Isä antaa 6-luokkalaisen pojan katsoa matsin loppuun. Itse en antaisi!
Kommentit (68)
Kai nyt yhden illan voi valvoa? Eikö yhden koulupäivän jaksa vähän vähemmillä unillakin, nukkuu sitten seuraavan yönä enemmän. Meillä matsia kattoo 5.-luokkalainen, joka katsoi myös eilen euroviisut ja silti jaksoi aivan hyvin tänään urheilla kilpailuissa.
mäkin antaisin en niin julma ja niuho vois olla.
Ei elämä siitä mee pilalle.
Huomenna kaikki puhuvat pelistä koulussa, niin sinun murusi pitäisi olla ulkopuolisena keskusteluista? Tykkäisi varmaan.
Mutta he tietävät, etten jousta säännoistä. Koulu on tärkeämpi kuin matsi. Siinä on kyseessä lapsen tulevaisuus. Lapset 3. ja 5. luokkalaisia. Olen niuho ja ylpeä siitä. Joka päivä saan palkinnon lapsiltani määrätietoisesta kasvatustyöstä. He ovat niin hyväkäytöksisiä ja tunnollisia poikia :)
Mies ei olisi antanut. Ehto oli, että niin kauan saa katsoa, kun Ruotsi ei ole 'edellä'. On siis jo nukkumassa.
olis varmaan 11:n lasten tulevaisuus ollut vaarassa ja käytös olisi muuttunut huonompaan suuntaan, jos olisivat yhtenä iltana saaneet valvoa ja katsoa matsia...
Mutta he tietävät, etten jousta säännoistä. Koulu on tärkeämpi kuin matsi. Siinä on kyseessä lapsen tulevaisuus. Lapset 3. ja 5. luokkalaisia. Olen niuho ja ylpeä siitä. Joka päivä saan palkinnon lapsiltani määrätietoisesta kasvatustyöstä. He ovat niin hyväkäytöksisiä ja tunnollisia poikia :)
mutta eipä tuosta taida koko elämä pilalle mennä, jos kerran suomi niin harvoin pääsee finaaliin.
Meillä katsoo myös koko perhe.
matsi on oiva tilaisuus tarjota lapselle elämys. Siinäpähän tietää sitten miltä tuntuu kun valvoo pitkään ja aamulla koulua. Oppii myös miettimään, oliko sen arvoista jne...
siitäkö olet ylpeä. Häpeä. Elämässä pitää olla myös sirkushuveja ei pelkkää raatamista.
kisaa vaikka tarhapäivä huomenna =) Ei meillä normaalisti näin pitkään valvottaisi mutta poika innokas jääkiekkoilija ja näinkin mielenkiintoinen peli niin miksi ei. Kyllä poika sitten nukahtaa jos tarpeeksi väsyttää ja huomenna mennään sitten aikaisemmin nukkumaan jos siltä tuntuu.
Mutta on vasta eskarilainen, eikä edes tiedä että peli tulee nyt.
Itsellä aikainen aamu huomenna, saas nähä harmittaako valvominen vai ei..=) Jännää on..
Ei kaadu elo yhteen peliin. Ei edes huominen.
Otan osaa, kun teillä on noin tiukkaa ja vaikeaa =((
Koulu tärkeämpi kuin matsi.. juu mut yks koulupäivä väsyneempänä varmaan vaarantaa lasten tulevaisuuden? Jotain suhteellisuudentajua nyt.
vaikka itse en yhtään usko voittoon, huono peliä Suomella