Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenne kalujen pituudet kehiin

Vierailija
08.07.2009 |

Miehen kanssa tuli käytyä "koolla väliä keskustelu" eilis iltana. Tuli sitten uteliaisuuttaan mitattua miehen kalun pituus. Näytti olevan täydessä mitassa 15cm.

Keskutelun tulos: Ei väliä, ainakin minulle ihan riittävä mitta.

mitenkäs muiden mietteet asiasta ja tietty ne kalujen pituudet :=)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä samaa luokkaa kaartuu vielä sillai kivasti ylöspäin, slurp;D

Vierailija
42/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beaverin kullan kalu. Ei muuta voi sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miestenne kaljun pituus. Mutta voi kai sitä elintä silläkin nimellä kutsua ;-) Ainakin tällä posliinipimperoiden/lerssien luvatulla av-palstalla.

Vierailija
44/57 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko mitata kun luin tätä juttua.lahjomaton mittanauha näytti lukemaa 12cm,ei taida olla niitä suurimpia...

Vierailija
45/57 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, käyttäkää naiset niitä mittanauhoja ennen kuin annatte lukuja. On tunnettu ja tieteellisesti todistettu fakta että naisten kyky arvioida esim mittasuhteita ja esineiden kokoja on yleensä selvästi heikompi kuin miehillä. Joten helposti lipsahtaa siihen kaluunkin "pari" senttiä lisää :-)

Niin joo ja täällä 15-16 cm ja 4 cm paksuutta

Vierailija
46/57 |
26.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 14cm ja paksuin näkemäni. Minulle erittäin hyvä ja sopiva! :)

Saan sillä vehkeellä erittäin helposti emätinorgasmin, kenenkään muun kanssa se ei ole onnistunutkaan, vaikka olisi ollut isompi. Mieheni vehje vain osuu niin hyvin G-pisteeseen. En vaihda!

Vierailija
47/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on totta. En oikeesti uskonut ekan kerran kun näin, oli niin poikkeava edellisen poikaystävän vehkeestä. Ja ei oo sattunut siinä käytössä, päin vastoin tuntu todella hyvältä. Ja hauskinta on se, että mieheni ei muuten ole mitenkään iso. Eli vehje näyttää täydessä komeudessa jopa hieman koomiselta :) mutta todella vaikuttavalta.

Vierailija
48/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukahan tässä on tiukkapipo eikäkun tiukkapipi, sekö, jolle miehen kalu sellaisenaan on jumalainen rakkauden lähde, koosta riippumatta tai sinä, joka näemmä saat kicksit vain tarpeeksi turpeasta jynkytyksestä??

Kysynpä vain.

luette näitä ketjuja, kun kerta ahdistaa niin kovasti?

Vierailija
49/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13.5cm kalu

Vierailija
50/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 15,7cm ja ympärysmitta 13,8cm. Riittää paremmin kuin hyvin.

Vierailija
51/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitäisi varman tarkistaa kun ihan summamutikalla joskus mittasin. Mutta minusta aikas ison näköinen....ei kuitenkaan liian iso. Juuri sopiva minulle.

Olen kyllä aikoinani saanut tosi lyhyttäkin ja ihan kivaa se seksi oli silloinkin. Nyt synnyttäneenä on tietty kivempi, että miehen munassa löytyy vähän pituuttakin!

Onkos sulla vittu lähtenyt karkuun vai miksi synnyttämisen jälkeen pituutta tarttee?

Sama nauratti mua.

Vierailija
52/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16cm ja paksu, pidempi sattuu jos mies pamputtaa kunnolla.

Sellainen hieman kartionmallinen on ehkä hekumallisin, kun kyrpä paksunee tyveä kohden ->paine kasvaa mitä syvemmälle mies painaa😏😋

Vierailija
53/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liian iso. Ensimmäisen seurusteluvuoden aikana tuli ravattua lääkärissä parantelemassa niitä haavoja ja hiertymiä joita seksistä tuli. Ajan kanssa saatiin mun paikat venytettyä siihen kuosiin, ettei enää satu ja hiertymiä ei tule, mutta liukkaria ilman ei tehdä MITÄÄN. Ratsastaminen ja doggystyle tarvitsee hoitaa myös varoen, tai muuten paikat ruhjoutuu. Selin ratsastukset yms. saanut hylätä kun kulli katkeaisi muuten. Toisaalta, tuntuu tuo kaikesta huolimatta silti ylivoimaisesti parhaimmalta ja kivutkin tulevat aina jälkikäteen, mutta pari senttiä kun saisi siitä pois niin olisi kivempi ja käyttäjäystävällisempi, mahtuisi jotenkin suuhunkin ilman että olisi niskat ja leuat aina jumissa.... Exällä oli n. 10cm jos sitäkään, eli en valita kyllä. En edes kerro mittanauhan tulosta kun ei kukaan niitä täällä usko kuitenkaan, sanotaanko näin, että näyttää jopa vähän pelottavalta. Kultainen keskitie lienee paras kaikille, eli älkää miehet huoliko!

Vierailija
54/57 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän sillä paksuudella on väliä. Vaikka olis puolmetrinen mutta ohut kuin nakki, niin miltä se nyt tuntuis?!

Vierailija
55/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10cm

Vierailija
56/57 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 16cm. Täydellinen mun koloon.

Vierailija