Lue keskustelun säännöt.
Ruotsin viisumamu teki Hetemajt
13.05.2011 |
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2011/article13019…
Uhkasi tappaa järjestäjät jne. Mamuilla on tappaminen ja sillä uhkailu hienosti hallussa.
Kommentit (4)
eikö tuolla logiikalla kaikki persujen munauksetkin ole vitsejä. Miksi niistä vedetään herneet nenään?
Tosin tappamisella uhkailu on hieman vakavampi vitsi kuin änkeri sanan käyttö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että tuota olisi tahallaan haluttu "kiduttaa" ilmoittamalla Ruotsin pääsy viimeisenä.
Voihan sen käsittää neutraalistikin.
Ja eikös tuo ole ruotsissa syntynyt ja ruotsalainen, ei mamu?
Luulin, että isänsä vain on.