Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhee ummetus ennen synnytystä?!?!

Vierailija
14.05.2011 |

Mulla on niin nolo ongelma mut pakko sanoa..40+2 menossa..ihan hirvee kakkahätä..otin kotona ummetukseen peräruiskeen..joo,kauhee pukkaamisrefleksihän siitä tuli mutta ei ulostetta.ei tuu vaikka seisoeltaan pukkais.on niin jumissa =`( odotuksen jälkeen tuli taas refleksi ja väkisin tuli vähän,kivuliaasti ja tosi paljon verta..varmaan peräpukamat =( nyt oon ihan poikki.seisonut suihkun alla jo kaks kertaa,pylly kipeä,vatsa kipeä,alapää kipeä,supistuttaa..vieläki ihan kauhee kakkahätä,huolestuttaa miten vauva reagoi tällaiseen pukkaamiseen =/ Helvetti,suoraan sanoen.Onko kellään ollut ennen synnytystä tällaista?!?!?Kauheeta jos nyt tulee lähtö synnyttään ja suoli täynnä ja kauheet kivut ja 150km matkakaan sairaalaan ei lohduta yhtään =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kun synnytys alkoi ja vedet menivät, niin pärähti kuin taikaiskusta pötsikin löysälle.

Ihmettelin itsekin, että miten se kivikova rautakanki muuttui vellitornadoksi ;-)

Vierailija
2/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat sulle AP!!! Mulla oli muutama viikko sit kans ihan hirvee rautakanki suolessa ja mulla oli oikeesti pieniä verenpurkaumia naamassa kun pinnistin sen väkisin ulos ihan hirveellä voimalla. Pelkäsin jo että sieltä pullahtaa vauvakin samantien!!

Otitko microlaxin? Jos sait jo jotain ulos niin ehkä kohta helpottaa? Kokeile pinnistää kyykyssä?

On tää raskaanaolo vaan niin hienoa aikaa, ei voi muuta sanoa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulostetta pehmentävää lääkettä

Vierailija
4/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha,kiva kuulla etten ehkä oo kuolemassa tässä jos muillakin ollut tällaista.tuo lohdutti tässä kivun keskellä 8) minulla oli ensimmäisestä ihan sama homma.silloin oli supistukset jo täysin käynnissä kun ennen sairaalaa jouduin täysistuntoon,mut silloin sentään onnistui..mutta nyt tää on astetta kivuliaampaa eikä tulosta ja uskon että tänä yönä pärähtää vedet tai supistukset..sen verran kauhee olo on...ja NOLOA!!!!meni euroviisut ohisuun vessassa >=(

Vierailija
5/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin joo microlaxin ja on tehokas mutta ei tullut kuin kauhee refleksi ja kipu lisääntyi kun ei tullut ulos mitään..jonka jälkeen otin 30ml vielä suun kautta levolaccia...8( ihan hirvee olo..

Vierailija
6/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan ootte muuten ollu kakkaamatta että on tullu noin paha tukos? Mulla viimeks ei ollu ku joku muutama päivä ollu väliä ja nyt oon joka ikinen päivä syöny liotettuja luumuja vaikka maha ollu löysällä. Pelkään niin paljo että uusinta tuloo. X/

Vierailija
7/11 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos luoja suo ja tää menee ohi ja etten just nyt joutuis lähteä synnyttämään ja levolacci auttais yön aikana niin kyllä katson mitä tästä lähtien laitan suuhun ja lupaan juoda vettä 3l päivässä!!!vauva riepu varmaan ihan ihmeissään kun mamma yrittää väkisin pukata ulos =(

Vierailija
8/11 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/11 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 3

Vierailija
10/11 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kirosin ihan sydämen pohjasta mikä hemputin rangaistus tää loppuvaihe on mulle kun tuntuu että kaikki tulee nyt ja ihan hirveen voimakkaina..ummetuksen ymmärtäis ,mutta en tässä mittakaavassa peräpukamineen ja repeämineen..en tiedä onko mulla supistus koko ajan nyt kun kävelykin tekee niin kipeää ja painaa koko alapäätä tämän kaiken ponnistelun jälkeen,mutta kun ei edes se riitä,kun vielä tuli lisäksi kauhee yskä!!!Palelee ja yskittää että kohta mennee oikeasti hermot..yrittäis nyt laittaa nukkumaan ja toivottavasti aamulla tää olis ohiiiiii...jos ei sitten ala supistukset...no.kyllä minä kestän,kun tietää että kohta tää on vain paha muisto ja sylissä maailman ihanin lahja

Vierailija
11/11 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tosiaan siitä ihan pian helpottaa ja saat sen palkintosi! :)

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi