Mies jäi kiinni pettämisestä. Aion ottaa takaisin.
Pari viikkoa sitten jäi kiinni pettämisestä. On ollu salasuhde yli vuoden ajan toiseen naiseen. Nyt on luvannut jättää tämän ja olla minulle uskollinen lopun ikäänsä. Olen päättänyt antaa anteeksi, koska muuten elämäni romuttuisi täysin. Lapsi jäisi minulle, joutuisin etsimään uuden asunnon ja oiekasti rakastan miestäni. Olenko ihan hullu kun jatkan suhdetta?
Kommentit (33)
Mahtaa mies olla tyytyväinen. Tietää varmasti miksi et lähde, joten mikä estää pettämästä jatkossakin?
Typerä ja lapsellinen ja sinisilmäinenkin vielä. Ei se sitä lupausta pidä, on vaan tästedespäin varovaisempi, tuo johtaa kierteeseen jossa vuoronperään petätte toisianne ja se rakkauskin sitä miestä kohtaan hiipuu lopulta.
myös hullu. Antoi anteeksi. Ovat edelleen yhdessä ja mies pettää jatkuvasti. Olihan se mies ehkä puoli vuotta uskollinen. Nainen ei vaan usko että mies pettää tai ehkä ei kestä ajatusta ja siksi valehtelee itselleen. Muista syistä ei olla enää yhteyksissä, mutta miehen olen nähnyt "hoitojensa" kanssa.
Mua vaan ottaa päähän, ettei miehessä ollut miestä kertomaan mulle tästä, vaan pakon edessä tunnusti kun jäi valheesta kiinni. Jotenkin silti uskon, kun nyt sanoo ettei tahdo jatkaa toista suhdettaan ja että on koko ajan mua rakastanut. Epäilys on suuri, mutta olen tuntenut mieheni rakastaneen minua tänä aikana kun petti. Meillä on ollut ihan normaalia arkea ja on sanonut että haluaa aina olla kanssani.
En ikinä antaisi kenenkään nöyryyttää itseäni noin! Ihan sama menisikö asunnot jne. Ainoa mikä meillä on lopulta jäljellä on omatuntomme ja omantunnonarvomme.
Ymmärrän että rakastat miestäsi, mutta vaikka hän väittäisi mitä, niin hän ei rakasta sinua. Muuten ei olisi koskaan käyttäytynyt sinua kohtaan noin.
teko on helvetin paskamainen, mutta avioliitossa on osattava antaa anteeksikin...
kerran nmky:n avioliittokurssilla oli pariskunta kertomassa heidän tarinaansa. Se oli todella paha, mies lähti toisen naisen matkaan ja jätti vaimon lasten kanssa. tuli sit parin vuoden päästä takas kuvioihin ja vaimo antoi anteeksi. Nyt heillä oli todella hyvä ja vahva suhde, mutta harmi että piti tuollaista tapahtua...
lisäksi lapsilla kuuluu olla molemmat vanhemmat. Itse jäisin koittamaan jo lastenkin vuoksi. Maailmassa jo liikaa eroperheitä.
et ole hullu. hienoa että pystyt antamaan anteeksi! jos tuo sama toistuu mieheltäsi, niin sitten miettisin uudelleen. todellakin miehesi voi rakastaa sinua. kuuntele sydäntäsi :)
jos mies olisi valmis käsittelemään ja puhumaanpuhumaanjapuhumaan aiheesta. Mielellään vielä pariterapiassa.
Jos mies olettaisi, että asia on kerralla selvitetty, en suhdetta jatkaisi, koska silloin hän jatkaa melko varmasti samaa suhdetta tai etsii hetken päästä uuden.
Siis miehen asenne pettämiseen ja asioiden selvittämiseen ratkaisisi mulla asian.
Jonkun yhden yön suhteen voisin antaa anteeksi pienemmälläkin, mutta tuollainen pitkäaikainen suhde on vaatinut paljon suunnittelua ja valehtelua, jota en voisi hyväksyä noin vain.
Mielestäni kertomasi syyt ovat aivan "riittäviä". Jos todella pystyt antamaan hänelle suhteen anteeksi, olet isompi ihminen kuin useimmat meistä.
Aina on tietysti mahdollista, että mies pettää uudestaan, mutta se on sen ajan murhe. Ihmiset muutenkin eroaa liian helposti nykyään, vaikka olisi yhteisiä lapsia.
komps.
kertoohan sekin jo asiasta jos yli vuoden jo suhde ollut ja NYT vannoo olevansa uskollinen koko loppuelämän...eh? ettei vaan sanoisi asioita joita luulee sinun haluavan kuulla. vuosi on pitkä aika..
inhottava ukko ja paskaset on sulle tehnyt. luottaa vielä siihen, että olet riippuvainen hänestä ja annat anteeksi, niinkuin teetkin. ihan varmasti jos potkisit hänet pihalle hän kiehuisi ja uhkailisi sinua kaikella...lapsella ja rahalla jne...onhan noita nähty.