Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen/tunnen olevani masentunut. Mihin otan yhteyttä?

Vierailija
15.05.2011 |

Siis oikeasti, koko perhe kärsii, mieliala vaihtelee, mutta enimmäkseen olen alakuloinen ja tunnen ettei tulevaisuudella ole mitään tarjottavaa. Yritän suoriutua arjesta mutta kaikki ylimääräiset, pienetkin hommat saavat pinnani kiristymään.

En oikein enää tunne itseäni, kaipaan sosiaalisia tilanteita, mutta kuitenkin samaan aikaan vetäydyn niistä. Ahdistaa. Tuntuu ettei mulla ole kontrollia elämästä, eikä oikein mielenkiintoakaan sitä kohtaan. Ei oikein ole millään mitään väliä. Olen yksinäinen, eikä mitään ns. harrastusta kodin ulkopuolella ole.

Töissäkin on vuoden stressaavin aika, muutaman vkon päästä helpottanee... Ja sitten koko kesä kotosalla lasten kanssa, nyt jo kauhistuttaa! Mitä ihmettä niille keksii tekemistä? En jaksa olla mikään ohjelmatoimisto ja raahata tenavia paikasta toiseen. Millaiset pillerit mun vaivoihin auttais?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinäistä. Tasapaksua ja samaa elämää. Ei mitään mikä kohottaisi mielialaa.

ap

Vierailija
2/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaavat sieltä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kovana ja vaatia muutakin apua kuin lääkkeitä, vaikka vaikeaa se varmasti onkin, pitää puoliaan siis. Keskusteluapu voi auttaa. Minä olen ollut avohoidon piirissä masennuksen takia jo reilusti yli vuoden mutta vain lääkkeitä on tarjottu, keskusteluapua ei ole juuri lainkaan.

Vierailija
4/4 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, halusin toivottaa kovasti voimia sinulle mutta se unohtui tuosta lopusta.