Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnon mieskin pettää, jos tilaisuus tulisi!

Vierailija
16.05.2011 |

Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään sinkkuna oltuani tiedän, että monikaan mies ei ole kovin uskollista sorttia jos riski jäädä kiinni on olematon. Tai jos muuten vaan tilaisuus tarjoilee itsensä.

Luotto omaan mieheen on kuitenkin kova, koska mies ei ole antanut mitään syytä epäillä. Lisäksi mies ei hillu yöelämässä yön pikkutunneille, työkaverit on vanhempia naisia ja mies viettää vapaa-ajan perheen kanssa. Lisäksi mieheni on luonteeltaan varautunut ja sain suhteen alussa tehdä kaikki aloitteet, joten tiedän ettei mieheni ainakaan kovin aktiivisesti vikittele muita naisia. Lisäksi ainakin toistaiseksi mies vaikuttaa kovin rakastuneelta minuun ja on aina ollut kohtelias ja kunnioittava.

Never say never, mutta tuntuu kyllä hyvältä olla ainakin toistaiseksi liitossa johon tunnen voivani luottaa.

Vierailija
102/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi pettää, naiset voi pettää, mitä sitten. Ihan turha kilaroida jostain pettämisestä varsinkin etukäteen.

Parisuhteissa kannattaa keskustella jo etukäteen parisuhteen säännöistä ja siitä mitä tapahtuu, jos niitä rikotaan. Omissa suhteissa olen aina toivonut, että suhteen ulkopuolisia suhteita ei olisi kummallakaan, mutta jos niin kävisi kertaluonteisesti, siitä ei puhuttaisi, vaan elämä jatkuisi. Sivusuhteita, siis seurustelua, en hyväksy, koska en ole polyamorinen ja siinä kohtaa se olisi ero. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(

Ja siinä samalla se sinun kunnollinen usean lapsen isä oli antamassa kyytejä jollekin naiselle naapurihotellissa. Kun eihän niihin nyt voi luottaa, ja vain naisten vastuulla on pitää miehet pettämättä :p

Ja kuka muuten kutsuu itse itseään haukkumasanalla; pikkuvaimo??

Vierailija
104/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ap:tä syyllistetään. Hänhän tiesi rajansa, eikä mennyt liian pitkälle.

Taitaa pelko kuulua useimmissa kommenteissa.

Vierailija
105/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Tilaisuuksia on tullut.

t: KUNNON mies

Vierailija
106/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja puolisolla on 15 vuotta ollut lupa käydä vieraissa. Kumpikaan ei ole koskaan käynyt. Kun asia ei ole kiellettyä, sitä ei enää halua. Kotona seksi on parasta, miksi hakea siis muualta huonompaa.

Vierailija
107/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisinpa olet herännyt provoilemaan, jos vielä neljältä heilunut ukkomiesten huoneessa.

Vierailija
108/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kunnon mies ei kerran petä niin miksi puhut kunnon miehistä samassa tarinassa jossa ovat valmiina panemaan urakalla kimpassa naisia jossain hotellihuoneessa. Tuossa puhutaan ihan puhtaasti pelimiehistä jotka harrastaneet ikänsä naisien kaatamista. Jos luonne on tuommoinen niin ei vaimot ja lapset sitä muuta. Menestyville uraohjuksille ei yleensä riitä mikään vaan on pakko saada lisää ja eivät ole henkisesti niin tasapainossa noiden asioiden suhteen vaan onnellisuutta yritetään pitää "heti mulle kaikki tänne" asenteella.

En lähde mitenkään puolustelemaan noita miehiä, meitä on moneen lähtöön. Omasta puolestani ja ammatinvarjolla omisin voinut kaataa naisia urakalla ja pettää luultavasti helposti ilman kiinnijäämistä mutta minulle riittää mainiosti oma vaimo. Ei kaikki peilaa oman elämän onnistumista sillä kuinka monen ihmisen kanssa on yhtynyt. Ei voisi oikeastaan olla vähempää merkitystä ja suoraan myönnän että olen todella aktiivinen ja lähes pervo jonkun mittakaavan mukaan sänkypuuhissa mutta ne ilot jää oman vaimon ja minun iloksi. Niin ja kuulu kirkkoonkaan jos joku haluaa jotain lessukommenttia heittää.

Olen kyllä tyrmistynyt teidän "kunnollisten" vaimojen käytöksestä. Illanvietossa kaverien kanssa ja tanssimisessa ei ole mitään vikaa mutta itsellä ylittyy selkeästi rajat jos sinkkumiehenä (tai varattuna pelimiehenä) nainen tulee hotellihuoneeseen viettämään aikaa. Aika iso vihje että nyt saattaisi kiinnostaa perustanssien lisäksi vaakamambo ja aivan turha väittää etteikö huoneeseen meno ole selkeä vihje.

Jos joku väittää muuta niin nyt teille kaikki naiset jotka tämän lukee niin KYLLÄ jos menette miehen huoneeseen, hyttiin tai kutsutte hänet omaanne niin hän 99% varmuudella odottaa että nyt saa pesää. Ihan sama selitättekö että vain yömyssyille tai että nukutaan vain. Se yksi prosentti voi sitten olla tosissaan mutta siitäkin prosentista 99% toivoo että saisi sittenkin pesää.

Jos olette varattuja niin pitäkää hauskaa mutta oikeassa tilanteessa ja sopivasti jos kaverit (todistajat) lähteneet niin teistäkin löytyy näitä uskollisia vaimoja jotka muuttuukin yhtäkkiä pelinaisiksi.

Kuten kaikessa niin turha yleistää ja poikkeus vahvistaa säännön.

Tää oli kyllä hauska, hyvin kirjoitettu ja varmaankin paikkansapitävä kirjoitus. Olen 45-v. ja toisessa avioliitossa. Ekan liiton loppupuolella petin. Nyt olen ollut 10 vuotta naimisissa, enkä aio pettää. Tilanteiden välttämiseksi en juo liikaa, enkä ole vieraiden miesten kanssa liian "iloinen". No, ikä ja ylipainokin suojaavat ;)

Vierailija
109/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei pettäis koska ei sais ketään 😂

Vierailija
110/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on TOTTA, että lähes kaikki miehet pettävät, jos siihen tulee sopiva tilaisuus ja mairitteleva nainen , uskon , että 95 prosenttia miehistä, Hyvin monella miehellä on salarakkaus, eräällä on ollut jo 23 vuotta. Siis olen sinkku ja ylpeä itsestäni täysin.

Vierailija
111/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei ole missään tapauksessa kunnollinen eikä täydellinen, mutta olen erittäin, erittäin varma ettei hän pettäisi. Ja tiedän sen siitä, että minä olen tavannut tämän mieheni hänen ollessa varattu. Olin nuori, fiksu ja hyvännäköinen, olisin kelvannut monelle miehelle. Eräänä iltana olimme yhdessä juhlimassa, mies tosi humalassa, miehen tyttöystävä eri paikkakunnalla, olisi ollut hotellihuone ja kaikki eväät pettämiseen. Pussailuun asti se eteni, kunnes mies sanoi että ei voi tehdä tätä tyttöystävälleen ja lopetimme. Muutaman kuukauden päästä olivatkin sitten eronneet (muista syistä). Nyt olemme olleet jo vuosia naimisissa.

Vierailija
112/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huori_Pukki matkaan jo käy!

M54, Pohjanmaa

Vierailija
113/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on nyt taas näitä joulutarinoita. 

Ainakin meidän pikkujouluissa ollaan oman porukan kesken. 

Tietysti on ihmisiä jotka pettää, mutta tekevät sitä muutenkin, kuin vaan pikkujouluissa.

Vierailija
114/114 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes olisi yhdenkään junttimiehen kanssa joka käy yhdessäkään suomen junttibaarissa (olitte varmaan hotelli vantaalla? 😂) saati sitten viettää aikaa räväköiden pikkuvaimojen kanssa.

Ja millainen luuseri sinun miehesi on, kun edes päästää sut horoilemaan?