yksinäisyys
tuntuu välillä niin ahdistavalta kun ei ole yhtään hyvää ystävää jonka kanssa jakaa arjen ilot ja surut, tuntuu et äitiyden mukana katos ystävät koska heillä ei ole lapsia niin elämän tilanteet on niin erilaiset ettei kauheasti yhteisiä juttuja löydy. onhan mulla ihana mieheni mut jotenkin kaipais sitä naispuolista hyvää ystävää kenellä olis lapsia kanssa. onko muita yksinäisiä äitejä turun suunnalta?
Kommentit (29)
tälläisilta sivuilta tosi ystäviä löytyy pahoitteluni ap:lle mutta kokemuksella puhun!
siis minä uudeltamaalta. Joo oikesti tosi harmi että asun näin kaukana koska muuten olisin oikeasti ollut todella mukava tavata joskus. Nyt on ainakin yksi nettikaveri, sekin lohduttaa kun oikeasti on yksinäinen. Silläkin voi lohduttaa itseään että on kaksi ihanaa lasta ja onneksi ihana mies, joka valitettavasti nukkuu jo.
siis minä uudeltamaalta. Joo oikesti tosi harmi että asun näin kaukana koska muuten olisin oikeasti ollut todella mukava tavata joskus. Nyt on ainakin yksi nettikaveri, sekin lohduttaa kun oikeasti on yksinäinen. Silläkin voi lohduttaa itseään että on kaksi ihanaa lasta ja onneksi ihana mies, joka valitettavasti nukkuu jo.
ehkä mekin vielä joskus löydetään ne oikeat sydänystävät tai ainakin toivoa saa :) ap
ehkä mekin vielä joskus löydetään ne oikeat sydänystävät tai ainakin toivoa saa :) ap
Ja toivotaan myös että ne löytyy pian!
myös 24, yhden suloisuuden äiti turusta. Kaikki ystävät kaikkosivat lapsen saannin myötä, osa jopa suoraan sanonut että ei jaksa nähdä jos lapsi on mukana. Olen myös yrittänyt käydä mm. perhekahvilassa, mutta eipä sieltäkään ole kavereita löytynyt saatika ystäviä :(
tämä menee vähän ot, mut tulin hyvälle mielelle tästä ketjusta. Hienoa että rohkeasti haet uusia kavereita, koska kyllä niitä ennen pitkää sitten löytyykin. Minäkin olin vastaavassa tilanteessa kun esikoinen syntyi, ja hain ihan avoimesti äitikavereita, sekä netissä että kerhoissa. Löysin n. kymmenen äitiä, jotka eivät myöskään tunteneet ketään tältä paikkakunnalta, ja aloimme tavata säännöllisesti kerhotiloissa jotka saimme anottua käyttöömme. Vaikka porukassa on hyvin erilaisia ihmisiä, kaikki tulevat hyvin toimeen keskenään, sillä jokainen ymmärtää ja tietää, miltä tuntuu olla yksinäinen pienen lapsen äiti. Kolmessa vuodessa olemme ehtineet järjestää vaikka mitä kivaa, siis sen lisäksi että näemme viikoittain. Lapset ovat saaneet toisistaan kavereitan ja ne, jotka eivät pääse tapaamisiin kertoilevat kuulumisia sähköpostilistalla.
Toivottavasti sinäkin ja muut tähän ketjuun kirjoittaneet löydätte ystäviä ja kavereita. :)
asutko muuten tyttös kans kahdestaan vai onko sulla puolisoa? siis sil asialla ei oo mitään merkitystä mut kunhan uteliaana ihmisenä kyselen :D ap
myös viikonloppuisin töissä
T:Tammisaari :)
Ps. Nytkin ollaan kahdestaan tytön kanssa
hei! tiedän tuon tunteen,olen 29v kahden pienen pojan äiti.nuorempi 11kk ja vanhempi 3v mies paljon töissä ja sukuni asuu kaukana ja päivät ovat todella raskaita välillä juuri sen takia ettei ole aikuista seuraa..joskus tietty puiston laidalla muttei sellaista ystävää.. olisi kiva jutella juuri samassa tilanteessa olevien kanssa ja purkaa niitä iloja ja suruja..saada sitä vertaistukea :)olisi kyllä kiva tavata
Ollaanko ystäviä jookos kuin ananas ja kookos.
mutta Tammisaaresta...
Tavataanko Salossa? :)))
mutta Tammisaaresta...
Tavataanko Salossa? :)))
ei kai se mikään mahdottomuuskaan olisi eli vois onnistuakkin :)
Minulla on 1v1kk tyttö.
T:Tammisaari ;)
minkä ikäisiä olette? ja kertokaa ihmeessä muutakin itsestänne, olisi kiva kuulla teistä lisää :) mä olen 2 ja 3vuotiaiden murujen 24vuotias äiti.
minkä ikäisiä olette? ja kertokaa ihmeessä muutakin itsestänne, olisi kiva kuulla teistä lisää :) mä olen 2 ja 3vuotiaiden murujen 24vuotias äiti.
kaikki vissiin lähti nukkumaan jo? :D ap