Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita "kaksijakoisia", mutta silti terveitä, paikalla? :)

Vierailija
13.05.2011 |

Tarkoitan sellaisia ihmisiä, jotka helposti voivat/voisivat elää kaksoiselämää, siis olla toisaalta ihan erilaisia kuin mitä "normaalisti" ovat? Mikä olet horoskoopiltasi? Miten elät elämääsi?

Itse olen yllätys, yllätys: Kaksonen... ja voisin elää sellaistakin elämää, tai tehdä sellaista mitä kukaan ei minusta ikinä uskoisi ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan elänyt jo kahdenlaista elämää, täysin erilaisia keskenään, kolmannesta haaveilen (erakkona kaikesta).

Vierailija
2/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa kaksijakoinen elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maniavaihetta ja masennusvaihetta, jousimies horoskooppina. Olen elänyt kaksoiselämää, opettelen nykyään elämään yhtä elämää, tosin en edelleenkään joka tilanteessa paljasta kaikkea itsestäni.

Vierailija
4/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla joku sarjamurhaaja vai?

Vierailija
5/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarjamurhaaja..

Mutta sanotaanko esim että kiltti kotiäiti - himokas rakastaja ;) En tällaista tosin tee :D

ap

Vierailija
6/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap tarkoittaa erilaisia elämäntapoja, tyyliin

a) keskiluokkainen lakia ja normeja noudattava perheenisä, tunnollinen työntekijä ja veronmaksaja, vaimolleen uskollinen...

tai vaikkapa

b) "vaimontuontia" harrastava bisnismies, joka enimmäkseen kiertelee yökerhosta toiseen, joskus on massai päällä tuhdisti ja joskus ei yhtään...sellaista veitsen terällä eloa

c) valamon munkkiluostarin asukki

jne... tai mä ainakin käsitin niin.

Irtiottoja you know!

Vierailija
7/7 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo horoskooppi sitten tässä yhteydessä meinaa? Siis miksi sitä kysyt, uskotko oikeasti että syntymäajalla on joku vaikutus ihmisen luonteeseen, ja vielä niin että vaikutus on sama kaikilla samoihin aikoihin syntyneillä kautta vuosisatojen?