Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnon mieskin pettää, jos tilaisuus tulisi!

Vierailija
16.05.2011 |

Taas todistettua. Oltiin tyttöporukalla yökerhossa/hotellissa ja pidettiin hauskojen ukkomiesten kanssa hauska ilta tanssin ja jutustelun merkeissä. Mitään iskuyrityksiä ei siinä illalla tanssilattialla ollut, ei lähmimistä etc vain perushauskanpitoa, kuin kaveriporukassa. Kännipäissämme menimme n. aamu 04 poikien huoneeseen jatkoille ja kas kummaa, yhtäkkii olisi saanutkin jäädä viettämään yötä kimppakivaa ties mitä, pojat osoittivatkin kovasti seksuaalista kiinnostusta, yllätys yllätys;) Me pikkuvaimot, jotka emme todellakaan olleet lähteneet illanviettoon rivot mielessämme, kunhan markkinaarvot testattiin ja saatiin kunnon tanssittajat, olimme tyytyväisiä. Ne miehet olivat komeita, hyvintoimeentulevia, hauskoja, huuumorintajuisia, usean lapsen isiä, joilla samanikäiset lapset kuin meilläkin. He olivat kuin kopiot omista ihanista luotettavista miehistämme. Ja kuitenkin -jos flaksi käy, se on miehen alapää joka määrää, ei yläpää. Te kotona odottaneet vaimot voitte huokaista helpotuksesta, mitään ei tapahtunut ja se oli vain meidän fiksujen naisten aikaansaannosta, omaa avioliittoamme (ja myös teidän!) kunnioittaessamme. Oli hauskaa, se riitti, mutta kyllä tuli mieleen, miten helppoa pettäminen miehelle on (ja miksi se on?) Ja totuus on, että oma mieskin, se luotettava ja rakas, tilaisuuden ollen pettäisi. Ja sanon, että 99.9% jokainen mies pettäisi jos olisi hotellihuone,hemaisevat naiset ja vaimo kotona. Surullista, mutta totta:(

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä siis kunnon miehen kriteerit on parisuhteessa eläminen ja lapset. Aika naiivia.

Mun kriteerit on hiukka tiukemmat. Kukaan kunnon mies ja isä ei ensinkään lähde dokausreissulle ukkoporukassa ;)

Vierailija
42/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailee ja osallistuu av-keskusteluun:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean tutkimuksen mukaan reilusti yli 50% molemmista sukupuolista pettää ainakin kerran elämässään. Av-mammojen miehistä toki vain sellaiset 5%, koska av-mammojen Samipetterit sattuvat olevaan niitä "kunnollisia":) Kyllä minä miehenä tiedän paljon pettämisiä, joissa se puoliso ei epäile mitään ja toistelee, että kun se "meidän Villesaku on niin yhden naisen mies ja rehti ja uskollinen". Tosiasiassa moni Samipetteri ja Villesaku koulutustasosta huolimatta on varsinainen veijari jo parin tuopin jälkeen. Puhee kääntyy "viinaan ja pilluun" ihan perusinsinöörillä tai terveyskeskuslääkärillä ja ai kun on "äijillä" hauskaa! Baarissa ruvetaan tsekkailemaan paikan tarjontaa ja älykäs keskustelu etenee tyyliin: Samipetteri: "kato, tuol blondilla on vitun isot tissit" Villesaku: "vittu niin on vittu mä niin panen sitä kohta". Tuollaista läppää heittävät todella monet miehet viihteellä ollessaan ja joskus ihan selvinpäin - kun puoliso ei ole paikalla. Ette usko vai, pikkuvaimot? Tämä on 40+ -vuotiaan tohtorikoulutetun miehen elämänkokemuksella kirjoitettu näkökulma. Kaveripiiriini kuuluu porukkaa duunarista toimitusjohtajaan ja yliopiston henkilökuntaan sekä monen eri alan taiteilijoita. Oman koemukseni mukaan lojaalimpia naisilleen ovat muuten perusduunarit.

Puhuminenhan on ihan eri asia kun tekeminen. Luuletko ettei naiset osaa puhua samaan tapaan halutessaan?

Vierailija
44/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen ihan nainen jolla paljon miespuoleisia tuttavia. Joku koulutustaso, ulkonäkö tai parisuhdestatus ei todellakaan kerro mitään siitä, kuinka paljon mies haluaisi panna muita naisia. Jotkut haluaa enemmän, jotkut vähemmän, ihan riippumatta siitä millainen nainen kotona on.

Vierailija
45/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainoastaab vauvoista keskustella vaan ihmissuhteista yleensäkin, politiikasta jne.

T: se mies jolle ivailit ja jonka sukupuolen kyseenalaistit

Vierailija
46/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse olen ihan nainen jolla paljon miespuoleisia tuttavia. Joku koulutustaso, ulkonäkö tai parisuhdestatus ei todellakaan kerro mitään siitä, kuinka paljon mies haluaisi panna muita naisia. Jotkut haluaa enemmän, jotkut vähemmän, ihan riippumatta siitä millainen nainen kotona on.

oi tsiisus.

Vierailija
47/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi tsiisus.

kumpikohan sortuu helpommin, se joka haluaa vieraita naisia joka päivä vai se, joka ei halua?

Vierailija
48/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean tutkimuksen mukaan reilusti yli 50% molemmista sukupuolista pettää ainakin kerran elämässään. Av-mammojen miehistä toki vain sellaiset 5%, koska av-mammojen Samipetterit sattuvat olevaan niitä "kunnollisia":) Kyllä minä miehenä tiedän paljon pettämisiä, joissa se puoliso ei epäile mitään ja toistelee, että kun se "meidän Villesaku on niin yhden naisen mies ja rehti ja uskollinen". Tosiasiassa moni Samipetteri ja Villesaku koulutustasosta huolimatta on varsinainen veijari jo parin tuopin jälkeen. Puhee kääntyy "viinaan ja pilluun" ihan perusinsinöörillä tai terveyskeskuslääkärillä ja ai kun on "äijillä" hauskaa! Baarissa ruvetaan tsekkailemaan paikan tarjontaa ja älykäs keskustelu etenee tyyliin: Samipetteri: "kato, tuol blondilla on vitun isot tissit" Villesaku: "vittu niin on vittu mä niin panen sitä kohta". Tuollaista läppää heittävät todella monet miehet viihteellä ollessaan ja joskus ihan selvinpäin - kun puoliso ei ole paikalla. Ette usko vai, pikkuvaimot? Tämä on 40+ -vuotiaan tohtorikoulutetun miehen elämänkokemuksella kirjoitettu näkökulma. Kaveripiiriini kuuluu porukkaa duunarista toimitusjohtajaan ja yliopiston henkilökuntaan sekä monen eri alan taiteilijoita. Oman koemukseni mukaan lojaalimpia naisilleen ovat muuten perusduunarit.

Puhuminenhan on ihan eri asia kun tekeminen. Luuletko ettei naiset osaa puhua samaan tapaan halutessaan?

Puhuminen on toki eri asia kuin tekeminen, mutta luuletko monelle naiselle olevan ok, että mies suoltaa tuollaista verbaliikkaa kavereidensa kanssa vapalla? Siis keskustelu liikkuu akselilla viina-pillu-urheilu (viimeinen ainoastaan joskus esim. kisojen ollessa menossa).

Ja se verbaalinen ulosanti mielestäni ei ole aina vain paskanjauhantaa ("äijäilyä") vaan siihen liittyy mielihaluja, tarpeita tms. Varsin moni "supliikkimies" myös niitä toteuttaa tilaisuuden tullen.

Vierailija
49/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä täällä jokunen meitä miehiä on, sinun uskostasi riippumatta.

Ap:n kommentti siitä, että 99% miehistä pettää on luonnollisesti typerä. Voin hyvin uskoa, että prosenttiluku on yli 50%, mutta siitä on vielä matkaa lähes sataan. Tämä pätee kohtalaisen hyvin myös oman tiiviin kaveriporukkani lukemiin, mistä sanoisin, että noin kolmannes on pettänyt. Varsin monesta voin helposti sanoa, etteivät he ole pettäneet, ja tuskin pettävätkään. Tilaisuuksia on vuosien varrella ollut lukuisia, joten todennäköisesti linja pysyy jatkossakin.

Aivan kuten tuossa moni jo kirjoittikin, niin ap:n toiminta on hyvin kyseenalaista. Nimenomaan siinä kohtaa, kun lähdetään jatkoille hotellihuoneeseen. Tämä on aivan selvä viesti siitä, että naisia kiinnostaa muukin kuin pelkkä tanssiminen. Ap voi toki sanoa muuta, mutta näin asin tulkitsee jokainen normaali ihminen. Näin ollen on aika typerää lähteä kertomaan, että "kunnon miehet olivat valmiita pettämään, mutta itse en tietenkään."

Vierailija
50/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on toki eri asia kuin tekeminen, mutta luuletko monelle naiselle olevan ok, että mies suoltaa tuollaista verbaliikkaa kavereidensa kanssa vapalla? Siis keskustelu liikkuu akselilla viina-pillu-urheilu (viimeinen ainoastaan joskus esim. kisojen ollessa menossa). Ja se verbaalinen ulosanti mielestäni ei ole aina vain paskanjauhantaa ("äijäilyä") vaan siihen liittyy mielihaluja, tarpeita tms. Varsin moni "supliikkimies" myös niitä toteuttaa tilaisuuden tullen.

ja esim. mun veli puhuu juuri noin, ihan kihlattunsa läsnäollessä, eikä ole moksiskaan koska ei ole mustistyyppiä ja tietää ettei se kuitenkaan mitään edes niin kännipäissään saisi eikä vehje edes toimisi.

Mulle ei olisi ok, jos mun mies puhuisi noin epäkunnioittavasti yhdestäkään naisesta, ainakaan mun aikanani, häpeäisin silmät päästäni. Onneksi se on moisesta kasvanut yli, enpä ole tosin ikinä nähnyt/kuullut noin käyttäytyvän. (meillä on pienet piirit) ;)

Vierailija
51/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi tsiisus.

kumpikohan sortuu helpommin, se joka haluaa vieraita naisia joka päivä vai se, joka ei halua?

siellähän ne perimmäiset syyt on, ei vilkkaassa mielikutuksessa. Oivoi, tietäisittepä kuinka mun mielikuvituslaukkaa ja ikinä en ole pettänyt edes suukon vertaa. Ei vaan tarvetta.

Vierailija
52/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sata prosenttisella varmuudella voin sanoa, että mun mies ei pettäisi.

Hänellä on niin heikko libido ja erittäin negatiivinen suhtautumienn pettämiseen. Hänestä se pitäisi olla rangaistavaa, jos avioliitossa pettää O :

Heikko libido tekee sen, ettei hän mieti - kuten normaalit miehet - seksiä koko ajan. Jos ei asia ole mielessä, sitä ei myöskään toteuta käytännössä.

eli heikko libido ja vahva oikeustaju - > ei petä.

Vierailija
53/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvoittoisassa työporukassa nähnyt monenlaista menoa, osa juhlii nais- ja miespuolisten työkaverien kanssa ihan kavereina ilman flirttiä, osa poikaporukalla, osa poikaporukalla naisia etsien (vähemmistö näistä joukoista, yleensä kännisin) ja sitten on joku individualisti, joka katoaa yksin aina ja etsii naisen/maksullisen ja yleensä on tässä 20 hengen porukassa se joka saa seksiä juhlienn/reissun aikana.

Suurin osa on kunnollisia, seksiä hakevat pelimies menee huoriin vaikka kotona olisi vauvan kanssa vaimo. Nähty on.

Ikähaitari miehistä työpaikalla on 18-60 v.

Vierailija
54/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on toki eri asia kuin tekeminen, mutta luuletko monelle naiselle olevan ok, että mies suoltaa tuollaista verbaliikkaa kavereidensa kanssa vapalla? Siis keskustelu liikkuu akselilla viina-pillu-urheilu (viimeinen ainoastaan joskus esim. kisojen ollessa menossa).

Ja se verbaalinen ulosanti mielestäni ei ole aina vain paskanjauhantaa ("äijäilyä") vaan siihen liittyy mielihaluja, tarpeita tms. Varsin moni "supliikkimies" myös niitä toteuttaa tilaisuuden tullen.

Ei se ole mikään uutinen. Rehellisin mies jonka tiedän on oma ex-avopuoliso. Maaseudulta kotoisin oleva duunari mies. Kyllä se on ihan totta, että mitä koulutetumpi mies, sen enemmän on "varaa" vehtailla. Mutta minkä sille voi. En voi naisena ruveta kyttäämään mieheni jokaista liikettä. Ei tuo pillu-viina-urheilu tietenkään mitenkään kovin älykästä ole. Ehkä se on sitten niin, että mitä nuivempaa ja tiukempaa tekstiä mies joutuu työpaikalla suoltamaan, sen alemmaksi vapaa-ajalla pitää mennä. Mutta tosiaan onhan se nähty, että suurimmat kusipäät on niitä joilla on valtaa ja se vaan johtuu siitä, että suurimmat kusipäät haluaa valtaa päteäkseen. Ei se sen kummallisempi yhtälö ole. Ja nyt kun koulutuksella pitää päteä, niin itsekin näitä tohtorisihmisiä ja korkeasti koulutettuja tunteneena voin sanoa, että en edes halua sekaantua niihin illanistujaisiin, jotka alkavat virallisten sessioiden jälkeen. Vaikka jäisinkin niistä saunasopimuksista paitsi.

Vierailija
55/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi tsiisus.

siellähän ne perimmäiset syyt on, ei vilkkaassa mielikutuksessa. Oivoi, tietäisittepä kuinka mun mielikuvituslaukkaa ja ikinä en ole pettänyt edes suukon vertaa. Ei vaan tarvetta.

Mutta moni joka kokee parisuhteensa olevan kunnossa pettää siitä huolimatta uutuudenviehätyksestä, hetken mielijohteesta tms. Niin miehet kuin naisetkin. On erittäin subjektiivinen käsite toi "parisuhde kunnossa". Etkä sinä voi ikinä tietää, miten paljon puolisosi jakaa ajatuksesi kanssasi parisuhteen laadusta - sanoi mitä sanoi.

Vierailija
56/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voisi olla kunnon mies vaikka käy silloin tällöin baarissa kavereiden kanssa? vai onko se teijän mammojen mielestä niin, että mies ei kotoa poistu ilman sinua? tää on rosi huolestuttavaa mun mielestä. ja jos ei kerta tarvi sitä omaa ihanaa miestään epäillä, niin päästäkää ne joskus vaikka työkavereiden kanssa illanviettoon! en epäile hetkeäkään etteikö JOKAINEN mies, joka on naimisissa, pettäisi jos tulisi sopiva tilaisuus. siis sellainen ettei jäisi kiinni

Vierailija
57/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvoittoisassa työporukassa nähnyt monenlaista menoa, osa juhlii nais- ja miespuolisten työkaverien kanssa ihan kavereina ilman flirttiä, osa poikaporukalla, osa poikaporukalla naisia etsien (vähemmistö näistä joukoista, yleensä kännisin) ja sitten on joku individualisti, joka katoaa yksin aina ja etsii naisen/maksullisen ja yleensä on tässä 20 hengen porukassa se joka saa seksiä juhlienn/reissun aikana.

Suurin osa on kunnollisia, seksiä hakevat pelimies menee huoriin vaikka kotona olisi vauvan kanssa vaimo. Nähty on.

Ikähaitari miehistä työpaikalla on 18-60 v.

Sinun kertomukseesi usjon miehenä täysin.

Ap:n kohdalla olisin utelias siitä, että mitä ap:n ja hänen kaverinsa miehet tykkäsivät kun he rehellisinä naisina toki kertoivat puolisoilleen jatkoista:D?

Vierailija
58/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sinun kertomukseesi usjon miehenä täysin. Ap:n kohdalla olisin utelias siitä, että mitä ap:n ja hänen kaverinsa miehet tykkäsivät kun he rehellisinä naisina toki kertoivat puolisoilleen jatkoista:D?

Ei kunnon miehet mene jatkoille markkina-arvoaan tutkailevien kanssa.

Jossain vaiheessa iltaa kunnon mies lähtee päihtyneenä kotiin ja kotimatkalla suurin "kiihko" ja mahdolliset seksuaaliset ajatukset kotona odottavaa kultaa kohtaan laimenee ja kotona sitten syö hiukopalaa ja menee hissukseen vaimon viereen, ettei vaimo herää ja tule täyslaidallista herättämisesta.

Vierailija
59/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään uutinen. Rehellisin mies jonka tiedän on oma ex-avopuoliso. Maaseudulta kotoisin oleva duunari mies. Kyllä se on ihan totta, että mitä koulutetumpi mies, sen enemmän on "varaa" vehtailla. Mutta minkä sille voi. En voi naisena ruveta kyttäämään mieheni jokaista liikettä. Ei tuo pillu-viina-urheilu tietenkään mitenkään kovin älykästä ole. Ehkä se on sitten niin, että mitä nuivempaa ja tiukempaa tekstiä mies joutuu työpaikalla suoltamaan, sen alemmaksi vapaa-ajalla pitää mennä. Mutta tosiaan onhan se nähty, että suurimmat kusipäät on niitä joilla on valtaa ja se vaan johtuu siitä, että suurimmat kusipäät haluaa valtaa päteäkseen. Ei se sen kummallisempi yhtälö ole. Ja nyt kun koulutuksella pitää päteä, niin itsekin näitä tohtorisihmisiä ja korkeasti koulutettuja tunteneena voin sanoa, että en edes halua sekaantua niihin illanistujaisiin, jotka alkavat virallisten sessioiden jälkeen. Vaikka jäisinkin niistä saunasopimuksista paitsi.

Noin olen asian itsekin ajatellut, että se on sellaista "aivot narikkaan" -meininkiä, joskin tunnustan, että ihan miehenä itse se särähtää korviin.

Joo, ne akateemisten illanistujaiset ovat joskus luku sinänsä:) Paljonkin tullut osallistuttua kun olen ollut useammassakin yliopistossa töissä:)

Vierailija
60/114 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi tsiisus.

Mutta moni joka kokee parisuhteensa olevan kunnossa pettää siitä huolimatta uutuudenviehätyksestä, hetken mielijohteesta tms. Niin miehet kuin naisetkin. On erittäin subjektiivinen käsite toi "parisuhde kunnossa". Etkä sinä voi ikinä tietää, miten paljon puolisosi jakaa ajatuksesi kanssasi parisuhteen laadusta - sanoi mitä sanoi.

kuka sen sitten tietäisi? Tuntuu täällä olevan niitäkin joilla parisuhde ei ole kunnossa ja sen myöntävät ja tietävät.