G: Omituisinta, mitä itse olet tehnyt kun olet ollut kylässä
Kaikki kelpaa: sellaiset yllärit, jotka isäntäväki on järkännyt tai sitten sellaiset, jotka olet vahingossa itse tehnyt.
Me oltiin kerran tuttavaperheen luona viikonloppukylässä, tuli hieman alkoholiakin nautittua. Heräsin aamulla joskus kuudelta siihen, että mulla on ihan hirveä nälkä. Hoipuin keittiöön, avasin jääkaapin, enkä oikein laskuhumalaltani keksinyt, mitä rupean syömään. Otin sitten juustopaketin ja haukkailin siitä isoja paloja menemään ja päälle join jogurttia suoraan purkin suusta. Isäntä osui paikalle ja nauroi vain, että taitaa olla sit nälkä. Menin nukkumaan ja aamulla oli juustosta leikattu siististi hampaanjäljet pois ja se oli aamupalapöydässä tarjolla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kommentit (14)
oudosti, tuohon toiseen ketjuun voi sitten laittaa niitä muiden juttuja.
Mä pureskelen kynsiäni ja syljen ne lattialle, olen siis ihan sika kun saan viinaa.
Kaikki kelpaa: sellaiset yllärit, jotka isäntäväki on järkännyt tai sitten sellaiset, jotka olet vahingossa itse tehnyt.
Me oltiin kerran tuttavaperheen luona viikonloppukylässä, tuli hieman alkoholiakin nautittua. Heräsin aamulla joskus kuudelta siihen, että mulla on ihan hirveä nälkä. Hoipuin keittiöön, avasin jääkaapin, enkä oikein laskuhumalaltani keksinyt, mitä rupean syömään. Otin sitten juustopaketin ja haukkailin siitä isoja paloja menemään ja päälle join jogurttia suoraan purkin suusta. Isäntä osui paikalle ja nauroi vain, että taitaa olla sit nälkä. Menin nukkumaan ja aamulla oli juustosta leikattu siististi hampaanjäljet pois ja se oli aamupalapöydässä tarjolla niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
käytöstavat silloinkin
Oltiin miehen serkun luona kylässä. Juotiin illalla aikamoiset kännit ja mieheni meni jo nukkumaan. Serkun vaimokin hyytyi ja meni nukkuun. Tässä vaiheessa mulle olisi vielä maistunut ja otinkin viiniä kun isäntä tarjosi. Sitten isäntä ehdotti seksiä sanoilla "Mitäs jos mentäisiin tuonne takkahuoneeseen ja oltaisiin silleen". Tää ukko on sellainen hissukka-reppana ja tuo ilmaisu oli niin älytön ja koko ehdotus niin älytön, että repesin nauramaan ja sain naurulla kuitattua koko homman ja häivyin kiireen vilkkaa nukkumaan.
ja, kännissä siis oltiin kaikki ja nuoria.... Nykyään en tee kylässä mitään erikoista, osaan jo käyttäytyä.
Mulla on hirveä tapa käyttäytyä moukkamaisesti kun olen kännissä muiden luona kylässä. Teen juuri tuota jääkaappi-juttua eli syön keskellä yötä safkoja suoraan purkista, käytän emännän sikakallista silmänympärysvoidetta käsivoiteena... kerran yöllä kun vessasta oli loppunut paperi, pyyhin takapuoleni jonkun kylpytakkiin.
Olen myös mm. niistänyt nenäni vilttiin, "pessyt" astiota siten että olen vain huljutellut niitä vesihanan alla ja sormella pyyhkinyt ruokakokkareet pois...
Ja tutkin aina kylpyhuoneen kaapin ja keittiön lääkekaapin... Näin on paljastunut aika monen ihmisen masennus, kun on masennuslääkkeitä hyllyt täynnä.
Että olenpa mä aika moukka joo. Kovasti kaikki tuntuu kuitenkin kylään kutsuvan.
samassa sängyssä/huoneessa kymmenen muun ihmisen kanssa. Neljän miehen kanssa samalla kertaa.
Tosin tuossa ei kyllä ihan oikeasti ole meille mitään outoa, mutta yleisen ajattelumallin mukaan kyllä.
samassa sängyssä/huoneessa kymmenen muun ihmisen kanssa. Neljän miehen kanssa samalla kertaa.
Tosin tuossa ei kyllä ihan oikeasti ole meille mitään outoa, mutta yleisen ajattelumallin mukaan kyllä.
Ai sä oot se ryhmis-tyyppi, joka täällä palstalla pyörii... :)
varastanut siteitä
Pyyhkinyt pissan jälkeen käsipyyhkeeseen, kun en löytänyt vessapaperia
varastanut hiuspinnejä vessasta
antanut vieraspaikan miehen katsella mun ja mieheni seksiä
oksennuttanut lapseni johonkin vatkauskulhoon
katson aina vessan kaapit läpi
Tosin tuossa ei kyllä ihan oikeasti ole meille mitään outoa, mutta yleisen ajattelumallin mukaan kyllä.Ai sä oot se ryhmis-tyyppi, joka täällä palstalla pyörii... :)
en tiedä olenko juuri SE ryhmistyyppi, mutta tuon kommentin kyllä kirjoitin ja olen jotain ryhmäseksijuttuja kommentoinut muulloinkin
Olen joskus ollut kylässä "mykkien" ihmisten luona, jotka odottavat, että vain vieras pitää keskustelua yllä. Tietysti fiksuinta olisi vain lähteä pian kotiin, mutta jos se ei ole ollut mahdollista, olen vaan alkanut lukea jotain isäntäväen lehtiä ja kirjoja. Sitten ollaan istuttu hiljaisuudessa, mitä nyt olen välillä viritellyt keskustelua lukemistani asioista.
Aina, siis korostan aina, kun menemme kyläilemään vanhan kouluaikaisen ystävättäreni luokse, joudumme joihinkin talkoisiin. Hän on perheetön yksinasuja, asuu vanhahkossa maatalossa, jossa tosiaan riittää hommaa: perunanistutukset, perunannostot, omenien kerääminen, lehtien haravoiminen, katon remppaaminen, ulkoseinien maalaus, vintin tyhjentäminen... Kutsuu "viikonloppukylään", mutta se on täyttä työtä. Onneksi ruokahuolto sentään pelaa.