Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenne kalujen pituudet kehiin

Vierailija
08.07.2009 |

Miehen kanssa tuli käytyä "koolla väliä keskustelu" eilis iltana. Tuli sitten uteliaisuuttaan mitattua miehen kalun pituus. Näytti olevan täydessä mitassa 15cm.

Keskutelun tulos: Ei väliä, ainakin minulle ihan riittävä mitta.

mitenkäs muiden mietteet asiasta ja tietty ne kalujen pituudet :=)

Kommentit (57)

21/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiarvopenis on muistaakseni 14cm, kumma miten av-mammojen miehillä on poikkeuksetta iso muna ;)

Kuka uskaltaa tunnustaa keskivertoa pienemmän peniksen???

Vierailija
22/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku aika sitte iltiksessä näin luki, vaikka eipä niillä parilla sentillä väliä... Nää isomunasten naiset on mitannu nää jostain hanurista saakka,kjeh kjeh... XD

Vierailija
24/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä komealta se muna mutta mies osaa käyttää sitä!

Vierailija
25/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta hitustakaan teidän miestenne kalujen koot. Ja tajusin juuri tämän tyhmän aloituksen myötä, että en ole koskaan miettinyt, onko miehen kalu iso tai ohut tai paksu tai mitä milloinkin. Tärkeintä näet on, mitä mies sillä kalullaan tekee ja muilla ulokkeillaan.

Jos joku on jäänyt niin naiiville tasolle, että kuvittelee nautinnon syntyvän vain siitä, että äijä survoo isoa patukkaansa ees sun taas, niin surettaa sellainen ihminen

Vierailija
26/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 cm, mutta paksu kuin HK:n sininen.

Vierailija
27/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopiva vielä kolmen synnytyksen jälkeenkin.

Exällä oli 20-senttinen, ja aina sai pelätä että sattuu. Nykyisen kanssa pystyy irroittelemaan ihan rennosti ja kunnolla! :D

Vierailija
28/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mitattua kummankaan. Pienin mihin olen törmännyt mutta kaikista rakkain :)

Vierailija
29/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen mittasin kun ukko ei usko että liian iso... täydessä tyrässä 24cm. Ja mun mielest vähän liian suuri...pienemmällä rennompaa kun ei voi sattua!

Vierailija
30/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varman tarkistaa kun ihan summamutikalla joskus mittasin. Mutta minusta aikas ison näköinen....ei kuitenkaan liian iso. Juuri sopiva minulle.

Olen kyllä aikoinani saanut tosi lyhyttäkin ja ihan kivaa se seksi oli silloinkin. Nyt synnyttäneenä on tietty kivempi, että miehen munassa löytyy vähän pituuttakin!

Vierailija
31/57 |
08.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luette näitä ketjuja, kun kerta ahdistaa niin kovasti?

Vierailija
32/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on juuri sopiva minulle, ei liian iso tai paksu. Joskus takaapäin voi sattua, mutta asennon vaihtaminen auttaa. 20cm ja paksuutta en tiedä.

Edellinen jota tapailin oli aivan kultainen ja ihan ihminen, mutta homma kaatui hänen "vehkeeseensä". Aivan liian suuri jokasuhteessa, hommasta ei vaan tuulut mitään.

Vierailija
33/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa vertaillaan naisten syvyyttä?

Vierailija
34/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi varman tarkistaa kun ihan summamutikalla joskus mittasin. Mutta minusta aikas ison näköinen....ei kuitenkaan liian iso. Juuri sopiva minulle.

Olen kyllä aikoinani saanut tosi lyhyttäkin ja ihan kivaa se seksi oli silloinkin. Nyt synnyttäneenä on tietty kivempi, että miehen munassa löytyy vähän pituuttakin!

Onkos sulla vittu lähtenyt karkuun vai miksi synnyttämisen jälkeen pituutta tarttee?

Vierailija
35/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tuntuu aika pieneltä. Mulla kaksi lasta.

Vierailija
36/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kymmenisen vuotta sitten, tuskinpa siitä muuttunut! Pari senttiä pituutta voisi luovuttaa jollekin 12-senttiselle! Ja ehkä näiden lastensaannin jälkeen voisi ottaa pari senttiä lisää paksuutta;)

Vierailija
37/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jostain kulmasta sattuu. Joskus seukkasin miehen kanssa, jolla oli tosi lyhyt. Ehkä noin 10cm erektiossa. Onneksi kivikovana oli oikein makoisa.

38/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä rakkaani vehje...

http://www.aijaa.com/v.php?i=4473950.jpg

Tuo oli muistaakseni seukkailun alkupuolelta.

Ja viimeinen kuva noin karvaisena ;-)

Vierailija
39/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus n. 14cm. Ihan sopiva, saisi olla isompikin. Itse asiassa yllätyin, että mitat ovat noinkin suuret, sillä muistan, että ensivaikutelmani siitä oli, että se on keskivertoa/pienehkö. Tyytyväinen olen nyt silti :)

paksuus 14cm? aikamoinen möhkäle jos näin on. ja saa sulla kyllä olla aikamoisen laaja emätin.

Vierailija
40/57 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kysymättä kuvaa laittaa ja jos kysysin ei lupaa tulis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä