Onko miehesi sinusta mustis?
Saatko esim. lähteä tyttökavereiden kanssa hyvilä mielini baariin iltaa viettämään vai pitääkö mykkäkoulua aiheesta tai jopa kieltää lähtemisen? Kun menette baariin, kyttääkö sua koko ajan ettei vain tule kukaan vieras mies siihen pokaamaan sua?
Kommentit (12)
Mutta onneksi kuitenkin niin, että ei aiheuta ongelmaa.
vaikka muuten ei sitten välitäkkään minusta.
eikä kyttää. Saattaaisi se mustis olla jos kovasti puhuisin jostakin toisesta miehestä mutta ei muuten.
en ole tainnut oikein ikinä nähdä välähdytäkään mustasukkaisuudesta, tai jos olen niin ne kerrat on yhden käden sormilla lasketavissa ja yhdessä jo yli 10v.
Ja hyvä näin! En pidä mustasukkaisuudesta, sillä se on mielestäni pääasiassa epäluottamusta. Pieni kutkuttava mustasukkaisuus sisällä on ihan ok, muta se on niin pientä, että sitä ei kuulu edes puolison nähdä. Jos mieheni kiukuttelisi kun lähden paariin tai puuttuisi pukeutumiseeni niin kuin erään ystäväni mies, niin mieheni olisi jo ex-mieheni :)
Pidän sitä merkkinä paitsi luottamuksesta, myös uskollisuudesta. Usein kun tuntuu siltä, että mustasukkaisia ovat ne jotka ovat itse petollisia.
Ei suutu koskaan jos haluan lähteä tyttöjen iltaa viettämään jne. Tosin joskus jopa toivoisin että olisi edes vähän mustis, sillä lailla hyvällä tavalla.:) Ei tietenkään niin että suuttuu tai pitää mykkäkoulua.
Ei me käydä yhdessä baareissa enkä minä käy muutenkaan juuri koskaan. Hiljattain olin risteilyllä ja se kysyi vain, että oliko ikävä. Sanoin, ettei ollut, eikä risteilystä sen kummemmin puhuttu. Se usuttaa mua aina lähtemään jonnekin, joten ei se varmaan edes välitä, vaikka hilluisin vieraitten ukkojen kanssa.
Ei me käydä yhdessä baareissa enkä minä käy muutenkaan juuri koskaan. Hiljattain olin risteilyllä ja se kysyi vain, että oliko ikävä. Sanoin, ettei ollut, eikä risteilystä sen kummemmin puhuttu. Se usuttaa mua aina lähtemään jonnekin, joten ei se varmaan edes välitä, vaikka hilluisin vieraitten ukkojen kanssa.
Olen töissä miesvaltaisessa yhtiössä, kaikki työkaverit miehiä. Useat kaverini miehiä. Ja ajoittain saatan lähteä terassille / syömään miespuolisen YSTÄVÄn kanssa, eikä se ole miehelleni mikään ongelma.
En ole kiinnostunut muista miehistä romanttisessa mielessä, mutta ystävinä kyllä. Ja mieheni on siihen tottunut eikä häntä kiinnosta mitä sukupuolta ystäväni ovat. Hänellä on terve itsetunto ja tietää, että hän on minulle ainoa mies.
Ja itse en ole mustasukkainen. Saa mennä ja tulla, en kysele. Ex-mieheni petti ja siitä toipuminen oli vaikeaa. Mutta tässä liitossa ei epäillä puolin eikä toisin, on hyvä ja leppoisa olo :)
Siinä yksi syy miksi on ex. Eikä muita kumppaneita juuri ole ollut.
En saanut lähteä minnekään, puhui aina että tappaisi sen toisen miehen, minut ja sitten itsensä, jos sellaisesta jäisin kiinni...Minkä toisen miehen?, mulla kun ei pettäminen käynyt mielessäkään. Ja itse en ole mustistyyppi, niin en oikein jaksanut käsittää.