "kato, tuol blondilla on vitun isot tissit" Villesaku: "vittu niin on vittu mä niin panen sitä kohta". Tuollaista läppää heittävät todella monet miehet viihteellä ollessaan ja joskus ihan selvinpäin - kun puoliso ei ole paikalla.

Ette usko vai, pikkuvaimot? Tämä on 40+ -vuotiaan tohtorikoulutetun miehen elämänkokemuksella kirjoitettu näkökulma. Kaveripiiriini kuuluu porukkaa duunarista toimitusjohtajaan ja yliopiston henkilökuntaan sekä monen eri alan taiteilijoita. Oman koemukseni mukaan lojaalimpia naisilleen ovat muuten perusduunarit.