Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntipalkka 12,48€ millainen mielestäsi?

Vierailija
13.05.2011 |

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20€/h riippuu kuukaudesta, puhelinmyyjänä työskentelen.

Vierailija
2/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20€/h riippuu kuukaudesta, puhelinmyyjänä työskentelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 15 euroa/tunti. Amk-insinööri, työkokemusta vähän vajaa kolme vuotta tältä alalta. Toisella alalla olen ollut aiemmin. Ota tai jätä tilanne, ei huvittanut olla työtön ja piti vain ottaa mitä sain. 

Vierailija
4/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:38"]

kuka edes tekee tuntipalkalla.  itse urakkapalkalla josta muodostuu tuntipalkaksi 34-36 euroa / tunti.

[/quote]

Olen lähihoitaja ja teen tuntipalkalla töitä.  Perustuntipalkka mulla 14,37. Siinä siis ikälisät mutta ei vuorolisiä.

Vierailija
5/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuntipalkka on 12,75. Olen kuorma-autokuski ja työkokemusta 3v, ensi vuonna korkeampi palkkaluokka!

Vierailija
6/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 €/h, AMK-insinööri, nainen

Vierailija
7/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma keskimääräinen tuntipalkkani on n. 15€/h. Parhaimmillaan olen tienannut päälle 30€/h.

25-vuotias, pelkkä peruskoulu käyty, nykyisessä työssä kolmisen kuukautta takana eikä aikaisempaa kokemusta alalta.

Toimistoduunia (ei puhelinmyyntiä) ja sinänsä aika iisiä, mitä nyt henkisesti vähän rankkaa ja käy joskus hieman oman moraalini päälle. Aionko pysyä tässä paikassa lopun elämäni? En. Yrittäjyys kutsuu ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
8/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tuntipalkka 14€/h. Lukio käytynä, ikä 25v. Olin tyytyväinen myös aiemmin saamaani 12 euron tuntiliksaan.

Ei huono siis ollenkaan.

Vierailija
9/81 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun palkka!

Vierailija
10/81 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tradenomi ja saan 16€/h. Tämä olisi minulle ihan jees, jos vain töitä olisi enemmän. Töitä on ollut vain reilun kuukauden edestä vuosittain ja kokoaikatöihin en ole päässyt. 

Mies on ikiteekkari, pitkälti siis työssä oppinut. Jotain softaa vääntää, tuntipalkka 52€.

Vierailija
11/81 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, riippuu ihan työstä. Koulutus, ala, kokemus, työn vastuullisuus ja vaativuus? Juristille tai lääkärille tuo olisi järkyttävän alhainen, kassalla olevalle kesätyöläiselle taas ihan hyvä palkka. Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
12/81 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10v kokemus palvelualan ammatista ja tienaan keikkaa tehdessäni n. 12e/h. Opiskelen yliopistossa ja oman alan keikkaa tehdessäni tienaan n. 35e/h. Aina jaksaa naurattaa tuo ero.

Vierailija
13/81 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusalalla alottelevan duunarin palkka noin. Kyllä sil pärjää jos töitä on. Mitäpä sitä materiaalia haalimaan.

Vierailija
14/81 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2011 klo 21:52"]Kävin tänään Mäkkärissä syömässä pitkästä aikaa ja luin siitä tarjottimen päällä olevasta paperista, että Mäkkärin työntekijöilleen maksama keskipalkka oli juuri tota luokkaa.
[/quote]

Juupa juu... mäkkärin aloituspalkat n. 8e/h pintaan. 2v. Jälkeen 10,18e/h. Vuoropäälliköt tienaa noin 1600e/kk. Ei sillä herkutella. Itse kun aloitin mäkkärissä 2009 niin palkka oli 7,20/h. Tienasin pienestä raflasta noin 400-700e/kk silloin, koska aloittelijoilla on paljon 4h päiviä.

Vierailija
15/81 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2011 klo 16:23"]Että voin hakea samaan koulutukseen. Mikä on työtilanne alallasi? Itse amk-koulutuksen saanut ja tuntipalkka jotain 13 euroa...hoitoalalla olen.
[/quote]

Mulla on vain ammattikoulututkinto ja tuntipalkka n 18.57euroa.

Vierailija
16/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuhygienisti (AMK) yksityisellä vastaanotolla 18,51e/h. Nyt olen neljättä vuotta opiskelujen jälkeen töissä. Kyllä mun mielestäni tuo reilu 12 e on pieni palkka. Toisaalta monella alalla peruspalkka on melko pieni, mutta kaiken maailman lisät nostaa palkkaa kohtuulliselle tasolle. Itse olen neuvotellut oman palkkani. Palkkataulukkko antaisi kylmästi paljon huonomman palkan. En kyllä pelkän palkan vuoksi lähtisi ammattiani vaihtamaan.. kyllä siellä töissä pitää myös viihtyä :) Itse kyllä viihdyn omalla alallani ja voin suositella tänne muitakin innokkaita terveysvaikuttajia :) Töitä kyllä on!

Vierailija
17/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään Mäkkärissä syömässä pitkästä aikaa ja luin siitä tarjottimen päällä olevasta paperista, että Mäkkärin työntekijöilleen maksama keskipalkka oli juuri tota luokkaa.

Vierailija
18/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kympille, kyllä, olen kouluttautunut työssäni enkä työhöni joten kuulun tähän kategoriaan "kouluttautumaton duunari".

Vierailija
19/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitakin senttejä vähemmän. Olen kouluttautumaton varastotyöläinen. Mulla on kuitenkin jo yksi ikälisä.

Vierailija
20/81 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, amiksessa oleva teinipoikamme saa enemmän kesätöistään.

Meillä kesätyöläisten palkat määrää lähin esimies, ja se kahkain ei ole millään tapaa selvillä nykyajan palkoista. Se länttäs meidän kesäpojalle, jolla ei koulutusta alalle, isomman palkan kuin viimeksi taloon vakitöihin tullut alalta valmistunut poika.

Mä nostin tästä metelin kun olin ainoita jotka tilanteen tiesi, niinpä se meidän vakityöntekijä sai lähes kahden euron palkankorotuksen per tunti, kun asiaa alettiin tarkastelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme