Naapuri vaatii hävittämään tuoksuvatun, huokuttelee muka ampiaisia vauvan kimppuun.
En suostu, tuoksuvattupöheikkö varjostaa terassini sopivasti ja nukuttakoot vauvaansa muualla kun parvekkeella, minä haluan tupakoida alakerrassa terassilla rauhassa.
Kommentit (8)
niitä pitää jo oikeasti suojella. Eli laittaa juuri niille sopivia kasveja kasvamaan.
en terassilleni halua. Ja tuoksuvattu on edellisen asukkaan jäljiltä, se on ja pysyy.
et jos on kukkia, ni ampparit pysyy poissa sun kimpusta, ku on ns. omia juttuja. Ötökkäverkko on keksitty. Tupakoimiseen en ota kantaa, koska kaikki tietää haitat ym.
Meillä oli pihakeinussa kiinni iiiso tuoksuvatukkapöheikkö, joka surisi kivasti koko kesän. Minusta oli kiva katsella pörröisiä kimalaisia hääräilemässä kukissa. Siinä istuttiin keinussa aina kaiket kesät, eikä koskaan - ei koskaan pörriäiset olleet pätkääkään kiinnostuneita meistä.
Ajatus, että vatukat houkuttelee kimalaisia on oikea, mutta se, että ne siitä pistäisivät vaunuissa nukkuvaa vauvaa, on aika kaukaa haettu. Ei kimalaisia kiinnosta vauvat, jos niitä vattuja on siinä tarjolla.
Henk.koht. pidin itse vaunuissa kesäisin AINA ötökkäverkkoa, kun lapsi nukkui. En koskaan kimalaisten tai ampiaisten takia, vaan HYTTYSTEN.
Mutta kyllä on ihminen luonnosta erkaantunut, jos vauvan takia pitäisi kasvillisuutta alkaa hävittämään!?!
kukkasia, sitä rauhemmassa saat olla amppareilta. Kukaton piha=uteliaat hörhiläiset ihmisten kimpussa. Mut kun kukkia on, niin ei niitä kiinnosta, tämä on FAKTA. Olen ampparifobiasta kärsivä.
Naapurisi on velvollinen ostamaan sen ötökköverkon tai osta sinä se heille.
ötökkäverkkoa vaunuihin.