Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi inhoat, halveksit, tuomitset, välttelet yksinhuoltajaa?

Vierailija
15.05.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ruvennut tekeen lapsia! Todella ihmettelen!

Vierailija
2/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ruvennut tekeen lapsia! Todella ihmettelen!

ja jätti yksinhuoltajaksi minut. Siinäpä sitä ihmettelemistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta niitä mukeloita sinne ja mukeloita tänne- tyyppejä halveksin. Ei minkäälaista harkintakykyä taida löytyä eikä älliä päästä...

Vierailija
4/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan arvostan ja kunnioitan jos jaksaa kaiken itse hoitaa. äitini kasvatti meidät 3 yksin. ja hyvin kasvatti.

Vierailija
5/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO?

Vierailija
6/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä ketään kuka ajattelisi noin? Inhoan, halveksin, tuomitsen ja välttelen ihan muista syistä, ja harvoin niitäkin löytyy. Jos en pidä jostain ihmisestä, niin koitan pysytellä mahd.kaukana hänestä.

Vierailija
7/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun on todella vaikea ymmärtää kyseisen avioparin eroa...Olimme parhaita ystäviä jo kauan ennen avioliittoa ja lapsia (myös miehet olivat hyviä kavereita keskenään).

Myöhemmin saatiin samoihin aikoihin lapsia, joten elämäntilanteet sopivat silloinkin yhteen. Lomailimme yhdessä perheittäin ja taüasimme usein viikonloppuisin.

Ero tuli meille enemmän kuin shokkina ja alku oli vaikeaa meidänKIN lapsille. Tuntui epäluontevalta tavata vain jomman kumman vanhemman kanssa, eikä yhteiselo tuntunut enää harmooniselta. Emme halunneet udella eron tarkempia syitä, emmekä aiheuttaa kateutta puhumalla esim. perheemme lomamatkoista, haraastuksista tms., joka oli ennen täysin normaalia.

Tässä siis jonkilainen selvitys siitä, miksi olen/olemme vähentäneet yhteydenpitoa yksinhuoltajiin.