Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä antaa 6-luokkalaisen pojan katsoa matsin loppuun. Itse en antaisi!

Vierailija
15.05.2011 |

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haki kaupasta herkkuja ja vietettiin aikaa yhdessä. Ja meillä yläkoululaisetkin nukkuvat tavallisesti ennen kymmentä. Mutta elämässä voi joskus tehdä jotain hauskaakin=)

Vierailija
42/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi saanut katsoa ekan erän..eipä jaksanut ja nukahti sohvalle 10 minuutin jälkeen.. katsoi aamulla tallennuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lapsi mene pilalle, jos saa kerran valvoa puoleen yöhön, vaikka olis koulupäiväkin. Seuraavana päivänä sit aiemmin nukkumaan.

Mä koin olevani melkein hirviö, kun en antanut ekaluokkalaisen katsoa matsia, kuudesluokkalaisen olisin todellakin antanut. =)

Vierailija
44/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keiteltiin illalla vahvat kaffit ekalla erätauolla. Kolmi- ja viisivuotiaat eivät olisi muuten millään jaksaneet pysyä hereillä pelin loppuun sakka.

Kyllä kannatti pitää hereillä, nyt on heilläkin puhuttavaa päiväkotikavereiden ja pk-henkilökunnan kanssa.

Vierailija
45/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä menee nukkumaan klo 20-21, nyt sai katsoa matsin loppuun, sen verran harvinaisesta herkusta kyse. Hyvin heräsi aamulla klo 8 aikaan, takana hyvin nukuttu viikonloppu.

Meillä valvominen on aina aikuisten päätös, ei lasten.

Vierailija
46/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisia. Joitain ei kiinnosta edes lätkä joten mitä väliä sillä on. Tämä lähtee minun mielestäni lapsen halusta. Jos lapsi haluaa katsoa niin yksi valvottu ilta ei tee mitään elämässä. Meillä 2-luokkalainen tyttö nukkui jo klo 8:lta, ei kiinnosta jääkiekko, mutta eskarilainen poika valvoi niin pitkään kun jaksoi ja halusi, toisen erän puolivälissä luovutti ja sanoi haluavansa nukkumaan :), loppu laitettiin videolla ja katsottiin tänä aamuna.

Harmittaa tuollaiset vanhemmat jotka nipottavat turhan takia, tällaiset kokemukset ja elämykset jäävät lapsen mieleen ja lämmöllä niitä muistelee isona, voin vannoa, että tällainen pelihetki isin ja äidin kanssa herkkujen kera jää sata varvemmin mieleen kuin mikään särkkis tai lintsi käynti :). Ja jos ei lätkästä pidä niin jokin muu tällainen erilainen ilta tai hetki, kannattaa kokeilla!

Vierailija
47/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostanut. Mutta jääkiekko ei jaksanut kiinnostaa tyttöä.

Euroviisut sen sijaan katsoi kolmanneksi viimeiseen kappaleeseen saakka eli noin puoli yhteen saakka yöllä. ja niin oli tikkana pystyssä sunnuntaiaamuna 8:lta eli vain tunnin arkiaamua myöhemmin.

Tänään illalla katsotaan viimeiset näkemättä jääneet kappaleet digiboxilta.

Todellaan ei mene lapsen/koululaisen elämä ja oleminen raiteiltaan yhden valvotun illan vuoksi. Poislukien tietysti ne harvat joille esim. tulee väsymyksestä pahoinvointia tms.

Vierailija
48/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä patisti poikansa nukkumaan vasta 00.20!

Pojan koulu alkoi klo 9, joten herätys oli klo 8 eli yöunta sai max. 7,5h.

Vierailija
49/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,5t. viime yönä. Ja olen ihan varma että sen tulevaisuus ei ole pilalla. Päinvastoin, jäi mukavat muistot.

Vierailija
50/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi niin kyllä olisin antanut katsoa matsin loppuun asti jos napero olisi halunnut. Ei se koulu yhdestä yöstä kärsi tai muutenkaan lapsi siitä mitään traumoja saa jos kerran vuodessa yhden yön valvoo pitempään.

Pipoa löysemmälle hyvät mammat!

Vierailija
51/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin ja pidettiin hauskaa yhdessä.Limut ja muuta herkkua. Tänään kaikki vähän väsyneitä, mutta mennään tänään ajoissa nukkumaan. Hauska kokemus koko perheelle !

Vierailija
52/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei pelaa jääkiekkoa itse eikä muitakaan tekosyitä ole. Halusi katsoa ja sai katsoa. Eipä tästä meillä tulla jatkossakaan tämän isompaa numeroa tekemään. Pikkusisko 5 v olisi myös saanut katsoa, mutta nukahti täysin odotetusti kesken ekan erän ja kannettiin sänkyyn. Meidän lapset eivät mene rikki yhdestä valvotusta illasta.

Vierailija
53/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä patisti poikansa nukkumaan vasta 00.20! Pojan koulu alkoi klo 9, joten herätys oli klo 8 eli yöunta sai max. 7,5h.

Ajattelitko että yksi vähän huonosti nukuttu yö on jotenkin haitaksi lapsen kokonaiskehitykselle, vai mikä tässä nyt oli ongelma?

Vierailija
54/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joo muistan kun Suomi silloin joskus voitti jääkiekon MM-kisat, mutta mutsi ei antanut katsoa. Koko koulu puhui pelistä seuraavana päivänä ja koko Suomi biletti, mutta itse olin sängyssä ja esitin nukkuvaa että mutsi olisi tyytyväinen.

Vierailija
55/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tiukka kasvatus muuten, mutta Los Angelesin olympialaisista katsoin ainakin kaksi loppukilpailua. Olin silloin ekaluokalle menossa. Vuoden 1988 Galgaryn olympialaisista katsoin tietysti (pikkuveljeni myös) Matti Nykäsen legendaariset voitot. :)

En mennyt pilalle. Urheilua en enää aikuisena seuraa ja minusta tuli kunniallinen akateeminen kansalainen ynnä neljän ällän ylioppilas.

Vierailija
56/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten me vanhemmatkin.

Vierailija
57/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse olisin antanut pojan, 10v, katsoa pelin. Isä ei. Ei olisi antanut katsoa ollenkaan, vaan laitattanut nukkuun kello 21.00, kuten tavallisesti koulua edeltävänä iltana.

Yli puhuin sitten iskältä lapsille vähän peli aikaa, ja saivat luvalla katsoa eka erän...

Varsinkin tuota vanhinta eli 10v poikaa asia tosi paljon harmitti. Ja ymmärrän kyllä. Varmasti katsoi pelin kaikki luokkakaveritkin, joilla tv on.

Olihan tuo aika historiallinen peli.

Ja meillä minä olen se, joka olen akateemisesti koulutettu ja terveydenhuolto alalla. Mies ammattikoulun käynyt yrittäjä.

Vierailija
58/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienetkin lapset joskus valvoa pitkään.

Esim. juhannuksena ja uutena vuotena.

Jos fanittaisivat jääkiekkoa, saisivat kyllä noin tärkeää ottelua jäädä illalla katsomaan.

Joskus voi vähän joustaa. Ei elämää kannata ihan kuolemanvakavasti ottaa :)

Vierailija
59/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joo muistan kun Suomi silloin joskus voitti jääkiekon MM-kisat, mutta mutsi ei antanut katsoa. Koko koulu puhui pelistä seuraavana päivänä ja koko Suomi biletti, mutta itse olin sängyssä ja esitin nukkuvaa että mutsi olisi tyytyväinen.

Lapsi täyttää kuitenkin jo kolmetoista vuotta ellei ole täyttänytkin. Yläasteelle menossa. Minkä ikäinen saisi katsoa pelin näiden tiukkisten mielestä? Yli 65-vuotias, ettei seuraavan päivän työskentely kärsi?

Vierailija
60/68 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kullannuppunne katsovat teidän kanssanne jäkistä kotona vaikka sitten myöhempäänkin... kohta te ette tiedä, ette edes te nipoilijat, missä ne teidän pikku vaippapaviaaninne luuhaavat. Nauttikaa nyt.